Zonder smoesjes redt ze het wel. Het is geen knuffeldame, juiste keuze iig.quote:Op maandag 14 september 2026 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Anna kan er nog smetvrees bij optellen, dan haalt ze de week makkelijk , of een verborgen andere kwaal, zoveel mogelijkheden
Weet niet, Delano is ook ineens weer ziek. Zou me niets verbazen als dit weer gewoon een oude vertrouwde edit-fuck-up is.quote:Op maandag 14 september 2026 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs ik begin nu een beetje aan hem te twijfelen.
Dan zet de febo hem wel slecht (om in bondgenotentaal te spreken), want nu lijkt het alsof hij tijdens spellen ziek is, maar wel aanwezig is tijdens feestjes en laat in de nacht ouwehoeren.quote:Op maandag 14 september 2026 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet, Delano is ook ineens weer ziek. Zou me niets verbazen als dit weer gewoon een oude vertrouwde edit-fuck-up is.
ehhhquote:Op zaterdag 12 september 2026 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze knuffelen om elke zucht en scheet.
En Josh bevestigde dat door te zeggen dat ze een scherpe blik had (of zoiets)quote:Op maandag 14 september 2026 20:03 schreef Chanel5 het volgende:
Lissane? met haar bezopen kop, je vond hem leuk hè, zag het vanaf dag 1
Dat niet mogen aanraken geldt alleen tijdens de verdienopdrachten. Tot 15 minuten na de opdracht.quote:Op maandag 14 september 2026 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Die Anna Mae moest zich verantwoorden tegenover haar eigen bondje waarom ze niet bij de groep wilde zitten omdat ze zou 'stinken' maar ehhh, die weten toch dat ze een geheime opdracht heeft? Of hoort dat er niet bij en stinkt ze echt? Vaag verhaal.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 00:06 schreef freaky40 het volgende:
Altijd is Kort Jakje ziek tijdens opdrachten, maar buiten opdrachten niet.....
Er was geen terugkeer van Mercedes maar die was DJ en die doen hun ding en krijgen geen zendtijd.quote:Op dinsdag 15 september 2026 02:23 schreef dbgfan het volgende:
Groot deel van de aflevering over 2 meiden die tijdens een feestje een beetje zaten te geinen over gevoelens. Lisanne had het wel goed dat Joshlyn Ian wel zag zitten, aangezien Josh reageerde dat ze dat wel scherp had gezien ofzo. Josh voelt dus duidelijk wel iets voor Ian. Andersom helemaal niet.
De terugkeer van Mercedes ging een beetje als een nachtkaars uit. Er was nauwelijks reactie volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |