Nou dat was een boeiende dynamische aflevering waarin veel gebeurde. Mocht wel weer eens een keer want het leek wat op een ponykamp zonder Fabienne erbij. Niet dat dit leuk was, vreselijk kind maar ze maakte wel TV. Nu is daar ene Hanna die de rol over neemt, tenminste dat denkt ze zelf of heeft dit als opdracht van de FEBO mee gekregen. Alleen lukt dat nogal crappy, maar goed dat ze zijn we van simpele meisjes uit dat Lampendorp Eindhoven gewend. Beetje simpel zijn.
Ik vind die Yvonne overigens ook niets en laat zich weer en publique weg zetten. Die krijgt dus ook een meltdown binnenkort voor als hij nog niet is begonnen...
Delano naar het ziekenhuis of een extra kamertje van de FEBO buiten de poort want er moet weer eens iets ergs gesimuleerd worden, vage darm klachten. Vreemd ook dat hij in de avond naar het ziekenhuis moest voor onderzoek, volgens mij kon dat nog wel even wachten tot de volgende ochtend. Maar goed, overdreven allemaal.
Dan het hoogtepunt van de aflevering: dochter Mallegosia maakt het uit. Of maakt Mallegosia het voor haar dochter uit, daar zie ik haar ook nog wel voor aan. Zodat dit later weer door alle juice media overgenomen kan worden. Wordt ze weer relevant gemaakt want het is weer wat stil omtrent deze Poolse paradijsvogel. Maar goed Ricardo, of Richard. Ricardo is natuurlijk zijn 'artiestennaam' gaat lekker naar huisje toe om zijn vriendin terug te winnen...
Morgen moet er weer een een 'relasie' opgestart worden, Dylan en Sigourney moeten weer eens een slippertje aan de deurklink hangen-momentje verzorgen binnenkort...
Allemaal cabaretteketet!