heeeel rare knulquote:Op donderdag 17 september 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Man o man zo te keer gaan omdat je verloren hebt
Er zit wel raar volk in die loods hoor
Ja, die spoort niet helemaal volgens mij.quote:
Daar bestaat een woord voor: Mafketels.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:46 schreef Dotteke het volgende:
Man o man zo te keer gaan omdat je verloren hebt
Er zit wel raar volk in die loods hoor
Ik denk dat ze vergeten dat ze op tv zijn en iedereen het kan zienquote:Op donderdag 17 september 2026 19:48 schreef schetterklep het volgende:
Ik val iets te laat in een rekenspelletje maar als ik wil ook meteen weer naar een andere zender is ok dit stukje van die gozer zie zeg. Je kan het best vervelend vinden om te verliezen maar we hebben er weer een met een dieper probleem zo te horen
Die camera's zijn ze heel snel vergeten.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vergeten dat ze op tv zijn en iedereen het kan zien
Zo iemand neem je toch niet meer echt serieus
Was waarschijnlijk een tentamen van de toneelschool waar die op zitquote:Op donderdag 17 september 2026 19:48 schreef Scottie16 het volgende:
Wat een flapdrol, ok balen dat je verliest prima. Maar zo achterlijk lopen doen.
Ja schijnbaar. Je zou toch denken dat mensen ondertussen wel weten hoe dingen neergezet worden en dat het je leven lang bij je blijft. Het is niet de eerste RLSquote:Op donderdag 17 september 2026 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die camera's zijn ze heel snel vergeten.
Ach hij is vooral kwaad op zichzelf en reageert het niet af op een ander of de meubels. Het was ook dom hoe hij speeldequote:Op donderdag 17 september 2026 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja schijnbaar. Je zou toch denken dat mensen ondertussen wel weten hoe dingen neergezet worden en dat het je leven lang bij je blijft. Het is niet de eerste RLS
Inderdaad, maar ze zijn niet perse uitgekozen op hun iq.quote:Op donderdag 17 september 2026 19:55 schreef Cirilico het volgende:
Lekker slim van Dylan om aan te geven dat ze bang zijn voor rekenen.Maar ja, als Dennis dan vier keer gaat drukken met het onjuiste antwoord dan geef je dat voordeel alsnog weg.
Dus de Haaien hebben geluk.
Nog steeds lijkt niemand daar door te hebben dat je bij een aantal sommen een deel van het antwoord al meekrijgt in de één na laatste regel. En dat je dan dus alleen de bovenste regel hoeft uit te rekenen, welke ook nog eens de makkelijkste som is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |