abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221804521
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:27 schreef schetterklep het volgende:
Oh die Ana Mea staat heel dicht bij die anderen zeg. Voor je het weet heb je een handje op de schouder en is het over
ja best eng, ze staat al klaar om weg te komen voordat ze een knuffel te pakken heeft
pi_221804523
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
De hel morgen !! }) *O* *O*
Tor nu toe wel een leuke maand *)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 16 september 2026 @ 20:32:01 #78
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221804527
De piep

pi_221804528
tot morgen :W
race across the world kijken
pi_221804530
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
De hel morgen !! }) *O* *O*
Het zal wel weer meevallen.
Hotapnyc
pi_221804544
quote:
10s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Tor nu toe wel een leuke maand *)
Het is inderdaad heel erg verbeterd nu vorige maand bijna alle giftige mensen vertrokken waren. En nou Ricardo ook nog eens weg. Top. ^O^
Hotapnyc
  woensdag 16 september 2026 @ 20:35:44 #82
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221804550
De Kliphangert.. Morgen Een "Genadeloos Spel" jaja die kreten kennen we inmiddels :O

pi_221804561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:32 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Het zal wel weer meevallen.
Precies, 3 jankende bondjes en Anna Mae die de kamer niet meer uit durft..
Kan dus wel raden wat er aan de hand is.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 16 september 2026 @ 20:40:05 #84
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221804582
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Precies, 3 jankende bondjes en Anna Mae die de kamer niet meer uit durft..
Kan dus wel raden wat er aan de hand is.
Ian jankt erg hard, maar zijn vrindinnetje kan die beelden van hem en Joshy nog niet op TV gezien hebben ;)
pi_221804849
Nou die opdracht van Jordy was in opzet wel leuk maar had hem daardoor graag zien falen. En ik ben er nog niet over uit of Anna Mae haar opdracht nu gewonnen heeft of nog niet. Weet helemaal niet hoelang deze nog duurt.
Ricardo naar huis met als bonus nog een verhaallijntje buiten de poort tussen de ouders van Richard/Ricardo en Mallegosia. Doofde als een nachtkaars uit. Die (ex)vriendin van Ricardo is er nog niet zeker van of het uit is of niet blijkbaar. Dreigbriefje doet wonderen dus dat gaan we meer zien. Misschien wel voor Ian want die ziet Joshlyn duidelijk wel zitten en andersom ook. Dus die vriendin zal nu ook wel op hoge poten in de pen klimmen.
Delano weer wonderbaarlijk genezen door zichzelf, wat een wonder ziekenhuis is dat in Lelijkstad. Of was het gewoon het uitrusthok achter bij de FEBO en hebben ze er daar een verhaallijn technisch eind aan gebreid.
Dan hadden we natuurlijk ook nog Hanna en Yvonne met de zoveelste interventie. Wel een vreemde knip in deze scene want het bleek ineens toch weer goed en sloten ze af met een hug. Volgens mij hebben we wat gemist en worden we weer eens in de maling genomen door de FEBO.
Morgen hell en verdoemenis in de loods, zal wel een mix and match worden. Hebben we een tijd niet meer gehad immers. :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_221804875
Ik denk dat Anne Mea de opdracht gehaald heeft en dat daar ruzie van gekomen is.
  woensdag 16 september 2026 @ 21:48:47 #87
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221804945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat Anne Mea de opdracht gehaald heeft en dat daar ruzie van gekomen is.
En deze gedachte deel ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant is het ook niet logisch natuurlijk gezien dit helemaal geen ongeregelde situatie kan aannemen.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Morgen hell en verdoemenis in de loods, zal wel een mix and match worden. Hebben we een tijd niet meer gehad immers. :Y
Dit zou misschien wel eens een optie kunnen zijn die alles compleet in de war gaat schoppen.
We gaan het morgen zien.
Weerstation Dokkum voor het actuele weer in de Friese 11steden stad
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Maandvoorspelling Augustus | Jaarvoorspelling 2026
pi_221804958
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
En deze gedachte deel ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant is het ook niet logisch natuurlijk gezien dit helemaal geen ongeregelde situatie kan aannemen.
Van wat ik kon verstaan snikte Anne Mea dat ze me haten of zoiets.
En we hebben wel vaker mensen uit hun slof zien schieten na punten verlies, vooral als meer mensen zich ermee gaan bemoeien.

Ik ben wel heel erg benieuwd nou. :P
  woensdag 16 september 2026 @ 22:13:15 #89
34663 SpeedyGJ
pi_221805075
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Van wat ik kon verstaan snikte Anne Mea dat ze me haten of zoiets.
En we hebben wel vaker mensen uit hun slof zien schieten na punten verlies, vooral als meer mensen zich ermee gaan bemoeien.

Ik ben wel heel erg benieuwd nou. :P
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoon :)

Dennis: Dit spel is echt genadeloos.
Delano: Wat een gezeik.
*****: Ik ga vanuit 5 nogwat .. daarna kan ik het niet helemaal goed verstaan door de muziek
Hanna: Oooohhh
Anne Mae: Ik durf er echt niet meer uit te komen, daarna iets van gebrabbel wat ik ook niet helemaal lekker mee krijg door de muziek.
pi_221805116
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoon :)

*****: Ik ga vanuit 5 nogwat .. daarna kan ik het niet helemaal goed verstaan door de muziek
Anne Mae: Ik durf er echt niet meer uit te komen, daarna iets van gebrabbel wat ik ook niet helemaal lekker mee krijg door de muziek.
Klopt het was amper te verstaan, een stuk of 5 keer terug gespoeld, dat is wat ik eruit kon halen.
Misschien haal je er met koptelefoon nog wat meer uit, en anders neem ik aan dat we er morgen wel ondertiteling bij hebben. :) Of in elk geval meer context.
pi_221805124
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]

En ondertussen zit Ian met rood gehuilde ogen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 16 september 2026 @ 22:45:49 #92
34663 SpeedyGJ
pi_221805288
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Klopt het was amper te verstaan, een stuk of 5 keer terug gespoeld, dat is wat ik eruit kon halen.
Misschien haal je er met koptelefoon nog wat meer uit, en anders neem ik aan dat we er morgen wel ondertiteling bij hebben. :) Of in elk geval meer context.
Ondertiteling krijgen we zo wie zo wel, anders is het niet te verstaan, vooral het laatste niet van Anne Mae. Ik ben ondertussen wel wat verder gekomen maar nog even aan het finetunen :+
Je moet toch wat op een avond als je even niks te doen hebt _O-
  woensdag 16 september 2026 @ 22:51:46 #93
443793 MacDeMarco
Peace sells, who's buying
pi_221805323
quote:
Wat een rare shit was dit zeg. _O-
Je weet gewoon dat die Malgosia een enorm aandeel heeft in het drama.
All those angels with their wings glued on.
  woensdag 16 september 2026 @ 22:57:43 #94
34663 SpeedyGJ
pi_221805343
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Wat ik niet snap is: Ze staan er alle 2, beide kanten, gewoon letterlijk voor de loods hem voor een keuze te zetten.
Snap die meid ook niet, ze kan toch zeggen tegen der moeder dat ze haar bek moet houden en dat het haar leven met hem is?
Ene kant snap ik dat hij met haar mee gaat, maar uiteindelijk laat je je eigen familie stikken...dat voel ook weer niet als ok.
  woensdag 16 september 2026 @ 23:12:11 #95
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_221805380
quote:
7s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
De dynamische zwabberende cameravoering maakt het ook allemaal heel erg spannend, ik miste nog het "Camera Loopt...... Actie!!! " ;) Ze stonden allemaal klaar voor een geweldige scene..

Het schudden van de camera – in de filmwereld bekend als shaky cam – werd in twee duidelijke golven populair: eerst als artistieke techniek in de jaren 60 en 90, en vervolgens als de dominante industriestandaard voor actie- en horrorfilms in de jaren 2000.De techniek ontwikkelde zich van een goedkope, onafhankelijke methode om realisme te tonen tot een Hollywood-stijl om chaos en desoriėntatie op te roepen.
pi_221805382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ondertiteling krijgen we zo wie zo wel, anders is het niet te verstaan, vooral het laatste niet van Anne Mae. Ik ben ondertussen wel wat verder gekomen maar nog even aan het finetunen :+
Je moet toch wat op een avond als je even niks te doen hebt _O-
:D
Ik ben benieuwd of ik het goed gehoord heb. :)
  woensdag 16 september 2026 @ 23:26:46 #97
34663 SpeedyGJ
pi_221805410
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
:D
Ik ben benieuwd of ik het goed gehoord heb. :)
Ik ga vanuit van 5 nog wat, oke dat is nu wel duidelijk te verstaan, maar wat is 5 nog wat? iets met 500 punten?
Als we kijken naar de opdracht van Anne Mae, dan pakt ze 10% van elk bondje, dat kan toch geen 500 punten zijn of heb ik dit nu even verkeerd. Opdracht mislukt dan gaat er 25% van hun af met minimum van 100.

De rest van de text klopt wel alleen toch nog wel wat moeite met het laatste.
Anne Mae: Ik denk echt dat ..... meer kan ik er echt niet van maken dus hier moeten we het toch mee doen :D
Ik hoor geen haat of zo, dat sluit ik wel uit.
Leuk om even zo te speculeren. Eventueel kan ik de audiofile online zetten als dat mag natuurlijk :D
pi_221805425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ik ga vanuit van 5 nog wat, oke dat is nu wel duidelijk te verstaan, maar wat is 5 nog wat? iets met 500 punten?
Als we kijken naar de opdracht van Anne Mae, dan pakt ze 10% van elk bondje, dat kan toch geen 500 punten zijn of heb ik dit nu even verkeerd. Opdracht mislukt dan gaat er 25% van hun af met minimum van 100.

De rest van de text klopt wel alleen toch nog wel wat moeite met het laatste.
Anne Mae: Ik denk echt dat ..... meer kan ik er echt niet van maken dus hier moeten we het toch mee doen :D
Ik hoor geen haat of zo, dat sluit ik wel uit.
Leuk om even zo te speculeren. Eventueel kan ik de audiofile online zetten als dat mag natuurlijk :D
Ja idd leuk om zo te speculeren en de andere dag te kijken of het klopt of niet.
Ik heb geen idee of audio tegenwoordig hier neer gezet mag worden.
  woensdag 16 september 2026 @ 23:34:01 #99
34663 SpeedyGJ
pi_221805431
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ja idd leuk om zo te speculeren en de andere dag te kijken of het klopt of niet.
Ik heb geen idee of audio tegenwoordig hier neer gezet mag worden.
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neer :D
pi_221805440
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neer :D
Je kan de vraag in de Feedback zetten dan weet je het van de moderatie zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')