ja best eng, ze staat al klaar om weg te komen voordat ze een knuffel te pakken heeftquote:Op woensdag 16 september 2026 20:27 schreef schetterklep het volgende:
Oh die Ana Mea staat heel dicht bij die anderen zeg. Voor je het weet heb je een handje op de schouder en is het over
Tor nu toe wel een leuke maandquote:
Het is inderdaad heel erg verbeterd nu vorige maand bijna alle giftige mensen vertrokken waren. En nou Ricardo ook nog eens weg. Top.quote:
Precies, 3 jankende bondjes en Anna Mae die de kamer niet meer uit durft..quote:
Ian jankt erg hard, maar zijn vrindinnetje kan die beelden van hem en Joshy nog niet op TV gezien hebbenquote:Op woensdag 16 september 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, 3 jankende bondjes en Anna Mae die de kamer niet meer uit durft..
Kan dus wel raden wat er aan de hand is.
En deze gedachte deel ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant is het ook niet logisch natuurlijk gezien dit helemaal geen ongeregelde situatie kan aannemen.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik denk dat Anne Mea de opdracht gehaald heeft en dat daar ruzie van gekomen is.
Dit zou misschien wel eens een optie kunnen zijn die alles compleet in de war gaat schoppen.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
Morgen hell en verdoemenis in de loods, zal wel een mix and match worden. Hebben we een tijd niet meer gehad immers.
Van wat ik kon verstaan snikte Anne Mea dat ze me haten of zoiets.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
En deze gedachte deel ik aan de ene kant ook wel, maar aan de andere kant is het ook niet logisch natuurlijk gezien dit helemaal geen ongeregelde situatie kan aannemen.
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoonquote:Op woensdag 16 september 2026 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van wat ik kon verstaan snikte Anne Mea dat ze me haten of zoiets.
En we hebben wel vaker mensen uit hun slof zien schieten na punten verlies, vooral als meer mensen zich ermee gaan bemoeien.
Ik ben wel heel erg benieuwd nou.
Klopt het was amper te verstaan, een stuk of 5 keer terug gespoeld, dat is wat ik eruit kon halen.quote:Op woensdag 16 september 2026 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoon![]()
Dennis: Dit spel is echt genadeloos.
Delano: Wat een gezeik.
*****: Ik ga vanuit 5 nogwat .. daarna kan ik het niet helemaal goed verstaan door de muziek
Hanna: Oooohhh
Anne Mae: Ik durf er echt niet meer uit te komen, daarna iets van gebrabbel wat ik ook niet helemaal lekker mee krijg door de muziek.
En ondertussen zit Ian met rood gehuilde ogenquote:Op woensdag 16 september 2026 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ah dat heb ik niet helemaal meegekregen, ik ga eens terug luisteren met koptelefoon![]()
Dennis: Dit spel is echt genadeloos.
Delano: Wat een gezeik.
*****: Ik ga vanuit 5 nogwat .. daarna kan ik het niet helemaal goed verstaan door de muziek
Hanna: Oooohhh
Anne Mae: Ik durf er echt niet meer uit te komen, daarna iets van gebrabbel wat ik ook niet helemaal lekker mee krijg door de muziek.
Ondertiteling krijgen we zo wie zo wel, anders is het niet te verstaan, vooral het laatste niet van Anne Mae. Ik ben ondertussen wel wat verder gekomen maar nog even aan het finetunenquote:Op woensdag 16 september 2026 22:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt het was amper te verstaan, een stuk of 5 keer terug gespoeld, dat is wat ik eruit kon halen.
Misschien haal je er met koptelefoon nog wat meer uit, en anders neem ik aan dat we er morgen wel ondertiteling bij hebben.Of in elk geval meer context.
Wat een rare shit was dit zeg.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Het Tribunaal
[ afbeelding ]https://i.gyazo.com/efb1b85c3769b35764674bc205e89e97.png
[ afbeelding ]
Wat ik niet snap is: Ze staan er alle 2, beide kanten, gewoon letterlijk voor de loods hem voor een keuze te zetten.quote:Op woensdag 16 september 2026 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat een rare shit was dit zeg.![]()
Je weet gewoon dat die Malgosia een enorm aandeel heeft in het drama.
De dynamische zwabberende cameravoering maakt het ook allemaal heel erg spannend, ik miste nog het "Camera Loopt...... Actie!!! "quote:Op woensdag 16 september 2026 22:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat een rare shit was dit zeg.![]()
Je weet gewoon dat die Malgosia een enorm aandeel heeft in het drama.
quote:Op woensdag 16 september 2026 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ondertiteling krijgen we zo wie zo wel, anders is het niet te verstaan, vooral het laatste niet van Anne Mae. Ik ben ondertussen wel wat verder gekomen maar nog even aan het finetunen![]()
Je moet toch wat op een avond als je even niks te doen hebt
Ik ga vanuit van 5 nog wat, oke dat is nu wel duidelijk te verstaan, maar wat is 5 nog wat? iets met 500 punten?quote:Op woensdag 16 september 2026 23:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik het goed gehoord heb.
Ja idd leuk om zo te speculeren en de andere dag te kijken of het klopt of niet.quote:Op woensdag 16 september 2026 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ga vanuit van 5 nog wat, oke dat is nu wel duidelijk te verstaan, maar wat is 5 nog wat? iets met 500 punten?
Als we kijken naar de opdracht van Anne Mae, dan pakt ze 10% van elk bondje, dat kan toch geen 500 punten zijn of heb ik dit nu even verkeerd. Opdracht mislukt dan gaat er 25% van hun af met minimum van 100.
De rest van de text klopt wel alleen toch nog wel wat moeite met het laatste.
Anne Mae: Ik denk echt dat ..... meer kan ik er echt niet van maken dus hier moeten we het toch mee doen![]()
Ik hoor geen haat of zo, dat sluit ik wel uit.
Leuk om even zo te speculeren. Eventueel kan ik de audiofile online zetten als dat mag natuurlijk
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neerquote:Op woensdag 16 september 2026 23:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd leuk om zo te speculeren en de andere dag te kijken of het klopt of niet.
Ik heb geen idee of audio tegenwoordig hier neer gezet mag worden.
Je kan de vraag in de Feedback zetten dan weet je het van de moderatie zelf.quote:Op woensdag 16 september 2026 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |