Waarom niet? het is al uitgezonden. Iedereen kan het terugkijken of luisteren.quote:Op woensdag 16 september 2026 23:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan zal ik het ook maar niet doen, tenzij ik toestemming heb natuurlijk dan pleur ik em wel even tijdelijk neer
Dat is Bastiaan Ragas, de man van Tooske.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
Bah, zelfs de voiceover noemt het meeloop gedrag van Yvonne
Jij denkt SERIEUS dat dit een toneelstukje is? Ik bedoel, echt???quote:Op woensdag 16 september 2026 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Als er een categorie 'slechtste toneelstukje' was bij die televizier had ik volle pollen op dit programma gestemd
Niet dus.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
Nou nog ff snel het spel erdoor
En de winnaarrr
Zien we morgen
Dat gekloot met die aandachtsgeile Malgoshia voor de poort? Ja, dat denk ik echt.quote:Op donderdag 17 september 2026 02:35 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Jij denkt SERIEUS dat dit een toneelstukje is? Ik bedoel, echt???
Zij mag binnen een kwartier ná de winst toch óók niet worden aangeraakt door haar eigen bondje? Dus heeft het geen zin om naar boven te gaan en daar te staan juichen. Bovendien zag ik haar al in de fout gaan met het afleiden van Jordy raakte zij een van de andere bondgenoten aan. Is kennelijk niet gezien.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om Anne mea
Dat ze niet wordt aangeraakt
Nou, nou, nou, als er al tokkies tussen zitten dan toch zeker die schoonmoeder.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Familie Richard is ook ietwat tokkie
Die was pas spannend!quote:Op woensdag 16 september 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
tot morgen![]()
race across the world kijken
Dat was naar het kwartier, dan mag het wel.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij mag binnen een kwartier ná de winst toch óók niet worden aangeraakt door haar eigen bondje? Dus heeft het geen zin om naar boven te gaan en daar te staan juichen. Bovendien zag ik haar al in de fout gaan met het afleiden van Jordy raakte zij een van de andere bondgenoten aan. Is kennelijk niet gezien.
Delano is een wonderkindjequote:Op donderdag 17 september 2026 10:22 schreef Scottie16 het volgende:
Trouwens Delano had het over alvleesklier ontsteking, dat denk ik toch van niet. Want dan had hij in het ziekenhuis moeten blijven.
En dat gejank, tja we zullen zien vanavond, dan stop ik ermee ,hoorde ik iemand zeggen. Ze zetten ons aan het denken, dat is opzich leuk maar denk dat het meevalt.
De opdracht duurt van uitdagingsduel tot uitdagingsduel (één week).quote:Op woensdag 16 september 2026 21:31 schreef freaky40 het volgende:
En ik ben er nog niet over uit of Anna Mae haar opdracht nu gewonnen heeft of nog niet. Weet helemaal niet hoelang deze nog duurt.
Dat was geen (reguliere) verdienopdracht.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bovendien zag ik haar al in de fout gaan met het afleiden van Jordy raakte zij een van de andere bondgenoten aan. Is kennelijk niet gezien.
Letterlijk stond er in de brief dat de regel geldt "tijdens verdienopdrachten, groepsopdrachten en uitdagingsduellen" en start "zodra het alarm klinkt" en eindigt "15 min nadat Jan de loods heeft verlaten".quote:Op donderdag 17 september 2026 11:25 schreef LionHeart het volgende:
Het zal iets zijn van, alleen als Jan in de loods is bij een opdracht. Anders kan het ook niet duren tot een kwartier nadat Jan weg is.
Precies. Net als met Kim en haar hond. Via een brief mochten ze het niet laten weten, ze moesten maar op bezoek komen met het nieuws dat het beestje niet meer leefde. Leverde betere beelden op..quote:Op donderdag 17 september 2026 11:07 schreef LionHeart het volgende:
Die brief was heel raar. Volgens mij de eerste keer dat er een 'witte' brief met zulke informatie kwam. Anouk kreeg niks van haar ex. Demi kreeg niks van haar ex. Alles voor de sensa in dit geval dacht de Febo.
Alles voor de sensa, ik vind het schaamteloos.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:56 schreef Cirilico het volgende:
Bizar ook dat de Febo zowel aan de familie als aan de ex-schoonfamilie een uitnodiging verstuurt.
Ze zitten vlak voor de bekendmaking van de Televizier Ring nominatie dus dit kun je verwachten, en wat er vanavond staat te gebeuren hoort hier ook bij.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles voor de sensa, ik vind het schaamteloos.
Dat stemmen kon gister al niet meer dat is dus onzin, plus denk ik niet dat Malgosia een goed uithangbord is.quote:Op donderdag 17 september 2026 14:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zitten vlak voor de bekendmaking van de Televizier Ring nominatie dus dit kun je verwachten, en wat er vanavond staat te gebeuren hoort hier ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |