En de enige reden dat zoveel mensen haar zo aantrekkelijk vinden is juist vanwege die grote borstenquote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw met grote borsten.
Bijzonder.
Zelfs de feministen uit Nederland zijn het mij eens dat de ware tragedie niet eens is dat ze haar borsten inzet voor eigen kapitalistische gewin maar deze haar gift van God misbruikt om een verslavend product nog aantrekkelijker te maken.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Sowieso niet hier in NL nee.
door wie?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:03 schreef TwenteFC het volgende:
Bizar trouwens dat de mening van Opzij/Luuke Raaijmakers 1:1 overeenkomt met mijn reacties in dit topic. Liet ik mij hier toch bijna overtuigen dat ik een vrouwenhater was.
2 hele topics?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw met grote borsten.
Bijzonder.
Oh jee, ik zou (als ik jou was) niet in het F1 subforum gaan postenquote:Op woensdag 16 september 2026 14:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Nee, werk en sport zijn niet hetzelfde en hebben ook niet hetzelfde bereik in de media.
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig omquote:Op woensdag 16 september 2026 18:32 schreef DobbyDobby het volgende:
2 topics? Alleen maar voor een knappe vrouw dertien-in-een-dozijn-blondje met grote borsten.
Bijzonder.
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 hele topics?
op een discussieforum?????
vreselijk bijzonder idd
Eens hoor. De borsten doen het.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Maar hebben ze dan ook een tennisracket vast?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
C'mon. Ik weet dat het cliché klinkt maar ik zie dagelijks hetere blondes in de supermarkt. Kleinere tetten, allicht, maar daar geef ik persoonlijk weinig om
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.
Tjah.
quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
Welke supermarkt is dat?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat maar weinig vrouwen jaloers zijn. Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Het is op een respectvolle manier gezegd en helemaal niet in jaloezie. Sommige mensen snappen het niet en vinden het zonde.
Dat is alles.
Ok?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar de discussie gaat toch nergens over. Het is een lekker wijf met grote borsten en wat vrouwen zijn jaloers.
Tjah.
Nee joh. Ze schuimbekken allemaal met hun McDonald's pens en omtrek van een nijlpaard om de hollywood carrière van Sydney Sweeney te redden.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klinkt wel als specifieke groep aan vrouwen ja. "Prima dat je dat doet hoor, geen probleem. Maar je bent nooit meer welkom, maar is niet erg hoor! Je hebt wel heel veel talent!" Totaal niet jaloers.
Nee nee ik volg je, natuurlijk niet zij. Enkel de mensen die gaan over de grote films die willen helemaal geen begeerd persoon met veel aandacht in hun film.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
Ik denk dat je overschat hoe rationeel het menselijke oerbrein is. In dit geval vooral vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee. Het is slechts een observatie. Niemand scheld haar uit of maakt haar uit voor een slecht mens.
Ag die krijgt nog genoeg rollen en snabbelt een beetje bij. Denk dat ze dat zelf beter kan inschatten dan die zogenaamde bezorgde vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is alles.
Ehhh nee.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat je overschat hoe rationeel het menselijke oerbrein is. In dit geval vooral vrouwen.
Die zien dit en worden overmand (no pun intended) door gevoelens van onzekerheid, tekortkomen, haat door Sweeney haar eerdere uitlatingen, boosheid enzovoorts.
Vervolgens rationaliseren ze die gevoelens:
"Dit kan toch niet bij een goksite"
"Wat laag van haar om seks te verkopen"
"Zo ziet een atleet er toch niet uit"
Enzovoort.
Vechten tegen de bierkaai of het dan maar omarmen.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:28 schreef MissButterflyy het volgende:
En natuurlijk, dat reclame maken voor een gok-site ook discutabel is.
Dat een serieus genomen actrice dat niet zou doen.
Maar verder, dat ze het zelf moet weten.
Maar dat het wel apart is dat ze zich nu zo presenteert, terwijl ze een jaar of 3 geleden nog klaagde dat ze zich als actrice niet serieus voelde genomen door de naaktscènes die ze speelde.
Toen was ze daar zelf over aan het klagen.
Maar verder vindt iedereen dat het haar eigen keuze is. Ze begrijpen het alleen niet zo goed.
Die rationele, verstandige en intelligente reacties zijn slechts een dun laagje vernis.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee.
De reacties zijn rationeler, verstandiger en intelligenter dan de reacties die ik hier lees.
En weer wordt het gegooid op jaloezie, onzekerheid en dat vrouwen het een andere vrouw niet gunnen.
Je hebt ze niet eens gelezen, maar weet er blijkbaar wel alles van. Omdat het vrouwen zijn.
Maar wie is hier nu onzeker?
De generatie vrouwen van nu haalt de mannen gewoon in, qua intelligentie, rationaliteit, opleidingsniveau, en zo kan ik nog wel even doorgaan 👊🏻💪
Vind je dat je zelf nou niet een beetje emotioneel reageert?quote:Op woensdag 16 september 2026 19:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die rationele, verstandige en intelligente reacties zijn slechts een dun laagje vernis.
Daaronder zit 'gewoon' weer een laag emotionele instabiliteit van dezelfde groep vrouwen die haten op Sweeney vanwege haar "racistische" jeans reclame.
Mooi dat vrouwen slimmer, rationeler en hoger opgeleid raken. Nu nog wat minder volatiel op emotioneel gebied. En dan hoeven we ook geen gekke rechtszaken meer te zien met 3 dode kids enzo.
Dat 'vrezen' lijkt me eerder een puriteinse wens. Ik denk dat Sweeney mede door deze campagne haar commerciële waarde enorm verhoogd heeft en daarmee de kans op een rol in een blockbuster aanzienlijk heeft verhoogd. Alsof een vrouw alleen serieus genomen kan worden als ze preuts en keurig en onderdanig is. Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is alles.
We zullen het zien.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat 'vrezen' lijkt me eerder een puriteinse wens. Ik denk dat Sweeney mede door deze campagne haar commerciële waarde enorm verhoogd heeft en daarmee de kans op een rol in een blockbuster aanzienlijk heeft verhoogd. Alsof een vrouw alleen serieus genomen kan worden als ze preuts en keurig en onderdanig is. Alsjeblieft niet zeg.
Ach, vlindertjequote:Op woensdag 16 september 2026 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ik zo lees op Amerikaanse platforms, is dat er vrouwen zijn die het zonde vinden dat ze zich nu zo presenteert, en dat ze vrezen dat dit niet ten goede komt van haar Hollywood carrière. Dat ze nu niet meer gevraagd gaat worden voor de grote rollen en dat ze echt talent heeft, maar dit op deze manier weggooit.
Jij reageert altijd heel inhoudelijk op me.quote:
Reddit dacht ook dat de harry potter games zouden floppen, die ophef rond dit soort dingen is vaak vooral een erg vocale minderheid.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:39 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat 'vrezen' lijkt me eerder een puriteinse wens. Ik denk dat Sweeney mede door deze campagne haar commerciële waarde enorm verhoogd heeft en daarmee de kans op een rol in een blockbuster aanzienlijk heeft verhoogd. Alsof een vrouw alleen serieus genomen kan worden als ze preuts en keurig en onderdanig is. Alsjeblieft niet zeg.
En afkomstig van een hele hoop lelijke vrouwen.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Reddit dacht ook dat de harry potter games zouden floppen, die ophef rond dit soort dingen is vaak vooral een erg vocale minderheid.
Je moet haar rol niet verwarren met haar persoon.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We zullen het zien.
En een onderdanig imago heeft ze sowieso.
Ehh okeequote:Op woensdag 16 september 2026 13:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zucht. Het gaat om sporters die balen dat vrouwelijke sporters geseksualiseerd worden
[..]
Het gaat om de beeldvorming van vrouwelijke sporters. De ene groep wil niet geseksualiseerd worden en de ander maakt er juist gebruik van. Beide visies zijn mogelijk. Dit verschil afdoen met jaloezie is gewoon te simpel. Dit 'probleem' is de pitspoezendiscussie 2.0
Imago zeg ik toch.quote:Op woensdag 16 september 2026 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je moet haar rol niet verwarren met haar persoon.
Die zijn met tissues in de weer of staan onder de douche.quote:Op donderdag 17 september 2026 07:55 schreef potjecreme het volgende:
Het gaat over sporten. Waarom heb ik dan nog geen mannelijker sporter horen klagen dat een vrouw reclame maakt voor mannensporten?
waarom zouden zequote:Op donderdag 17 september 2026 07:55 schreef potjecreme het volgende:
Het gaat over sporten. Waarom heb ik dan nog geen mannelijker sporter horen klagen dat een vrouw reclame maakt voor mannensporten?
Opvallend dat jij alleen maar heel bezorgde reacties leest, terwijl de reacties in overgrote meerderheid van een totaal andere slag zijn…quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Deze vind ik heel grappig. Iets van de laatste maanden. Op diverse SM zie je radicale mannenhatende feministen dit ‘truukje’ gebruiken.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vind je dat je zelf nou niet een beetje emotioneel reageert?![]()
Ja, dat snap ik, maar het imago is gebaseerd op haar rol en niet op haar persoonlijke keuzes. Ik zie haar juist als een hele sterke jonge vrouw die heel slim inspeelt op het maximaal benutten van haar eigen kwaliteiten. Daar is niets onderdanigs aan.quote:
De reclame gaat over wedden op sporten. Waarom kan een mannelijke sporter dat niet aanprijzen?quote:
Alleen bij radicale feministen.quote:Op woensdag 16 september 2026 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We zullen het zien.
En een onderdanig imago heeft ze sowieso.
Die zijn er toch genoeg?quote:Op donderdag 17 september 2026 10:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De reclame gaat over wedden op sporten. Waarom kan een mannelijke sporter dat niet aanprijzen?
Omdat gokpubliek voornamelijk uit mannen bestaat. En mannen houden van lekkere wijven.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
De reclame gaat over wedden op sporten. Waarom kan een mannelijke sporter dat niet aanprijzen?
Dat snap ik wel slimpie. Dat was niet mijn punt.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Omdat gokpubliek voornamelijk uit mannen bestaat. En mannen houden van lekkere wijven.
Als je dus iets aan mannen wilt verkopen helpt het dus om te adverteren met een lekker wijf. Niet met een vent.
Hoop dat dat helpt.
Mannen voelen zich niet bedreigd door een knappe vrouw. Andere vrouwen wel. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat snap ik wel slimpie. Dat was niet mijn punt.
Mannelijke sporters zouden ook kunnen klagen dat hun sport wordt geseksualiseerd.
Ja, dat is een ‘imago’.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar het imago is gebaseerd op haar rol en niet op haar persoonlijke keuzes. Ik zie haar juist als een hele sterke jonge vrouw die heel slim inspeelt op het maximaal benutten van haar eigen kwaliteiten. Daar is niets onderdanigs aan.
Ik lees geen reacties op X.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Opvallend dat jij alleen maar heel bezorgde reacties leest, terwijl de reacties in overgrote meerderheid van een totaal andere slag zijn…
Maar mannen klagen daar gewoon niet over. We zien het gebeuren en gaan verder met onze dag.quote:Op donderdag 17 september 2026 10:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat snap ik wel slimpie. Dat was niet mijn punt.
Mannelijke sporters zouden ook kunnen klagen dat hun sport wordt geseksualiseerd.
Het klopt inderdaad dat X best veel extreemlinkse gekken bevat (vast ook extreemrechtse, maar die zijn in ieder geval met veel minder of veel stiller). Wat dat betreft is het net als iedere Social Media. Het is minder idioot dan de meeste Social Media, wat jij had kunnen weten als je echt leest wat er op X staat in plaats van over X lezen…quote:Op donderdag 17 september 2026 11:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees geen reacties op X.
Dat is een en al haat en een slangenkuil vol radicale gekken.
En misschien ben jij ook wel heel selectief in je bronnen en slecht geïnformeerd?quote:Op donderdag 17 september 2026 11:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat X best veel extreemlinkse gekken bevat (vast ook extreemrechtse, maar die zijn in ieder geval met veel minder of veel stiller). Wat dat betreft is het net als iedere Social Media. Het is minder idioot dan de meeste Social Media, wat jij had kunnen weten als je echt leest wat er op X staat in plaats van over X lezen…
Wat daarvan ook moge zijn: je bewijst wat ik probeer aan te geven: je bent heel selectief in je bronnen en daardoor zeer ongeïnformeerd.
Ik ben breed geïnformeerd omdat als je je bronnen beperkt je bv zomaar overtuigd kan raken van dingen die gewoon feitelijk onjuist zijn.quote:Op donderdag 17 september 2026 11:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En misschien ben jij ook wel heel selectief in je bronnen en slecht geïnformeerd?
Ik deel hier wat ik gelezen heb, en daarmee basta. Ik hoef geen discussie met jou te voeren wie het beste is geïnformeerd en het meest gelijk heeft.
Ik deel mijn mening over wat ik zelf lees, en thank god dat ik me niet ga opwinden over mijn fuikje op X
Zouden meer mensen moeten doen.
Hier verpak je een mening als feit en is dat duidelijk ook nog gebaseerd op niet weten wat er allemaal speelt.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:
De reacties zijn rationeler, verstandiger en intelligenter dan de reacties die ik hier lees.
Dat is dan weer jouw mening.quote:
Ik heb natuurlijk nog veel meer bronnen gelezen.quote:Op donderdag 17 september 2026 11:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben breed geïnformeerd omdat als je je bronnen beperkt je bv zomaar overtuigd kan raken van dingen die gewoon feitelijk onjuist zijn.
Jij beweerde dit:
[..]
Hier verpak je een mening als feit en is dat duidelijk ook nog gebaseerd op niet weten wat er allemaal speelt.
En dan kun je wel wild om je heen gaan slaan, maar dat verandert niets aan de zaak. En de uitsmijter is helemaal koddig, want jij wind je op vanwege jouw eigen fuikje.
Omdat mannen nog steeds onevenredig de macht hebben in deze wereld. Daardoor heeft die seksualisering voor vrouwen veel meer negatieve impact dan voor mannen.quote:Op donderdag 17 september 2026 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
Maar mannen klagen daar gewoon niet over. We zien het gebeuren en gaan verder met onze dag.
En waarom is seksualisering geen probleem als anderen het doen en wordt het pas een probleem als de bij mannen populaire Sidney Sweeney het doet?quote:Op donderdag 17 september 2026 11:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat mannen nog steeds onevenredig de macht hebben in deze wereld. Daardoor heeft die seksualisering voor vrouwen veel meer negatieve impact dan voor mannen.
Hoge bomen vangen veel wind. Zij heeft een mega bereik waardoor zij nu tegen deze ophef aanloopt. En natuurlijk haar verleden met die genes/jeans reclame.quote:Op donderdag 17 september 2026 12:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En waarom is seksualisering geen probleem als anderen het doen en wordt het pas een probleem als de bij mannen populaire Sidney Sweeney het doet?
Nee, dat is gewoon een feitelijk gegeven op basis van dat ik zowel progressieve als conservatieve media tot mij neem.quote:
Als je echt breed geïnformeerd bent heb je gelogen over dat het alleen maar goedbedoelde adviezen waren en niemand haar persoonlijk aanviel. Take your pick.quote:Op donderdag 17 september 2026 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk nog veel meer bronnen gelezen.
Gaan we nu een wedstrijdje verpissen doen wie het beste is geïnformeerd?
Ach, jij denkt toch altijd de slimste en beste te zijn die het zo geweldig voor elkaar heeft met alles, dus je hebt gewonnen!
Hier, een veer in je reet.
En al die sporters zijn geen hoge bomen?quote:Op donderdag 17 september 2026 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Zij heeft een mega bereik waardoor zij nu tegen deze ophef aanloopt. En natuurlijk haar verleden met die genes/jeans reclame.
Op dat platform wel ja, ik heb nergens beweerd dat er nergens negatief over haar wordt gepraat. Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 17 september 2026 12:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je echt breed geïnformeerd bent heb je gelogen over dat het alleen maar goedbedoelde adviezen waren en niemand haar persoonlijk aanviel. Take your pick.
Verder zegt het heel veel over jou dat je weer met gestrekt been op de man gaat.
Bron?quote:Op donderdag 17 september 2026 11:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Omdat mannen nog steeds onevenredig de macht hebben in deze wereld. Daardoor heeft die seksualisering voor vrouwen veel meer negatieve impact dan voor mannen.
Omdat het verkoopt. Dat is het doel. Het enige doel.quote:Op donderdag 17 september 2026 12:29 schreef potjecreme het volgende:
Opzich kan je best een discussie hebben, waarom er steeds op naakte vrouwen wordt terug gegrepen.
Is algemeen bekend. Ook even door AI gehaald en die bevestigt het.quote:
Oo dus seksualisering is erger als de ene het doet dan wanneer de andere het doet.quote:Op donderdag 17 september 2026 12:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind. Zij heeft een mega bereik waardoor zij nu tegen deze ophef aanloopt. En natuurlijk haar verleden met die genes/jeans reclame.
quote:Op donderdag 17 september 2026 12:32 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Op dat platform wel ja, ik heb nergens beweerd dat er nergens negatief over haar wordt gepraat. Waar haal je dat vandaan?
En je krijgt m terug als je gemeen gaat praten dat ik ongeïnformeerd ben en als je zo verheven gaat zitten doen.
Je begint zelf persoonlijk te vitten, kijk in de spiegel aub.
Verder zie ik niet wat er gemeen aan is om te zeggen dat je ongeïnformeerd bent als je zelf expliciet aangeeft selectieve bronnen gebruiken.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar A.I. zegt,quote:Op donderdag 17 september 2026 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is algemeen bekend. Ook even door AI gehaald en die bevestigt het.
Je weet hoop ik hoe AI werkt?quote:Op donderdag 17 september 2026 13:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Is algemeen bekend. Ook even door AI gehaald en die bevestigt het.
Dat AI je extreem naar de mond praat is allang achterhaald. Als je iets zegt wat niet klopt dan zegt hij dat gewoon. Tenzij je hem bewust om de tuin leidt wat ik uiteraard niet doe.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je weet hoop ik hoe AI werkt?
Zo ja, waarom geef je dit dan als argument?
Je weet het dus niet.quote:Op donderdag 17 september 2026 13:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat AI je extreem naar de mond praat is allang achterhaald. Als je iets zegt wat niet klopt dan zegt hij dat gewoon. Tenzij je hem bewust om de tuin leidt wat ik uiteraard niet doe.
quote:Op donderdag 17 september 2026 10:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sex sells.quote:Op donderdag 17 september 2026 12:29 schreef potjecreme het volgende:
De fophef doet mij denken aan de videoclip van Blurred lines. Alleen maakt men het nu heel persoonlijk naar Sydney Sweeney.
Opzich kan je best een discussie hebben, waarom er steeds op naakte vrouwen wordt terug gegrepen.
Bekijk deze YouTube-video
Vat de laatste weken wel samen ja.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
"Progressieve" mensen.
Sja, jarenlang vrijspel op "TV" (social) media, het onderwijs etc, de rot zit enorm diep inmiddels en ik weet niet of die mensen nog wel te redden zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 17 september 2026 16:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vat de laatste weken wel samen ja.
The fuck wat is er mis met die mensen?
Progressieve wokies zijn echt geestelijk totaal niet in orde.
Even ter info, die coda na is= is een persoonlijke trackingcode van google. Link werkt ook zonder en zo geef je google niet nog meer dataquote:Op donderdag 17 september 2026 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Nou ik ben er wel een beetje klaar mee. Ik ga genieten van Cedric, ik bedoel recepten.
Het hele probleem in de wereld is lelijke mensen.quote:Op donderdag 17 september 2026 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
Zelfs DPG haakt af…
https://www.ed.nl/binnenl(...)ieuw-jasje~a63255f9/
Welke topsporter heeft uiteindelijk nu geklaagd? Ik ken er echt amper van ze..quote:Op zaterdag 19 september 2026 14:06 schreef sp3c het volgende:
Maar het gaat niet echt over de looks van sweeney, veel van de sportsters zelf gaan ook graag gewaagd op de foto en ze zien er vaak net zo goed prima uit
Je hebt hier een reclamecampagne genaamd just sports
Hoe uiten we dat?
Naakte vrouw
Ik snap de kritiek, moet allemaal gewoon kunnen (net als de kritiek) maar ik snap het
Weet ik niet meer, staan er een aantal in de OPquote:Op zaterdag 19 september 2026 14:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Welke topsporter heeft uiteindelijk nu geklaagd? Ik ken er echt amper van ze..
Demi Vollering volgens mij.
Het lijkt mij echt een haakje.
En andersom, (compleet andere discussie) lijken diezelfde vrouwen die klagen ook dezelfde personen die willen dat er verplicht meer diversiteit in series/ films moeten, terwijl dat historisch gezien in sommige films niet eens hoorde.
Bedoel, maar, de haat lijkt op de persoon en niet op het principe
quote:Ik ben blij met de controverse rond Sydney Sweeney’s borsten
Dit artikel is geschreven door
Kelli van der Waals
Hier gaat het allemaal om.. TDS binnen de activistische msmquote:Gepubliceerd op 21 september 2026
Het meest aanstootgevende aan de inmiddels veelbesproken Novig-reclamespot zijn niet Sydney Sweeney’s blote borsten die door haarzelf met twee American footballs worden vastgeklemd (de borsten zijn te groot, kunnen slechts deels bedekt worden), of de pornografische wijze waarop ze op een basket zit (naakt, met de benen aan weerszijden van de basket, wie daar beneden staat kijkt zo naar binnen), of hoe ze als een stoeipoes over een biljarttafel kruipt. Aanstootgevender dan al die dingen is het zinnetje dat ze aan het einde uitspreekt, dat op een pesterig toontje eindigt met ‘no politics’.
No politics, my ass, zouden ze in Amerika zeggen (ik schrijf het even onvertaald op, omdat het zo toepasselijk is, gezien de nogal nadrukkelijke en uiterst geseksualiseerde aanwezigheid van Sweeney’s ass).
Het spotje is hartstikke politiek, want Sweeney en haar breed uitgemeten uiterlijk zijn zelf hartstikke politiek. Vorig jaar schreef ik al dat Sweeney wordt verafgood door extreemrechtse mannen, die haar een Arische prinses vinden. Daar werd een foute knipoog naar gemaakt in een andere reclamecampagne, van jeansmerk American Eagle. Ze maakten er een eugenetica-grapje van door ‘jeans’ te vervangen door ‘genes’ in de slogan ‘Sydney Sweeney has great jeans’. Toen bleek dat Sweeney in Florida stond geregistreerd als Republikein, haastten Donald Trump en JD Vance zich om de campagne te prijzen.
Inzet van politieke polarisatie
Grote borsten in het algemeen, en die van Sweeney in het bijzonder, zijn inzet geworden van politieke polarisatie nu ze zijn opgevat als iets (radicaal-)rechts. De culturele comeback van de forse boezem is geframed als het einde van woke en politieke correctheid. Sweeney heeft zich gretig in de rol van uithangbord geschikt. Onlangs lanceerde ze haar eigen ondergoedmerk SYRN, dat de ‘officiële lingeriepartner’ was van het Trumpiaanse countrymuziekfestival Stagecoach. Jeff Bezos is een van haar investeerders.
Het Novig-spotje leidde tot begrijpelijke en terechte woede van sportvrouwen, die al hun hele carrières lang moeten vechten tegen de over-seksualisering van hun lichamen. Zij reageerden met woedende verklaringen en filmpjes van hoe een echte sportvrouw eruitziet.
Maar uiteindelijk is deze niet onpolitieke middelvinger opgericht naar alle vrouwen, sportend en anderszins. Sweeney’s naakte, schoonheidsideale lijf wordt gebruikt om de vrouw (weer) ondergeschikt te maken aan de heteromannelijke blik.
Iedereen heeft gehapt
De controverse waarop de sportvrouwen inspringen is natuurlijk mooie reclame voor Novig, een Amerikaans gokbedrijf waar voorheen niemand van gehoord had (en waar Sweeney een aandeel in heeft). Iedereen heeft gehapt, ook de conservatieven die met de ingecalculeerde ophef werden uitgenodigd voor de blote borsten in de bres te springen. Het Sweeney-filmpje is al meer dan veertig miljoen keer bekeken. Hap, hap.
Dit staat toch los van de Sydney situatie? Volgens mij krijgt elk bekend persoon, of de persoon nou aan de schoonheidsidealen voldoet of niet, genoeg haat berichten online. Helaas.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:30 schreef Droopie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MXVxbzF2M2pzNml3dw==
Weet je, sommige vrouwen kunnen gewoon het gewoon niet hebben dat andere vrouwen hun looks mee hebben en het niet erg vinden om ze te gebruiken.
Meisje, 18 jaar, en dan ga je op instagram haar haatberichten sturen
Laten we er maar vanuit gaan dat de meeste vrouwen niet zo zijn en gewoon hun leven leven zonder continue anderen de maat te nemen.
Wie kan er nu haten op Emma
Dat is echt alleen maar om de looks die ze dan zelf niet hebben hoor.
Ze zingt hartstikke mooi, is sterke vrouw (zeker icm met haar ziekte) en dan pak je zo iemand eruit om op te haten.
Vond het niet waard om een topic over te openen, dan was het herhaling van dit topic geworden.
You go girl
Sydney doet het juist hartstikke goed. Prachtig voorbeeld van een mooie vrouw. Zoals ze horen te zijn: schitterend.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie veroorzaakt meer schade aan vrouwen, Sydney Sweeny of een psycho die haar eigen kinderen vermoord?
Antwoord kan verwarrend zijn.
https://www.instagram.com/reel/DdiFpTDRZJj/
Sweeny moet gewoon wat kinderen vermoorden om in een goed blaadje te komen bij andere vrouwen, logisch toch.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie veroorzaakt meer schade aan vrouwen, Sydney Sweeny of een psycho die haar eigen kinderen vermoord?
Antwoord kan verwarrend zijn.
https://www.instagram.com/reel/DdiFpTDRZJj/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |