Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb met name mijn portie mannen voorlopig wel gehad![]()
![]()
Tsjaquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:59 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jip
Waarom zijn die halve liter flessen zo snel leeg
Het is tijd voor een venti caramel ribbon crunch frappuccino.![]()
omdat er stiekem minder in zitquote:Op zaterdag 5 september 2026 20:59 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jip
Waarom zijn die halve liter flessen zo snel leeg![]()
![]()
DTS is deze maand één grote klucht
weg is de tegenstand, die was geducht
Blijkbaar is iedereen het topic ontvlucht
naar een metropool, stad, dorp of gehucht
Eén user toont zich als bolkkoning berucht
Al na vijf dagen hangt de zege in de lucht
Wacht, een man in een grijze regenjas kucht
en vertelt me dat het nog alle kanten op kan
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik ben niets ontvluchtquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:01 schreef Homijn het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey monsterkoekjequote:
Nu ben ik wel benieuwd naar de man in de grijze regenjasquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:01 schreef Homijn het volgende:
Ik krijg er een familie knots vibe bij![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
How are you?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom moet ik je nummer hebben danquote:![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
TÜVquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:05 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee dat wordt in Duitsland vaak getest![]()
![]()
![]()
Kunnen we bellenquote:Op zaterdag 5 september 2026 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom moet ik je nummer hebben dan![]()
![]()
![]()
Eh jaquote:
Maar nee
Dat doen we maar niet
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Waaarommmm niet?quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh ja
Maar nee
Dat doen we maar niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eh ja
Maar nee
Dat doen we maar niet![]()
![]()
Fijn te horen. Hier rolt alles zijn gangetjequote:
Ik heb wel een eng mannetjequote:
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
Die woont juist heel dichtbij!quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik bel ook nooit met @:Kissingbird
Want die woont veel te ver weg![]()
![]()
0475 ervoor?quote:Op zaterdag 5 september 2026 21:12 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is mijn user ID niet mijn telefoon nummer![]()
![]()
Moet nodig naar Duitsland, bier bijna op![]()
Oeh vanaf maandag bij Rewe de Coca Cola in de aanbieding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-09-2026 21:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
BosMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Politie
Nee, ging over UI-politie
weten jullie trouwens wat je met schimmel teen nagel moet doen?
geen idee ik, maar zie het nu?Do what you love, love what you do!![]()
Ding ervoor bij de Kruidvat halen of huisartsquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:24 schreef kree het volgende:
geen idee ik, maar zie het nu?![]()
Heb je er nu nog steeds niet overheen staan zeiken? Het had allang over kunnen zijn man!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:24 schreef kree het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je er nu nog steeds niet overheen staan zeiken? Het had allang over kunnen zijn man!![]()
![]()
Kruidvat Etosquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:26 schreef kree het volgende:
ja weet ik veel, ben voor huis tuin keuken middeltje![]()
Wel je sok aan houden als je dat doet, daarna de schoen weer aan zodat het vochtig blijft en 24 uur gewoon je normale ding blijven doen zoals naar werk gaan enzo.![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:27 schreef ToT het volgende:
Wel je sok aan houden als je dat doet, daarna de schoen weer aan zodat het vochtig blijft en 24 uur gewoon je normale ding blijven doen zoals naar werk gaan enzo.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:26 schreef kree het volgende:
ja weet ik veel, ben voor huis tuin keuken middeltjequote:Op donderdag 3 september 2026 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een week lang vicks of dampo erop smeren![]()
Verschimmeld en verrot.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:28 schreef kree het volgende:
geen last van, maar het ziet er verrot uit
Heb je al stevige trek voor hersenen?![]()
Je rot nu al??quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:28 schreef kree het volgende:
geen last van, maar het ziet er verrot uit![]()
Gewoon smeren met gestampte Japanse duizendknoopUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Dat Candestogyn....whatever the fuck schijnt goed te werken tegen een schimmelkut.
Misschien kun je dat spul een keer op je teen uitknijpen?![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon smeren met gestampte Japanse duizendknoop![]()
![]()
denk die, hmmm mss moet ik er ff foto van doen voor jullie, t valt wel mee, maar zie niet normale teen nagel LOLquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-kalknagelpen/p/3612575?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_18572521642&gad_source=1&gad_campaignid=18572521642&gbraid=0AAAAACnuMon767qCvtEfVL0ctVStcr1Sa&gclid=Cj0KCQjw--7UBhCpARIsAGJBpthBu86jMbIL-0hFHbwPQZaD4T4XZuF6OTVVsY-oUpz-uoqw7Dr5QRYaAkUpEALw_wcBDo what you love, love what you do!![]()
Wel eerst pittig laten koken door die Somalische Nigeriaanse Afrikaanse buren he!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon smeren met gestampte Japanse duizendknoop![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eerst pittig laten koken door die Somalische Nigeriaanse Afrikaanse buren he!
Do what you love, love what you do!![]()
Gast, ik heb net gegeten. Ik wil niet straks m'n vloer moeten moppen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
denk die, hmmm mss moet ik er ff foto van doen voor jullie, t valt wel mee, maar zie niet normale teen nagel LOL![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eerst pittig laten koken door die Somalische Nigeriaanse Afrikaanse buren he!
Uw ADH vitamine Worst
Wel ultieme fusion kitchen hoor, Japanse duizendknoop in Somalische kruidenUw ADH vitamine Worst
gehele. naja die teen nagel is laatste waar ik me zorgen over maak natuurlijk. maar vroeg me af is er wat huis tuin een keuken mee voor dat. vast wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En dat op schimmeltenenkaas!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wel ultieme fusion kitchen hoor, Japanse duizendknoop in Somalische kruiden![]()
![]()
In chloor bak met zout wekenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehele. naja die teen nagel is laatste waar ik me zorgen over maak natuurlijk. maar vroeg me af is er wat huis tuin een keuken mee voor dat. vast wel.![]()
nee dat heb je van de week al gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:24 schreef kree het volgende:
maar hij zit er nog wel aan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:28 schreef kree het volgende:
geen last van, maar het ziet er verrot uit![]()
reageert goed met azijnquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewone soda. Ik snap die hype van baking soda niet; dat is half zo sterk.![]()
hehehehe. naja vond ik die schimmel serie wel oke, maar gestopt al,quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
kree over een maandje of 2.
dit is wat meer mensen hebben denk.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik laatst aan Mini-ToT laten zien. (Althans met normale en dus sterkere soda.)quote:Hij schrok dat het helemaal uit het glas bruiste, over de keukenvloer heen!
![]()
![]()
geen zin in joh om weer helemaal over te beginnen, zeg het hier gewoon ff.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:38 schreef ToT het volgende:
Verder gewoon in [LIF] vragen, en die verwijzen je als het goed is weer naar je huisarts.Do what you love, love what you do!![]()
Serie? Dit is van Annihilation, een film uit 2018.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehe. naja vond ik die schimmel serie wel oke, maar gestopt al,
dit is wat meer mensen hebben denk.![]()
Je kunt ook ff een tientje aan een crackhoer geven die het ff van je teen af gaat sabbelen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in joh om weer helemaal over te beginnen, zeg het hier gewoon ff.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik laatst aan Mini-ToT laten zien. (Althans met normale en dus sterkere soda.)Hij schrok dat het helemaal uit het glas bruiste, over de keukenvloer heen!
![]()
Ik heb het de kids hier zelf laten doen![]()
![]()
nee joh die bedoelde ik niet, die van dat spel Enzo.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Serie? Dit is van Annihilation, een film uit 2018.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook ff een tientje aan een crackhoer geven die het ff van je teen af gaat sabbelen!
Er zijn hele leuke proefjes voor kinderen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik laatst aan Mini-ToT laten zien. (Althans met normale en dus sterkere soda.)Hij schrok dat het helemaal uit het glas bruiste, over de keukenvloer heen!
![]()
![]()
Ja eerst deed ik het samen met hem, en er zat nog behoorlijk wat soda in het glas, dus deed ik er weer een flinke scheut azijn overheen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
Ik heb het de kids hier zelf laten doen
Over een week krijgt hij dit:![]()
![]()
LIF / Kalknagelsquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in joh om weer helemaal over te beginnen, zeg het hier gewoon ff.
LIF / Hoe kom ik van mijn kalknagel af
LIF / Wat kan ik doen om mijn kalknagel te verbergen?![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh die bedoelde ik niet, die van dat spel Enzo.
Autoracen?![]()
Hoe oud?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst deed ik het samen met hem, en er zat nog behoorlijk wat soda in het glas, dus deed ik er weer een flinke scheut azijn overheen!
Over een week krijgt hij dit:
[ afbeelding ]![]()
Ik denk dat jij wel veel meer geld kwijt bent aan dames.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook ff een tientje aan een crackhoer geven die het ff van je teen af gaat sabbelen!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
@enzoquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh die bedoelde ik niet, die van dat spel Enzo.![]()
thanks. weet trouwens, maar mss is er ff simpel iets voorquote:. dacht ik. hahaha
Kalknagel of schimmelnagel. Als het een kalknagel is dan is er niets aan te doen. Schimmelnagel wel.![]()
Maar ik heb dan ook mooi geen last van schimmelnagels!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel veel meer geld kwijt bent aan dames.![]()
![]()
Greys in LIF / Dit werkt echt of is totaal geweldig!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
Kalknagel of schimmelnagel. Als het een kalknagel is dan is er niets aan te doen. Schimmelnagel wel.
dit werkt voor kalk- EN schimmelnagels![]()
![]()
Ik heb een kalknagel, in den jeugd blauwe nagel (voetbal, ik was snellerquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
Kalknagel of schimmelnagel. Als het een kalknagel is dan is er niets aan te doen. Schimmelnagel wel.) nieuwe groeide in
dus eraf gesneden
en nieuwe werd kalk...
![]()
hmmmas kweet niet. denk moet toch pic doen mss?\quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
Kalknagel of schimmelnagel. Als het een kalknagel is dan is er niets aan te doen. Schimmelnagel wel.
zet wel in spoiler.Do what you love, love what you do!![]()
Greys in LIF / Dit werkt echt of is totaal geweldig!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmas kweet niet. denk moet toch pic doen mss?\
zet wel in spoiler.![]()
een sub van?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Greys in LIF / Dit werkt echt of is totaal geweldig!![]()
![]()
heb je de topics en de tips gelezen? of er simpele remedies voor zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
thanks. weet trouwens, maar mss is er ff simpel iets voor. dacht ik. hahaha
![]()
Misschien kan kree dat ook kopen en dan zijn teen in de chemicaliën dopenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst deed ik het samen met hem, en er zat nog behoorlijk wat soda in het glas, dus deed ik er weer een flinke scheut azijn overheen!
Over een week krijgt hij dit:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Paddenstoelen zijn schimmels, weet jij er dan misschien een middeltje er tegen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
Kalknagel of schimmelnagel. Als het een kalknagel is dan is er niets aan te doen. Schimmelnagel wel.![]()
![]()
wel streamen he!!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan kree dat ook kopen en dan zijn teen in de chemicaliën dopen![]()
![]()
Was er in dit boek geen vrouw met een dikke paddenstoel op haar neus?
Misschien kan @kree hier wat inspiratie uit ophalen voor zijn zielige teentje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddenstoelen zijn schimmels, weet jij er dan misschien een middeltje er tegen?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:48 schreef kree het volgende:
Niet geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd kost wat maar dan heb je ook niksquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook mooi geen last van schimmelnagels!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Beter de schimmels niet uitroeien.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddenstoelen zijn schimmels, weet jij er dan misschien een middeltje er tegen?
Ondergrondse schimmelnetwerken blijken cruciaal voor klimaat, biodiversiteit en voedselzekerheid.![]()
![]()
"Hallo besties van DTS Hier is kree met een nieuw avontuur van 'Hoe kom ik van die schimmelnagel af?' In aflevering 11 doop ik mijn teen in een emmer met koningswater. Blijf kijken voor de resultaten!"quote:![]()
Vind je het erg dat ik ff niet op die spoiler ga klikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar goed ook dat jullie niet klikten, want link klopt niet, duurt ff voor sync met mobiel Enzo. LOL
gen zorgen het is minde erg als jullie denken.
Ja mijn idee van kree is ook wel dat het helemaal door hem verspreid zit!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Beter de schimmels niet uitroeien.
Ondergrondse schimmelnetwerken blijken cruciaal voor klimaat, biodiversiteit en voedselzekerheid.
Koesteren, die natuurschoon!![]()
![]()
haha door en door verrot zeg je?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn idee van kree is ook wel dat het helemaal door hem verspreid zit!
Koesteren, die natuurschoon!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:52 schreef kree het volgende:
maar goed ook dat jullie niet klikten, want link klopt niet, duurt ff voor sync met mobiel Enzo. LOL
gen zorgen het is minde erg als jullie denken.Ik heb maar even verwijderd wat ik als antwoord getypt had!
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo erg is het allemaal niet, LOLDo what you love, love what you do!![]()
Ben je al de vloer aan het moppen?quote:Uw ADH vitamine Worst
sorry voor wie hij dromen over krijgen. straks van kree zijn voet. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Snel de addblokker bijwerkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb snel naar beneden gescrold uit vrees dat mijn maag het niet aan kan.![]()
ik ben geïnfecteerd door die schimmel. LOL
niet meer te redden wss....
hard leven he...? Marja als dat het enige is wat ik had, dan was het wss nog stuk simpeler.
rechts teentje is beetie fucked op krom, maarja keer heel hard mee geston LOLDo what you love, love what you do!![]()
Zolang het niet op je snikkel zitquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
neeeee had ze nog geknipt recentelijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:06 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zolang het niet op je snikkel zit![]()
![]()
idd, dan kan hij de Dollar Tree Gooner Challenge niet meer doen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:06 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zolang het niet op je snikkel zit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
idd, dan kan hij de Dollar Tree Gooner Challenge niet meer doen!![]()
![]()
Zal me eens aanmelden kijken of het wat isquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
KPD zou nooit meer het zelfde zijn dan!![]()
![]()
over mijn schimmel grote teen. of kalk. weet ik veelquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Over die challenge?Veel succes en plezier!
Gewoon mee in de zout weken met warm waterquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
over mijn schimmel grote teen. of kalk. weet ik veel![]()
![]()
ik dacht aan azijn, maar oke huis tuin keuken tips ben ik voorstander van he?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:12 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gewoon mee in de zout weken met warm waterDo what you love, love what you do!![]()
Wel ff dat topic aanklikken waarin kree het over z'n schimmelteennagelfetisj met de Japanse duizendknoop heeft terwijl hij de AI-kookdampen dan de Afrikaanse buren wiens waterkraan tijdelijk afgesoten is aan het inademen is terwijl hij over Trump en Poetin zit te kafferen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:10 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zal me eens aanmelden kijken of het wat is![]()
![]()
heet waterquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:12 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gewoon mee in de zout weken met warm water![]()
Koningswater, man. Heb ik net ook al gezegd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht aan azijn, maar oke huis tuin keuken tips ben ik voorstander van he?
Dat, of over je geitenwollen sok heen zeiken.![]()
haha tja, van alle markten thuisquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff dat topic aanklikken waarin kree het over z'n schimmelteennagelfetisj met de Japanse duizendknoop heeft terwijl hij de AI-kookdampen dan de Afrikaanse buren wiens waterkraan tijdelijk afgesoten is aan het inademen is terwijl hij over Trump en Poetin zit te kafferen!
Had gisteren al gezegd
Vicks erop smeren
Maar ja
Moeilijk lezen
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
vinden jullie t heel erg trouwens, want soms denk ik mss moet ik gewoon niet meer doen.
Maarja, denk zolang ik mensen niet direct zo kwets wel oke?
eerlijk zeggen. moet mss maar mee kappen dit en rechtstreeks alles zeggen wat in me opkomt?Do what you love, love what you do!![]()
waar moet je mee kappen dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:16 schreef kree het volgende:
vinden jullie t heel erg trouwens, want soms denk ik mss moet ik gewoon niet meer doen.
eerlijk zeggen. moet mss maar mee kappen dit en rechtstreeks alles zeggen wat in me opkomt?![]()
een UI heeft rokkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:16 schreef Zucht. het volgende:
Is je Ui al ingericht? @:Doc-holliday![]()
![]()
Ach dat je alle aandacht van de hele avond compleet naar je toe trekt kan best vermakelijk zijn, zolang je ons maar niet gaat zitten beledigen of boos wordt door alles op jezelf te betrekken terwijl we het over heel andere onderwerpen hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:16 schreef kree het volgende:
eerlijk zeggen. moet mss maar mee kappen dit en rechtstreeks alles zeggen wat in me opkomt?![]()
na weet ik niet, ik denk zelf van niet. maar dat ik mijn mening ff overduidelijk hier in gooi. en goed krijg daar altijd reactie en kritiek op natuurlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:18 schreef kree het volgende:
denk tis wel oke, en zo niet dan hoor ik het graagAlsof dat een kut uitmaakt!
![]()
![]()
hmmm nou hopelijk niet.... maar ik luiaster toch wel naar kritiek, zal het natuurlijk nooit toegevenquote:
"Nu jullie er toch over beginnen, dat was wel even wat toen die zustertjes met die katheter begonnen zeg!"![]()
hoewel ik geef wel toe als ik ongelijk heb ook. zo een lul ben ik nou ook weer niet.Do what you love, love what you do!![]()
Vertelquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:23 schreef ToT het volgende:
"Nu jullie er toch over beginnen, dat was wel even wat toen die zustertjes met die katheter begonnen zeg!"
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
huh wat?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:23 schreef ToT het volgende:
"Nu jullie er toch over beginnen, dat was wel even wat toen die zustertjes met die katheter begonnen zeg!"Do what you love, love what you do!![]()
Nou hee, dat is serieus echt oprecht wat nieuws man!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nou hopelijk niet.... maar ik luiaster toch wel naar kritiek, zal het natuurlijk nooit toegeven![]()
![]()
![]()
lol daarom, maar weet ben minder erge eikel als jullie soms denken hierquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou hee, dat is serieus echt oprecht wat nieuws man!![]()
In Cambodja betekent dat "pissen" en dat heb ik herhaaldelijk als advies gegeven voor kree z'n schimmelnagel!quote:![]()
![]()
Wanneer heb je dat ooit gedaan dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:23 schreef kree het volgende:
hoewel ik geef wel toe als ik ongelijk heb ook. zo een lul ben ik nou ook weer niet.
Offline bedoel je zeker.![]()
hmmm on en offline. soms kom ik veel kutter over als ijk eigenlijk ben... en weet dat. van mezelf. Dus oke denk daar ook ff over na.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat ooit gedaan dan?
Offline bedoel je zeker.
Ben niet zo'n kortzichtige klootzak als heeeeeel snel gedacht wordt. weet dat
Mwah, minder erg dan dat je je hier voortdurend voordoet, bedoel je.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:24 schreef kree het volgende:
[..]
lol daarom, maar weet ben minder erge eikel als jullie soms denken hier
Ik had ook wel het vermoeden dat je persona hier veel kutter is dan hoe je in het echt zal zijn.![]()
Ik zag heel toevallig dat ik 6 september 2010 een account heb aangemaakt dus morgen 16-jarig jubileum.![]()
In haar uppie in baggerquote:
Iedereen is een kutlultrut
Dan zul je wel echt ongelooflijk veel aan je postgedrag moeten doen voor we er over na gaan denken, maar goed; de laatste tijd ben je idd veel minder een onbehouwen lul!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm on en offline. soms kom ik veel kutter over als ijk eigenlijk ben... en weet dat. van mezelf. Dus oke denk daar ook ff over na.
Ben niet zo'n kortzichtige klootzak als heeeeeel snel gedacht wordt. weet dat![]()
![]()
daarom maar tis online lastig altijd. en soms heb ik spijt van dingen die ik hier zei. hoewel ik ze eigenlijk zo bedoel. maarja omschrijf het dan weer zo kut he.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, minder erg dan dat je je hier voortdurend voordoet, bedoel je.
Ik had ook wel het vermoeden dat je persona hier veel kutter is dan hoe je in het echt zal zijn.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:27 schreef Shii het volgende:
Ik zag heel toevallig dat ik 6 september 2010 een account heb aangemaakt dus morgen 16-jarig jubileum.![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar tis online lastig altijd. en soms heb ik spijt van dingen die ik hier zei. hoewel ik ze eigenlijk zo bedoel. maarja omschrijf het dan weer zo kut he.Mooi man!
Ik waardeer dit stukkie zelfinzicht serieus wel!![]()
![]()
hmmmmm onzin is maar online, geloof me ff op m blauwe ogen dat in het echt het stuk meer meevalt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zul je wel echt ongelooflijk veel aan je postgedrag moeten doen voor we er over na gaan denken, maar goed; de laatste tijd ben je idd veel minder een onbehouwen lul!
ben hier wat kritischer vaak en lul maar gewoon wat ook.Do what you love, love what you do!![]()
En jij voelt je het mannetje om overal op in te gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zul je wel echt ongelooflijk veel aan je postgedrag moeten doen voor we er over na gaan denken, maar goed; de laatste tijd ben je idd veel minder een onbehouwen lul!Iedereen is een kutlultrut
thanks. als jullie t maar weten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi man!
Ik waardeer dit stukkie zelfinzicht serieus wel!
Fijn om dit te lezen, man!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm onzin is maar online, geloof me ff op m blauwe ogen dat in het echt het stuk meer meevalt.
ben hier wat kritischer vaak en lul maar gewoon wat ook.![]()
![]()
En jij bent deze avond weer helemaal op en top in zure bitch modus, merk ik!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij voelt je het mannetje om overal op in te gaan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is weer laat.Prettige voortplanting hier, mensen!
![]()
![]()
Trusten ToT!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is weer laat.Prettige voortplanting hier, mensen!
![]()
![]()
mag ie toch? hier online vind ik het anders als in het echt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij voelt je het mannetje om overal op in te gaan.
want zou dan ook niet zo met alles kritisch uit de hoek komen Enzo.
hier online. beetje vrijbrief om je mening te spuien zonder dat je gelijk sociaal gezeik hebt in het leven?
ik vind er niks mis mee, heb wel beetje t moet wel oke blijven naar elkaar en geen onwijze gezeik opleveren..... dat is beetje voor mij punt waardoor dit topic soms dan weer in gezeik komt, of gewoon discussie...
als jullie begrijpen?Do what you love, love what you do!![]()
Nee hoor dat wordt al snel geroepen als iemand niet tegen de waarheid kan. Het is zooooo makkelijk om iemand neer te sabelen die eigenlijk geen kwaads in zin heeft.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij bent deze avond weer helemaal op en top in zure bitch modus, merk ik!Iedereen is een kutlultrut
min of meer mag ik iedereen hier wel. hoewel ik soms aantal ff beetje haat.
LOL
maarja ook maar van korte duur...Do what you love, love what you do!![]()
effe laatste biertje doen hier hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik bijna!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nog last van je wond?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
effe laatste biertje doen hier hoorUw ADH vitamine Worst
Last niet echt, probeer er wel nog voorzichtig mee te zijn. Maar heb wel al echt veel gezopen vanavond, dat mag dus eigenlijk niet, zegt ChatGPT.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
misschien voel je het dan minder omdat je beetje verdoofd bentquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Last niet echt, probeer er wel nog voorzichtig mee te zijn. Maar heb wel al echt veel gezopen vanavond, dat mag dus eigenlijk niet, zegt ChatGPT.
Uw ADH vitamine Worst
Och, het zal soberso wel goed komen denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien voel je het dan minder omdat je beetje verdoofd bent![]()
Ben al lang blij dat ik van die zware kiespijn af ben."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: