Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Objectiviteit kan je leren![]()
Iedere dag is een mijlpaalquote:Op donderdag 3 september 2026 00:31 schreef Zucht. het volgende:
Weer de mijlpaal? Welke heb je gehaald?Objectiviteit kan je leren![]()
Blub
OnrustigWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2026 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bedankt monitorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Niet zo snelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SlaapwelWerewolf
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
FennaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
lol leeftijd is dat, moet er ook steeds meer uit midden in de nacht om ff te pissen. LOLquote:Op donderdag 3 september 2026 05:13 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Jazeker, maar nog wel ff liggen zo moest pissenDo what you love, love what you do!![]()
Mwa bijna 50,had nog paar biertjes genomen gister dan krijg je datquote:Op donderdag 3 september 2026 05:14 schreef kree het volgende:
[..]
lol leeftijd is dat, moet er ook steeds meer uit midden in de nacht om ff te pissen. LOL![]()
![]()
nou ik ben nog ietsjes jonger, (bijna 43 dus) maar heb het ook en denk moet pissen als een malle.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:16 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Mwa bijna 50,had nog paar biertjes genomen gister dan krijg je dat
ga ik helemaal uit bed en naar de wc.... naja denk is dat het dan?
LOL vroeger piste ik liter uit.
heeft niet eens met biertjes te maken ofzo lijkt het.Do what you love, love what you do!![]()
Ouderdom komt met gebrekenquote:Op donderdag 3 september 2026 05:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben nog ietsjes jonger, (bijna 43 dus) maar heb het ook en denk moet pissen als een malle.
ga ik helemaal uit bed en naar de wc.... naja denk is dat het dan?
LOL vroeger piste ik liter uit.
heeft niet eens met biertjes te maken ofzo lijkt het.![]()
![]()
tja wellicht, LOL. maar voor mij ook beetje nieuw dat allemaal.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:22 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Ouderdom komt met gebreken
Do what you love, love what you do!![]()
Maar topfitquote:Op donderdag 3 september 2026 05:23 schreef kree het volgende:
[..]
tja wellicht, LOL. maar voor mij ook beetje nieuw dat allemaal.![]()
![]()
gehe ik schat me mezelf ook niet eens heel slecht in. Maar idd dit soort dingen zullen idd wel de leeftijd wel zijn.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Had visite gister en om half 11 laatste biertje dus niet onlogisch dat je dan ff moetquote:Op donderdag 3 september 2026 05:24 schreef kree het volgende:
[..]
gehe ik schat me mezelf ook niet eens heel slecht in. Maar idd dit soort dingen zullen idd wel de leeftijd wel zijn.![]()
![]()
sowieso. maar ik denk moet dan. terwijl mss mijn blaas nog helemaal niet te vol is. maar wel aandrang hebben.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:27 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Had visite gister en om half 11 laatste biertje dus niet onlogisch dat je dan ff moet
LOL. nu weet ik met prostaat en shit Enzo mee te maken, maarja ook niet echt zin om ermee naar de dokter al te gaan en dat ze ff vinger in me reet duwen. :SDo what you love, love what you do!![]()
Als je het niet vertrouwd ga je gewoon ff langs,stelt niks voor.heb vorig jaar nog ff laten kijken,was primaquote:Op donderdag 3 september 2026 05:28 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso. maar ik denk moet dan. terwijl mss mijn blaas nog helemaal niet te vol is. maar wel aandrang hebben.
LOL. nu weet ik met prostaat en shit Enzo mee te maken, maarja ook niet echt zin om ermee naar de dokter al te gaan en dat ze ff vinger in me reet duwen. :S![]()
![]()
weet tquote:Op donderdag 3 september 2026 05:32 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Als je het niet vertrouwd ga je gewoon ff langs,stelt niks voor.heb vorig jaar nog ff laten kijken,was prima, ik maak me nog niet genoeg zorgen erover om afspraak voor te maken met de dokter.
Maar viel me beetje op bij mezelf... En weet komt vaker voor bij mannnen van ongeveer mijn leeftijd.
Dus oke het moet idd niet erger worden... voor nu denk ik weinig loos.
vrouwen hebben meer kwalen hoor rond deze leeftijd, maar meer met hormonen en overgang denk ook wel.
Goed. LOL laat ik daar maar helemaal niks over zeggen.
Je kan er ook op laten prikken,zien ze het in je bloed of er een bepaalde waarde verhoogd is.weet niet meer hoe dat heetquote:Op donderdag 3 september 2026 05:34 schreef kree het volgende:
[..]
weet t, ik maak me nog niet genoeg zorgen erover om afspraak voor te maken met de dokter.
Maar viel me beetje op bij mezelf... En weet komt vaker voor bij mannnen van ongeveer mijn leeftijd.
Dus oke het moet idd niet erger worden... voor nu denk ik weinig loos.![]()
Sommigen al als ze 25 zijnquote:Op donderdag 3 september 2026 05:36 schreef kree het volgende:
vrouwen hebben meer kwalen hoor rond deze leeftijd, maar meer met hormonen en overgang denk ook wel.
Goed. LOL laat ik daar maar helemaal niks over zeggen.![]()
![]()
brrrr genoeg van die bloedzuigers onderhand, ik zal het doen. Maar alleen als ik denk echt nodig.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:37 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je kan er ook op laten prikken,zien ze het in je bloed of er een bepaalde waarde verhoogd is.weet niet meer hoe dat heet
Voor nu denk ik niet onwijs heel niet normaal, dus durf het wel ff aan voorlopig.
heb me ballen gecheckt ff en die zijn oke, dus denk niet onwijs probleem. Maar je hebt gelijk. als het erger wordt laat ik het wel checken, dan maar vinger in me reet Enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Kree op woensdagnacht hier? Moet je niet werken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
sjah over het algemeen denk ik iedereen voelt dat zelf wel als er iets mis is.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:38 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Sommigen al als ze 25 zijn
nog niet iets dat idee voor mezelf, maar zeker ding om ff in de gaten te houden.
nee joh vrijquote:Op donderdag 3 september 2026 05:40 schreef Dotteke het volgende:
Kree op woensdagnacht hier? Moet je niet werken?Do what you love, love what you do!![]()
Hee dotquote:Op donderdag 3 september 2026 05:40 schreef Dotteke het volgende:
Kree op woensdagnacht hier? Moet je niet werken?![]()
![]()
![]()
Jij hebt best vaak vrij of niet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Doccie.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,je heb werkmensen en apostelenquote:Op donderdag 3 september 2026 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt best vaak vrij of niet?![]()
ze hebben btw ambu gebeld op mijn werk keer he????
kweet niet ik was beetje duizelig Enzo. dus snap waarom. Onwijze drama met BHV en alles erbij en ambu, hartfilmpje gemaakt. en leek toen alweer b beetje oke.
Beetje hoge hartslag nog, maarja. ik weet wel waarom. kreeg er de zenuwen van dat allemaal.
Uiteindelijk mijn manager me naar huis gebracht. en had weinig last van iets. Later nog naar de huisarts geweest en enige uit te halen was bloedsuiker niet helemaal oke, op dat moment.
was ook een drama heette dag en te weinig gegeten. dus kan dat snappen.Do what you love, love what you do!![]()
Vervelendquote:Op donderdag 3 september 2026 05:45 schreef kree het volgende:
ze hebben btw ambu gebeld op mijn werk keer he????
kweet niet ik was beetje duizelig Enzo. dus snap waarom. Onwijze drama met BHV en alles erbij en ambu, hartfilmpje gemaakt. en leek toen alweer b beetje oke.
Beetje hoge hartslag nog, maarja. ik weet wel waarom. kreeg er de zenuwen van dat allemaal.
Uiteindelijk mijn manager me naar huis gebracht. en had weinig last van iets. Later nog naar de huisarts geweest en enige uit te halen was bloedsuiker niet helemaal oke, op dat moment.![]()
bquote:beetje van geschrokken dat, maar heb het erna ook nooit meer gehad.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 3 september 2026 05:47 schreef kree het volgende:
[..]
b
[..]
beetje van geschrokken dat, maar heb het erna ook nooit meer gehad.![]()
![]()
MOrguh Zucht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet wel zeggen dat ik waardeer dat er zoveel zorg over was toen gelijk op werk.quote:
Maar was met 112 Enzo etc. denk was niet nodig achteraf gezien, maarja beter safe then sorry denk ik ook wel.
Kon het nog wel waarderen dus. gelukkig achteraf weinig aan de hand.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon wat eten tussendoor,belangrijkquote:Op donderdag 3 september 2026 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik waardeer dat er zoveel zorg over was toen gelijk op werk.
Maar was met 112 Enzo etc. denk was niet nodig achteraf gezien, maarja beter safe then sorry denk ik ook wel.
Kon het nog wel waarderen dus. gelukkig achteraf weinig aan de hand.![]()
![]()
Slaap lekker Doccie
denk dat dat er fout aan was, want niet gedaan en was ook echt 30 of meer graden en lang in de zon gestaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gewoon wat eten tussendoor,belangrijk
min of meer hoor, veel anders was er niet uit te halen, hartfilmpje was oke van de ambu. Dus naja beter te snel ergens op reageren als niet lijkt me, waardeer dat van me collega's.
zei nog laat maar ik ben oke, maarja. LOL ze hadden door dat ik duizelig was.
Dus gelijk 112 en met spoed Enzo, achteraf wss niet nodig, maar toch waardeer ik dat en dat werkt ook die hele BHV Enzo wel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
BlubWerewolf
Niets nieuws, kende hem alWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
SlaapwelWerewolf
SlaapseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Morguh Zucht.![]()
![]()
Toch nog even kunnen slapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Lekker dat je dat zo kan, wakker bolken en dan zo weer verder slapenquote:Op donderdag 3 september 2026 07:17 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao oogjes dicht en zo in dromenland
Ja is ideaal, geleerd tijdens de huil periode van de oudste toen die klein was, elke 5 min slaap was zinvolquote:Op donderdag 3 september 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat je dat zo kan, wakker bolken en dan zo weer verder slapen![]()
Mogguh Dotquote:![]()
O dat zijn van de kudt periodes. Ik kon dat trouwens toen ook wel, kinderen voeden en het bed weer in en verder slapen.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja is ideaal, geleerd tijdens de huil periode van de oudste toen die klein was, elke 5 min slaap was zinvol
Nu lukt mij dat echt niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met de muggenquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Et was wat meer dan voeden, reflux, berg etcetcquote:Op donderdag 3 september 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn van de kudt periodes. Ik kon dat trouwens toen ook wel, kinderen voeden en het bed weer in en verder slapen.
Nu lukt mij dat echt niet meer![]()
Zielig voor de kleine en een zeer vermoeiende tijd voor oudersquote:Op donderdag 3 september 2026 07:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Et was wat meer dan voeden, reflux, berg etcetcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het gaat helaas uitstekend met zequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ach heb het overleefd 😃quote:Op donderdag 3 september 2026 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig voor de kleine en een zeer vermoeiende tijd voor ouders![]()
Je bloed is te lekkerquote:Op donderdag 3 september 2026 07:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat helaas uitstekend met ze
Das ook weer waarquote:
Ik ben lekkerquote:
Hier zijn ook nog een paar muggen, vooral woonkamer s’avonds als ik net rustig op de bank zit als de kids in bed liggen 🤬![]()
Dan zijn ze actiefDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Weinig tot geen muggen hier. Ben blij dat ik overal horren voor hebquote:Op donderdag 3 september 2026 07:42 schreef Zucht. het volgende:
Hier zijn ook nog een paar muggen, vooral woonkamer s’avonds als ik net rustig op de bank zit als de kids in bed liggen 🤬Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BzzzzDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Rare mugDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je kan niet xomaar hun taal invullen met grrrDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee echtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
PfffffDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
eentje nog..... ff op basis van wat er toen speelde in topic he
https://suno.com/s/QjKDte3IiUxDiLzN
https://suno.com/s/pxf3WagxxBDYkwNjDo what you love, love what you do!![]()
Je bent zelf aiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
KoekoekWerewolf
naja ik kan er wel tegen, maar begint beetje eentonig te worden die AI. Al met al wat ik er zo inzet waren nog aardige eigen teksten van mezelfquote:
Tja.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal ook nooit op iets klikken wat jij hier post.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
doe nou eens gewoon, LOL. tis oke. mss snap je dan.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef drakin het volgende:
Ik zal ook nooit op iets klikken wat jij hier post.
je vertrouwt mijn linkjes niet dan???? hmmm dan onderschat je me zo verkeerd.....?
tis gewoon openbaar en rest klikt t ook aan. naja ik kan het niet bewijzen, mss kunnen anderen zeggen dat het oke is?Do what you love, love what you do!![]()
Absoluut niet
En ga niet zeiken want dan ga je weer onder de blokkeer knopDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat jij leuk vindt Kree hoeft een ander niet leuk te vinden en je spamt wat af met je ai liedjes.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
doe nou eens gewoon, LOL. tis oke. mss snap je dan.
Niet iedereen vindt dat leukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 3 september 2026 08:02 schreef drakin het volgende:
Absoluut niet
En ga niet zeiken want dan ga je weer onder de blokkeer knop
Ik geloof er niks van dat anderen erop klikkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik wel luister altijd naar de teksten omdat ik nieuwsgierig bent wat er nu weer uit komtquote:Op donderdag 3 september 2026 08:03 schreef drakin het volgende:
Ik geloof er niks van dat anderen erop klikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geeft een hoop rust zon knopquote:
het ging niet om leuk vinden of hoe enzso,,, want dat was de vraag?quote:Op donderdag 3 september 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat jij leuk vindt Kree hoeft een ander niet leuk te vinden en je spamt wat af met je ai liedjes.
Niet iedereen vindt dat leuk
Maar niet op link klikken hoewel die gewoon officieel is en niks zonder wat?
hoeft niet natuurlijk, maar als iemand denkt dat er wat achter zit van mij. dan weet jij en rest wel dat dat niet zo is.Do what you love, love what you do!![]()
Zouden er meer moeten doen erger je aan iemand zet lekker op negeer of scrol lekker door doe ik ookquote:
Het is ai en ik klik niet op aiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee, zit niets kwaads achter, maar menigeen vindt het niet leuk of zijn het zat.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
het ging niet om leuk vinden of hoe enzso,,, want dat was de vraag?
Maar niet op link klikken hoewel die gewoon officieel is en niks zonder wat?
hoeft niet natuurlijk, maar als iemand denkt dat er wat achter zit van mij. dan weet jij en rest wel dat dat niet zo is.
Maar dat geeft niet je mag het gewoon posten, alleen verwacht niet dat mensen er op klikken
![]()
denk zelf accepteer het maar. anders kom je niet meer mee in maatschappij.
maar in het algemeen, dit is liedjes natuurlijk.
Hoe denken jullie jeugd doet dit dan?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
snap je wel he,,,, maar ben eigenlijk nu ff kritisch erover met vragen.quote:
Nee is nee en de blok is aanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De bolk is gezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je hebt de bolk smaak goed te pakkenquote:
Ik ben ook met bolkvakantiequote:Op donderdag 3 september 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de bolk smaak goed te pakkenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O je hebt vakantie, lekker. Heb je nog plannen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bolkenquote:Op donderdag 3 september 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt vakantie, lekker. Heb je nog plannen?
Daarom heet het bolkvakantie toch?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
O nooit van gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2026 08:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Bolken
Daarom heet het bolkvakantie toch?![]()
Vakantie hier is een ban, dus bolkvakantie kan je niet bolken zou ik dan denken![]()
Maar er zijn ook mensen die vakantie hebben en dan veel bolken
Het kan allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het stond in mijn winnaarsgedichtquote:Op donderdag 3 september 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit van gehoord eigenlijk![]()
Vakantie hier is een ban, dus bolkvakantie kan je niet bolken zou ik dan denken![]()
Maar er zijn ook mensen die vakantie hebben en dan veel bolken
Het kan allemaalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
VakantieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BuhWerewolf
![]()
nooit zoveel gehad met kpd, hoewel wel gekeken natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2026 08:50 schreef ToT het volgende:
Post die maar in KPD; zal vast wel een kink voor zijn.
En anders Lifestyle
Oh, en AI is de duivel.
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 3 september 2026 08:50 schreef ToT het volgende:
Post die maar in KPD; zal vast wel een kink voor zijn.
En anders Lifestyle
Oh, en AI is de duivel.
quote:Op donderdag 3 september 2026 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
nooit zoveel gehad met kpd, hoewel wel gekeken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Zegt de Bijbel er niets over?quote:Op donderdag 3 september 2026 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee dat. LOL. of ben je echt boomer?![]()
![]()
vast wel en ik hou er aan heel van aan vast.quote:
Maar meer in idee ervan als letterlijk.
Mij helemaal prima hoor als je je pikkie mastrubeert of je kut.
Zou niet weten wat daar nou zo aan mis moet zijn of geweest?Do what you love, love what you do!![]()
Heeft volgens mij vooral te maken met dat "Gaat heen en vermenigvuldig u", dat je zo veel mogelijk kindere moet krijgen om je volk zo veel mogelijk te laten groeien om zo sterker te zijn tegen andere volkeren.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
vast wel en ik hou er aan heel van aan vast.
Zou niet weten wat daar nou zo aan mis moet zijn of geweest?
Bekijk deze YouTube-video
Gesponsord 10 - 15 kinderen krijgen en een ton verdienen.![]()
tja met stukken van de bijbel ben ik het helemaal eens, hele andere stukken ook niet. ?quote:Op donderdag 3 september 2026 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft volgens mij vooral te maken met dat "Gaat heen en vermenigvuldig u", dat je zo veel mogelijk kindere moet krijgen om je volk zo veel mogelijk te laten groeien om zo sterker te zijn tegen andere volkeren.Do what you love, love what you do!![]()
Is wel met meer mensen zo.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
tja met stukken van de bijbel ben ik het helemaal eens, hele andere stukken ook niet. ?
Ik vind dat "Gij zult niet doden" op zich wel een verstandige uitspraak in de Bijbel. Niet stelen is op zich ook wel een aardig idee.
Enzo.
Best wel revolutionaire gedachtes.![]()
Die zijn ook alleen maar geslaagd omdat ze anders de leraar zouden opeten!quote:Op donderdag 3 september 2026 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Masterberen
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 september 2026 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Masterberen
[ afbeelding ]
Een week lang vicks of dampo erop smerenquote:Op donderdag 3 september 2026 08:42 schreef kree het volgende:
en heb mijn rechter grote teen schimmel nagel? tips daarvoor?Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
Geen genot zonder Godquote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Zou niet weten wat daar nou zo aan mis moet zijn of geweest?
Seks is om kinderen te makenAnderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Zou niet weten wat daar nou zo aan mis moet zijn of geweest?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bestaat dat nogquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey
quote:
Oh jeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo de volkorennoedels met thaise groene curry gisteren heeft zijn werk gedaan op kantoor
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit![]()
Hopen doet leven!quote:Op donderdag 3 september 2026 11:17 schreef hemarookworst het volgende:
Zo de volkorennoedels met thaise groene curry gisteren heeft zijn werk gedaan op kantoor![]()
![]()
een zwevende bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb extra goed gekruidquote:
Uw ADH vitamine Worst
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Hey Fogelquote:
Geen human centipede vanuit kantoor naar de AH vandaag klokslag 12 uur![]()
dacht dat men allemaal terug is van vakantie, maar is best rustig op kantoorUw ADH vitamine Worst
![]()
ik zou bijna geloven dat vakantie mij goed heeft gedaanUw ADH vitamine Worst
Mooi zo
werkdingen die ik steeds uitstelde in korte tijd afgerond, ben er zelf ook verbaas over
Uw ADH vitamine Worst
Wie weet wordt het nog wat met je
dat is wel heel ambitieusUw ADH vitamine Worst
![]()
Oepsquote:Op donderdag 3 september 2026 12:03 schreef maily het volgende:
@:Zucht.
NWS / Vrachtwagen verliest lading mest bij noodstop ….haha
[ Bericht 1% gewijzigd door Zucht. op 03-09-2026 13:00:21 ]![]()
![]()
Altijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 september 2026 12:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Is het al tijd voor een koekje?![]()
![]()
ZiekenhuiswachtkamerbolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee drie röntgen foto’s laten maken bekken si gewricht en onder rugquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo, klaar met vergaderen voor vandaag
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik moet nog. Pas om 17.30 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 3 september 2026 13:20 schreef Zucht. het volgende:
Ow pijn met bepaalde bewegingen of altijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2026 14:30
![]()
![]()
Meneer de Geel op bezoek morgenUw ADH vitamine Worst
das fijn voor meneer de GeelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan scrol je doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zit een ijsje te etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je weet toch lig daar niet wakker van. maar oke beetje relativeren allemaal kan geen kwaad.quote:Do what you love, love what you do!![]()
O jee, niet fijn voor meneer Geelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet je wel wat h ij betwijfelt?quote:Op donderdag 3 september 2026 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
je weet toch lig daar niet wakker van. maar oke beetje relativeren allemaal kan geen kwaad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ai hopelijk kunnen ze er wat aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet echt? zeg heg maar?quote:Op donderdag 3 september 2026 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wel wat h ij betwijfelt?Do what you love, love what you do!![]()
ben benieuwdquote:Op donderdag 3 september 2026 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wel wat h ij betwijfelt?Uw ADH vitamine Worst
waarom antwoord je dan op een post die niet voor jou bedoeld is en waar je de context niet van weetquote:![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
antwoord algemeen zoals ik altijd doe. op wie het bedoelt was geen idee?quote:Op donderdag 3 september 2026 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom antwoord je dan op een post die niet voor jou bedoeld is en waar je de context niet van weet![]()
Thnx maar ik Denk het niet met de ene kant loop ik al 16 jaar en de andere kant sinds 2 jaar na een val en ze hebben nooit verder gekeken.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:56 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ai hopelijk kunnen ze er wat aan doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat krijg je als je niet leestquote:
jullie weten dondersgoed wat i bedoelquote:
of gaan we er drama over maken ja?Do what you love, love what you do!![]()
ademen in en uit, al vaak?
daag me niet uit want dan is t game on he????
ja toch, zelfde drama maken, daarna anderen betichten van drama en dan word je erop gewezen dat je drama maakt en dan weer zeggen dat je klaar mee bent
ja ik ben er ook klaar meeUw ADH vitamine Worst
beetje drama af en toe is ok. zolang het maar niet aanvallend is naar iemand....quote:Op donderdag 3 september 2026 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
ja toch, zelfde drama maken, daarna anderen betichten van drama en dan word je erop gewezen dat je drama maakt en dan weer zeggen dat je klaar mee bent
ja ik ben er ook klaar meeDo what you love, love what you do!![]()
Ellende is dat ik die niet verdragen kan, moet het met parcetamol doen.quote:
Maar goed, waarschijnlijk gaan ze op de foto niets vinden zegt de hapto
Ik ga het wel zien loop er nu al 16 jaar mee, was alleen boos dat ze 16 jaar en twee jaar geleden niet verder hadden gekeken, deze serie foto's is gewoon een zoethoudertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hapt ook te makkelijkquote:Op donderdag 3 september 2026 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
beetje drama af en toe is ok. zolang het maar niet aanvallend is naar iemand....Uw ADH vitamine Worst
Daar gaan we weer........ alles wat tegen jou gezegd wordt heb je het over dramaquote:Op donderdag 3 september 2026 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
jullie weten dondersgoed wat i bedoel
of gaan we er drama over maken ja?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Hey Puzzie
als ik uitga van me pa dan heb ik nog een kleine 15 jaar te leven nu, minder nog, 13quote:Op donderdag 3 september 2026 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat ik die niet verdragen kan, moet het met parcetamol doen.
Maar goed, waarschijnlijk gaan ze op de foto niets vinden zegt de hapto
Ik ga het wel zien loop er nu al 16 jaar mee, was alleen boos dat ze 16 jaar en twee jaar geleden niet verder hadden gekeken, deze serie foto's is gewoon een zoethoudertjeDo what you love, love what you do!![]()
hmm nee? tuurlijk betrek ik het op mezelf?quote:Op donderdag 3 september 2026 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaan we weer........ alles wat tegen jou gezegd wordt heb je het over dramaDo what you love, love what you do!![]()
euh wat heeft dat met mijn verhaal te makenquote:Op donderdag 3 september 2026 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
als ik uitga van me pa dan heb ik nog een kleine 15 jaar te leven nu, minder nog, 13![]()
Waarom denk je dat je net zo oud wordt als je pa, misschien haal je de leeftijd van je moeder wel of ouderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: