nooit zoveel gehad met kpd, hoewel wel gekeken natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2026 08:50 schreef ToT het volgende:
Post die maar in KPD; zal vast wel een kink voor zijn.
En anders Lifestyle
Oh, en AI is de duivel.
quote:Op donderdag 3 september 2026 08:50 schreef ToT het volgende:
Post die maar in KPD; zal vast wel een kink voor zijn.
En anders Lifestyle
Oh, en AI is de duivel.
quote:Op donderdag 3 september 2026 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
nooit zoveel gehad met kpd, hoewel wel gekeken natuurlijk
Zegt de Bijbel er niets over?quote:Op donderdag 3 september 2026 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee dat. LOL. of ben je echt boomer?
vast wel en ik hou er aan heel van aan vast.quote:
Heeft volgens mij vooral te maken met dat "Gaat heen en vermenigvuldig u", dat je zo veel mogelijk kindere moet krijgen om je volk zo veel mogelijk te laten groeien om zo sterker te zijn tegen andere volkeren.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
vast wel en ik hou er aan heel van aan vast.
Maar meer in idee ervan als letterlijk.
Mij helemaal prima hoor als je je pikkie mastrubeert of je kut.
Zou niet weten wat daar nou zo aan mis moet zijn of geweest?
tja met stukken van de bijbel ben ik het helemaal eens, hele andere stukken ook niet. ?quote:Op donderdag 3 september 2026 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft volgens mij vooral te maken met dat "Gaat heen en vermenigvuldig u", dat je zo veel mogelijk kindere moet krijgen om je volk zo veel mogelijk te laten groeien om zo sterker te zijn tegen andere volkeren.
Is wel met meer mensen zo.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
tja met stukken van de bijbel ben ik het helemaal eens, hele andere stukken ook niet. ?
Die zijn ook alleen maar geslaagd omdat ze anders de leraar zouden opeten!quote:Op donderdag 3 september 2026 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Masterberen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2026 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Masterberen
[ afbeelding ]
Een week lang vicks of dampo erop smerenquote:Op donderdag 3 september 2026 08:42 schreef kree het volgende:
en heb mijn rechter grote teen schimmel nagel? tips daarvoor?
Geen genot zonder Godquote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Bestaat dat nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |