Mogguh Dotquote:
O dat zijn van de kudt periodes. Ik kon dat trouwens toen ook wel, kinderen voeden en het bed weer in en verder slapen.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja is ideaal, geleerd tijdens de huil periode van de oudste toen die klein was, elke 5 min slaap was zinvol
Hoe is het met de muggenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Et was wat meer dan voeden, reflux, berg etcetcquote:Op donderdag 3 september 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn van de kudt periodes. Ik kon dat trouwens toen ook wel, kinderen voeden en het bed weer in en verder slapen.
Nu lukt mij dat echt niet meer
Zielig voor de kleine en een zeer vermoeiende tijd voor oudersquote:Op donderdag 3 september 2026 07:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Et was wat meer dan voeden, reflux, berg etcetc
Het gaat helaas uitstekend met zequote:
Ach heb het overleefd 😃quote:Op donderdag 3 september 2026 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig voor de kleine en een zeer vermoeiende tijd voor ouders
Je bloed is te lekkerquote:Op donderdag 3 september 2026 07:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat helaas uitstekend met ze
Das ook weer waarquote:
Ik ben lekkerquote:
Weinig tot geen muggen hier. Ben blij dat ik overal horren voor hebquote:Op donderdag 3 september 2026 07:42 schreef Zucht. het volgende:
Hier zijn ook nog een paar muggen, vooral woonkamer s’avonds als ik net rustig op de bank zit als de kids in bed liggen 🤬
naja ik kan er wel tegen, maar begint beetje eentonig te worden die AI. Al met al wat ik er zo inzet waren nog aardige eigen teksten van mezelfquote:
doe nou eens gewoon, LOL. tis oke. mss snap je dan.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef drakin het volgende:
Ik zal ook nooit op iets klikken wat jij hier post.
Wat jij leuk vindt Kree hoeft een ander niet leuk te vinden en je spamt wat af met je ai liedjes.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
doe nou eens gewoon, LOL. tis oke. mss snap je dan.
quote:Op donderdag 3 september 2026 08:02 schreef drakin het volgende:
Absoluut niet
En ga niet zeiken want dan ga je weer onder de blokkeer knop
Ik wel luister altijd naar de teksten omdat ik nieuwsgierig bent wat er nu weer uit komtquote:Op donderdag 3 september 2026 08:03 schreef drakin het volgende:
Ik geloof er niks van dat anderen erop klikken
geeft een hoop rust zon knopquote:
het ging niet om leuk vinden of hoe enzso,,, want dat was de vraag?quote:Op donderdag 3 september 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat jij leuk vindt Kree hoeft een ander niet leuk te vinden en je spamt wat af met je ai liedjes.
Niet iedereen vindt dat leuk
Zouden er meer moeten doen erger je aan iemand zet lekker op negeer of scrol lekker door doe ik ookquote:
Nee, zit niets kwaads achter, maar menigeen vindt het niet leuk of zijn het zat.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:05 schreef kree het volgende:
[..]
het ging niet om leuk vinden of hoe enzso,,, want dat was de vraag?
Maar niet op link klikken hoewel die gewoon officieel is en niks zonder wat?
hoeft niet natuurlijk, maar als iemand denkt dat er wat achter zit van mij. dan weet jij en rest wel dat dat niet zo is.
snap je wel he,,,, maar ben eigenlijk nu ff kritisch erover met vragen.quote:
Je hebt de bolk smaak goed te pakkenquote:
Ik ben ook met bolkvakantiequote:Op donderdag 3 september 2026 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt de bolk smaak goed te pakken
O je hebt vakantie, lekker. Heb je nog plannen?quote:
Bolkenquote:Op donderdag 3 september 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt vakantie, lekker. Heb je nog plannen?
O nooit van gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 3 september 2026 08:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Bolken
Daarom heet het bolkvakantie toch?
Het stond in mijn winnaarsgedichtquote:Op donderdag 3 september 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nooit van gehoord eigenlijk![]()
Vakantie hier is een ban, dus bolkvakantie kan je niet bolken zou ik dan denken![]()
Maar er zijn ook mensen die vakantie hebben en dan veel bolken
Het kan allemaal
nooit zoveel gehad met kpd, hoewel wel gekeken natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2026 08:50 schreef ToT het volgende:
Post die maar in KPD; zal vast wel een kink voor zijn.
En anders Lifestyle
Oh, en AI is de duivel.
quote:Op donderdag 3 september 2026 08:50 schreef ToT het volgende:
Post die maar in KPD; zal vast wel een kink voor zijn.
En anders Lifestyle
Oh, en AI is de duivel.
quote:Op donderdag 3 september 2026 09:29 schreef kree het volgende:
[..]
nooit zoveel gehad met kpd, hoewel wel gekeken natuurlijk
Zegt de Bijbel er niets over?quote:Op donderdag 3 september 2026 09:38 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis mee dat. LOL. of ben je echt boomer?
vast wel en ik hou er aan heel van aan vast.quote:
Heeft volgens mij vooral te maken met dat "Gaat heen en vermenigvuldig u", dat je zo veel mogelijk kindere moet krijgen om je volk zo veel mogelijk te laten groeien om zo sterker te zijn tegen andere volkeren.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
vast wel en ik hou er aan heel van aan vast.
Maar meer in idee ervan als letterlijk.
Mij helemaal prima hoor als je je pikkie mastrubeert of je kut.
Zou niet weten wat daar nou zo aan mis moet zijn of geweest?
tja met stukken van de bijbel ben ik het helemaal eens, hele andere stukken ook niet. ?quote:Op donderdag 3 september 2026 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft volgens mij vooral te maken met dat "Gaat heen en vermenigvuldig u", dat je zo veel mogelijk kindere moet krijgen om je volk zo veel mogelijk te laten groeien om zo sterker te zijn tegen andere volkeren.
Is wel met meer mensen zo.quote:Op donderdag 3 september 2026 09:43 schreef kree het volgende:
[..]
tja met stukken van de bijbel ben ik het helemaal eens, hele andere stukken ook niet. ?
Die zijn ook alleen maar geslaagd omdat ze anders de leraar zouden opeten!quote:Op donderdag 3 september 2026 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Masterberen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2026 09:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Masterberen
[ afbeelding ]
Een week lang vicks of dampo erop smerenquote:Op donderdag 3 september 2026 08:42 schreef kree het volgende:
en heb mijn rechter grote teen schimmel nagel? tips daarvoor?
Geen genot zonder Godquote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 3 september 2026 09:41 schreef kree het volgende:
[..]
Bestaat dat nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |