Mogguh Dotquote:
O dat zijn van de kudt periodes. Ik kon dat trouwens toen ook wel, kinderen voeden en het bed weer in en verder slapen.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:19 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja is ideaal, geleerd tijdens de huil periode van de oudste toen die klein was, elke 5 min slaap was zinvol
Hoe is het met de muggenquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Et was wat meer dan voeden, reflux, berg etcetcquote:Op donderdag 3 september 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zijn van de kudt periodes. Ik kon dat trouwens toen ook wel, kinderen voeden en het bed weer in en verder slapen.
Nu lukt mij dat echt niet meer
Zielig voor de kleine en een zeer vermoeiende tijd voor oudersquote:Op donderdag 3 september 2026 07:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Et was wat meer dan voeden, reflux, berg etcetc
Het gaat helaas uitstekend met zequote:
Ach heb het overleefd 😃quote:Op donderdag 3 september 2026 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zielig voor de kleine en een zeer vermoeiende tijd voor ouders
Je bloed is te lekkerquote:Op donderdag 3 september 2026 07:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Het gaat helaas uitstekend met ze
Das ook weer waarquote:
Ik ben lekkerquote:
Weinig tot geen muggen hier. Ben blij dat ik overal horren voor hebquote:Op donderdag 3 september 2026 07:42 schreef Zucht. het volgende:
Hier zijn ook nog een paar muggen, vooral woonkamer s’avonds als ik net rustig op de bank zit als de kids in bed liggen 🤬
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |