Sommigen al als ze 25 zijnquote:Op donderdag 3 september 2026 05:36 schreef kree het volgende:
vrouwen hebben meer kwalen hoor rond deze leeftijd, maar meer met hormonen en overgang denk ook wel.
Goed. LOL laat ik daar maar helemaal niks over zeggen.
brrrr genoeg van die bloedzuigers onderhand, ik zal het doen. Maar alleen als ik denk echt nodig.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:37 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Je kan er ook op laten prikken,zien ze het in je bloed of er een bepaalde waarde verhoogd is.weet niet meer hoe dat heet
sjah over het algemeen denk ik iedereen voelt dat zelf wel als er iets mis is.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:38 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Sommigen al als ze 25 zijn
nee joh vrijquote:Op donderdag 3 september 2026 05:40 schreef Dotteke het volgende:
Kree op woensdagnacht hier? Moet je niet werken?
Hee dotquote:Op donderdag 3 september 2026 05:40 schreef Dotteke het volgende:
Kree op woensdagnacht hier? Moet je niet werken?
Jij hebt best vaak vrij of niet?quote:
Hey Doccie.quote:
Ja,je heb werkmensen en apostelenquote:Op donderdag 3 september 2026 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt best vaak vrij of niet?
Vervelendquote:Op donderdag 3 september 2026 05:45 schreef kree het volgende:
ze hebben btw ambu gebeld op mijn werk keer he????
kweet niet ik was beetje duizelig Enzo. dus snap waarom. Onwijze drama met BHV en alles erbij en ambu, hartfilmpje gemaakt. en leek toen alweer b beetje oke.
Beetje hoge hartslag nog, maarja. ik weet wel waarom. kreeg er de zenuwen van dat allemaal.
Uiteindelijk mijn manager me naar huis gebracht. en had weinig last van iets. Later nog naar de huisarts geweest en enige uit te halen was bloedsuiker niet helemaal oke, op dat moment.
bquote:
beetje van geschrokken dat, maar heb het erna ook nooit meer gehad.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2026 05:47 schreef kree het volgende:
[..]
b
[..]
beetje van geschrokken dat, maar heb het erna ook nooit meer gehad.
moet wel zeggen dat ik waardeer dat er zoveel zorg over was toen gelijk op werk.quote:
Gewoon wat eten tussendoor,belangrijkquote:Op donderdag 3 september 2026 05:49 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat ik waardeer dat er zoveel zorg over was toen gelijk op werk.
Maar was met 112 Enzo etc. denk was niet nodig achteraf gezien, maarja beter safe then sorry denk ik ook wel.
Kon het nog wel waarderen dus. gelukkig achteraf weinig aan de hand.
denk dat dat er fout aan was, want niet gedaan en was ook echt 30 of meer graden en lang in de zon gestaan.quote:Op donderdag 3 september 2026 05:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gewoon wat eten tussendoor,belangrijk
Toch nog even kunnen slapen?quote:
Lekker dat je dat zo kan, wakker bolken en dan zo weer verder slapenquote:Op donderdag 3 september 2026 07:17 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao oogjes dicht en zo in dromenland
Ja is ideaal, geleerd tijdens de huil periode van de oudste toen die klein was, elke 5 min slaap was zinvolquote:Op donderdag 3 september 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dat je dat zo kan, wakker bolken en dan zo weer verder slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |