Nee drie röntgen foto’s laten maken bekken si gewricht en onder rugquote:
quote:Op donderdag 3 september 2026 13:20 schreef Zucht. het volgende:
Ow pijn met bepaalde bewegingen of altijd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-09-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je weet toch lig daar niet wakker van. maar oke beetje relativeren allemaal kan geen kwaad.quote:
O jee, niet fijn voor meneer Geelquote:
Weet je wel wat h ij betwijfelt?quote:Op donderdag 3 september 2026 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
je weet toch lig daar niet wakker van. maar oke beetje relativeren allemaal kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 3 september 2026 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ai hopelijk kunnen ze er wat aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet echt? zeg heg maar?quote:Op donderdag 3 september 2026 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wel wat h ij betwijfelt?
ben benieuwdquote:Op donderdag 3 september 2026 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wel wat h ij betwijfelt?
waarom antwoord je dan op een post die niet voor jou bedoeld is en waar je de context niet van weetquote:
antwoord algemeen zoals ik altijd doe. op wie het bedoelt was geen idee?quote:Op donderdag 3 september 2026 14:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom antwoord je dan op een post die niet voor jou bedoeld is en waar je de context niet van weet![]()
![]()
Thnx maar ik Denk het niet met de ene kant loop ik al 16 jaar en de andere kant sinds 2 jaar na een val en ze hebben nooit verder gekeken.quote:Op donderdag 3 september 2026 14:56 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ai hopelijk kunnen ze er wat aan doen
Dat krijg je als je niet leestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |