beetje drama af en toe is ok. zolang het maar niet aanvallend is naar iemand....quote:Op donderdag 3 september 2026 15:08 schreef hemarookworst het volgende:
ja toch, zelfde drama maken, daarna anderen betichten van drama en dan word je erop gewezen dat je drama maakt en dan weer zeggen dat je klaar mee bent
ja ik ben er ook klaar mee
Ellende is dat ik die niet verdragen kan, moet het met parcetamol doen.quote:
je hapt ook te makkelijkquote:Op donderdag 3 september 2026 15:09 schreef kree het volgende:
[..]
beetje drama af en toe is ok. zolang het maar niet aanvallend is naar iemand....
Daar gaan we weer........ alles wat tegen jou gezegd wordt heb je het over dramaquote:Op donderdag 3 september 2026 15:04 schreef kree het volgende:
[..]
jullie weten dondersgoed wat i bedoel
of gaan we er drama over maken ja?
als ik uitga van me pa dan heb ik nog een kleine 15 jaar te leven nu, minder nog, 13quote:Op donderdag 3 september 2026 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat ik die niet verdragen kan, moet het met parcetamol doen.
Maar goed, waarschijnlijk gaan ze op de foto niets vinden zegt de hapto
Ik ga het wel zien loop er nu al 16 jaar mee, was alleen boos dat ze 16 jaar en twee jaar geleden niet verder hadden gekeken, deze serie foto's is gewoon een zoethoudertje
hmm nee? tuurlijk betrek ik het op mezelf?quote:Op donderdag 3 september 2026 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaan we weer........ alles wat tegen jou gezegd wordt heb je het over drama
euh wat heeft dat met mijn verhaal te makenquote:Op donderdag 3 september 2026 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
als ik uitga van me pa dan heb ik nog een kleine 15 jaar te leven nu, minder nog, 13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |