Serie? Dit is van Annihilation, een film uit 2018.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:38 schreef kree het volgende:
[..]
hehehehe. naja vond ik die schimmel serie wel oke, maar gestopt al,
dit is wat meer mensen hebben denk.
Je kunt ook ff een tientje aan een crackhoer geven die het ff van je teen af gaat sabbelen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in joh om weer helemaal over te beginnen, zeg het hier gewoon ff.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik laatst aan Mini-ToT laten zien. (Althans met normale en dus sterkere soda.)Hij schrok dat het helemaal uit het glas bruiste, over de keukenvloer heen!
nee joh die bedoelde ik niet, die van dat spel Enzo.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Serie? Dit is van Annihilation, een film uit 2018.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook ff een tientje aan een crackhoer geven die het ff van je teen af gaat sabbelen!
Er zijn hele leuke proefjes voor kinderen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik laatst aan Mini-ToT laten zien. (Althans met normale en dus sterkere soda.)Hij schrok dat het helemaal uit het glas bruiste, over de keukenvloer heen!
Ja eerst deed ik het samen met hem, en er zat nog behoorlijk wat soda in het glas, dus deed ik er weer een flinke scheut azijn overheen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]![]()
Ik heb het de kids hier zelf laten doen
LIF / Kalknagelsquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:39 schreef kree het volgende:
[..]
geen zin in joh om weer helemaal over te beginnen, zeg het hier gewoon ff.
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh die bedoelde ik niet, die van dat spel Enzo.
Hoe oud?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst deed ik het samen met hem, en er zat nog behoorlijk wat soda in het glas, dus deed ik er weer een flinke scheut azijn overheen!
Over een week krijgt hij dit:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij wel veel meer geld kwijt bent aan dames.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook ff een tientje aan een crackhoer geven die het ff van je teen af gaat sabbelen!
@enzoquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh die bedoelde ik niet, die van dat spel Enzo.
thanks. weet trouwens, maar mss is er ff simpel iets voorquote:
Maar ik heb dan ook mooi geen last van schimmelnagels!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel veel meer geld kwijt bent aan dames.
Greys in LIF / Dit werkt echt of is totaal geweldig!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
Kalknagel of schimmelnagel. Als het een kalknagel is dan is er niets aan te doen. Schimmelnagel wel.
Ik heb een kalknagel, in den jeugd blauwe nagel (voetbal, ik was snellerquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
Kalknagel of schimmelnagel. Als het een kalknagel is dan is er niets aan te doen. Schimmelnagel wel.
hmmmas kweet niet. denk moet toch pic doen mss?\quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
Greys in LIF / Dit werkt echt of is totaal geweldig!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmas kweet niet. denk moet toch pic doen mss?\
zet wel in spoiler.
een sub van?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:45 schreef maily het volgende:
[..]
Greys in LIF / Dit werkt echt of is totaal geweldig!
heb je de topics en de tips gelezen? of er simpele remedies voor zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
thanks. weet trouwens, maar mss is er ff simpel iets voor. dacht ik. hahaha
Misschien kan kree dat ook kopen en dan zijn teen in de chemicaliën dopenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja eerst deed ik het samen met hem, en er zat nog behoorlijk wat soda in het glas, dus deed ik er weer een flinke scheut azijn overheen!
Over een week krijgt hij dit:
[ afbeelding ]
Paddenstoelen zijn schimmels, weet jij er dan misschien een middeltje er tegen?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:43 schreef Shii het volgende:
wel streamen he!!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan kree dat ook kopen en dan zijn teen in de chemicaliën dopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddenstoelen zijn schimmels, weet jij er dan misschien een middeltje er tegen?
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:48 schreef kree het volgende:
Niet geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd kost wat maar dan heb je ook niksquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik heb dan ook mooi geen last van schimmelnagels!
Beter de schimmels niet uitroeien.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Paddenstoelen zijn schimmels, weet jij er dan misschien een middeltje er tegen?
"Hallo besties van DTS Hier is kree met een nieuw avontuur van 'Hoe kom ik van die schimmelnagel af?' In aflevering 11 doop ik mijn teen in een emmer met koningswater. Blijf kijken voor de resultaten!"quote:
Vind je het erg dat ik ff niet op die spoiler ga klikken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |