abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 17 april 2017 @ 20:11:24 #26
155227 crew  Guppy
dus
pi_170291957
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 19:55 schreef wielrennerdt het volgende:
odorex extra dry tegen zweten
Dit ja! WAAROM wordt er geen reclame gemaakt voor dit product? Het is geweldig en iedereen moet het weten <3

Verder,
• brillenspray van de Pearl (bril altijd schoon)
• extra soft tandenborstels van de Kruidvat (gewoon goed)
• Garnier Ambre Solaire UV Sportzonnebrand SPF 50 (niet verbranden, toch lekker sporten)
• John Frieda Frizz Ease Forever Smooth (nooit meer pluishaar)
• avocado's (om nom nom)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_170296292
-Zo'n beetje alles van HG, maar voornamelijk de ontstopper.
-WD40
-Duct-tape
"Pools are perfect for holding water"
pi_170298386
Warm water met ui. Werkte bij mij super goed om mijn ramen schoon te krijgen zonder strepen 😝

Etos kalknagel-pen
pi_170300179
quote:
0s.gif Op woensdag 12 april 2017 20:49 schreef Sigaartje het volgende:
Verder voor je fornuis, oven, magnetron: Mr. Muscle, voor ovens. (geen schrobben nodig staat er bij)
Perfect spul. Ook al heb je maanden niet gepoetst, het gaat er gewoon van af, werkelijk geweldig. Lees wel de handleiding en gebruik handschoenen.

[ afbeelding ]

Nog nooit zulk goed schoonmaakspul gehad.
Even onthouden.
Ook bruine, ingebrande vlekken in staal?
pi_170300215
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 23:34 schreef Grace_Marks het volgende:
Warm water met ui. Werkte bij mij super goed om mijn ramen schoon te krijgen zonder strepen 😝


Dreft afwasmiddel gebruiken we dan. Ook voor toilet, vloer, ramen, aanrecht.
pi_170302198
Babydoekjes, om vlekken van bv haarverf van je huid te verwijderen.
Jumbo keukenrol van de Kruidvat.
Mr muscle fresh discs.
Mini lions.
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 11:56:44 #32
163650 Greys
pi_170303008
Eelt op je voeten? Jeukende voeten? Voetschimmel? Kalknagel?
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt. :)

Er zit kamfer, eucalyptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks. Doe dat een tijdje een paar keer per week.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'. ^O^ Ik kreeg de tip van de pedicure in de sauna waarna ik ging Googlen en verhip!

Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D

[ Bericht 18% gewijzigd door Greys op 20-04-2017 00:19:25 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 april 2017 @ 12:21:47 #33
149959 SQ
snelle trees
pi_170303593
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Eelt op je voeten? Jeukende voeten? Voetschimmel? Kalknagel?
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt. :)

Er zit kamper, eucaluptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'. ^O^

Ik had er tot een tijdje geleden ook nooit van gehoord maar ik gil het nu tegen iedereen die het maar horen wil, zo goed werkt het. Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D
dit ga ik vandaag nog proberen :De . Mag vast ook gewoon icm borstvoeding, in tegenstelling tot anrischimmelmiddeltjes :')
disclaimer
pi_170305549
Soda om vette troep mee schoon te maken.
pi_170336424
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Eelt op je voeten? Jeukende voeten? Voetschimmel? Kalknagel?
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt. :)

Er zit kamper, eucaluptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'. ^O^ Ik kreeg de tip van de pedicure in de sauna waarna ik ging Googlen en verhip!

Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D

dit ga ik absoluut proberen. Beste tip tot nu toe in dit topic.
pi_170336956
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:11 schreef 010P het volgende:
Babydoekjes, om vlekken van bv haarverf van je huid te verwijderen.
Babydoekjes werken ook perfect om het rooster van je BBQ blinkend schoon te krijgen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 19 april 2017 @ 19:53:15 #37
47102 Elvi
miemkwien
pi_170337354
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Eelt op je voeten? Jeukende voeten? Voetschimmel? Kalknagel?
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt. :)

Er zit kamper, eucaluptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'. ^O^ Ik kreeg de tip van de pedicure in de sauna waarna ik ging Googlen en verhip!

Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D

Die ga ik proberen :D
  woensdag 19 april 2017 @ 21:52:08 #38
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_170341436
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Eelt op je voeten? Jeukende voeten? Voetschimmel? Kalknagel?
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt. :)

Er zit kamper, eucaluptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'. ^O^ Ik kreeg de tip van de pedicure in de sauna waarna ik ging Googlen en verhip!

Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D

Ik ga het proberen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_170341764
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dit ja! WAAROM wordt er geen reclame gemaakt voor dit product? Het is geweldig en iedereen moet het weten <3

Het prikt wel behoorlijk. Maarja je moet er wat voor overhebben. Liever een half uurtje prik dan drie dagen zweten.
pi_170342603
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Eelt op je voeten?
ja. Nogal logisch voor iemand die veel loopt en sport. wat is het probleem? Omdat een reclame op tv zegt dat het onverzorgd oogt?

:{w
  woensdag 19 april 2017 @ 22:28:29 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_170342877
Eelt kan anders best pijnlijk zijn.
disclaimer
pi_170343062
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2017 08:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dreft afwasmiddel gebruiken we dan. Ook voor toilet, vloer, ramen, aanrecht.
Dreft voor toilet en aanrecht? Afwasmiddel is een ontevetter toch desinfecteerd niet... beter schoonmaakazijn
Ik zwaai naar dieren.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 april 2017 @ 00:17:38 #43
163650 Greys
pi_170345359
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:21 schreef Prego het volgende:

[..]

ja. Nogal logisch voor iemand die veel loopt en sport. wat is het probleem? Omdat een reclame op tv zegt dat het onverzorgd oogt?

:{w
Sommige mensen hebben er zelf last van als het te hard wordt op bepaalde plekken. Als jij er geen last van hebt laat je het lekker zitten. Niemand dwingt je. Neem nog een augurk en een slokje azijn. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170345679
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2017 00:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben er zelf last van als het te hard wordt op bepaalde plekken. Als jij er geen last van hebt laat je het lekker zitten. Niemand dwingt je. Neem nog een augurk en een slokje azijn. O+
Ik moet altijd ff trekken dan
Ik zwaai naar dieren.
pi_170345944
quote:
1s.gif Op woensdag 19 april 2017 22:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dreft voor toilet en aanrecht? Afwasmiddel is een ontevetter toch desinfecteerd niet... beter schoonmaakazijn
Voor in het toilet zelf (de pot) gebruik ik chloor en azijn inderdaad. Maar het hok zelf gebeurt met een sopje van Dreft.
Schoon is dan schoon genoeg en zeker als je dit gewoon bijhoudt.
  donderdag 20 april 2017 @ 18:01:58 #46
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170357657
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Eelt op je voeten? Jeukende voeten? Voetschimmel? Kalknagel?
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt. :)

Er zit kamfer, eucalyptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks. Doe dat een tijdje een paar keer per week.

En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'. ^O^ Ik kreeg de tip van de pedicure in de sauna waarna ik ging Googlen en verhip!

Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:

Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend

Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten :D

Die ga ik eens proberen. Ik heb last van een hardnekkige kalknagel die nooit helemaal weg wil. Maar meuren je voeten dan de volgende dag niet de hele dag naar die lucht?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 april 2017 @ 18:23:12 #47
163650 Greys
pi_170358043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Die ga ik eens proberen. Ik heb last van een hardnekkige kalknagel die nooit helemaal weg wil. Maar meuren je voeten dan de volgende dag niet de hele dag naar die lucht?
Dan was je ze in de ochtend toch even? Je moet toch schone sokken aan. En dan 's avonds weer opnieuw. Of om de dag, hoeft niet per se elke dag maar wel vaak.
Als het maar om één nagel gaat in jouw geval kan je het ook met een wattenstaafje er goed dik op en omheen smeren en dan bv een grote pleister erop ofzo. :) Als je het goed bijhoudt groeit ie helemaal schoon en goed uit zonder opnieuw te 'besmetten'. Vooral ook op je nagelriem smeren. En vaak kort knippen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 april 2017 @ 18:25:02 #48
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_170358088
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan was je ze in de ochtend toch even? Je moet toch schone sokken aan. En dan 's avonds weer opnieuw. Of om de dag, hoeft niet per se elke dag maar wel vaak.
Als het maar om één nagel gaat in jouw geval kan je het ook met een wattenstaafje er goed dik op en omheen smeren en dan bv een grote pleister erop ofzo. :) Als je het goed bijhoudt groeit ie helemaal schoon en goed uit zonder opnieuw te 'besmetten'. Vooral ook op je nagelriem smeren. En vaak kort knippen.
Thanx ik ga het zeker eens proberen
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 april 2017 @ 18:28:19 #49
163650 Greys
pi_170358156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 18:25 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Thanx ik ga het zeker eens proberen
^O^

(en geloof me, ik heb geen aandelen in dit spul :P )

Koop gerust het kleinste potje trouwens, je hebt twee formaten, maar je doet er echt lang mee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 21 april 2017 @ 12:49:52 #50
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_170379883
Emmer heel heel warm water met een flinke scheut allesreiniger wegzetten als je naar bed gaat in de ruimte waar je juist die avond hebt gegourmet / gefonduet / flink kruidig hebt gekookt.
Je ruikt er niets meer als je de volgende ochtend beneden komt.

Na de BBQ / Gourmet het rooster of de plaat in het gras leggen. De volgende ochtend haal je demeeste aangekookte meuk er zo weer af.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')