dit ga ik vandaag nog proberenquote:Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Eelt op je voeten? Jeukende voeten? Voetschimmel? Kalknagel?
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt.![]()
Er zit kamper, eucaluptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks.
En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'.
Ik had er tot een tijdje geleden ook nooit van gehoord maar ik gil het nu tegen iedereen die het maar horen wil, zo goed werkt het. Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:
Kamfer: desinfecterend
Terpentijnolie: doodt bacteriën en schimmels en is dus antiseptisch
Menthol: desinfecterend
Eucalyptusolie: sterk antiseptisch
Thymol: sterk antiseptische werking, het doodt schimmels, virussen en bacteriën
Cederhoutolie: bacterie- en schimmeldodend
Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten
dit ga ik absoluut proberen. Beste tip tot nu toe in dit topic.quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Stop maar met alle dure speciale goedjes hiervoor kopen en koop één potje... VICKS VAPO RUB. Dat verkoudheidsspul?? Ja, dat ja. Het helpt echt. Heel erg echt.![]()
Er zit kamper, eucaluptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks.
En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'.Ik kreeg de tip van de pedicure in de sauna waarna ik ging Googlen en verhip!
Ergens is het ook logisch als je naar de ingrediënten van Vicks kijkt:
Dus ook al hebben de makers van Vicks het goedje met een heel ander doeleinde gefabriceerd, ze hebben het beste voetenspul ter wereld gemaakt zonder dat ze het wisten
Babydoekjes werken ook perfect om het rooster van je BBQ blinkend schoon te krijgenquote:Op dinsdag 18 april 2017 11:11 schreef 010P het volgende:
Babydoekjes, om vlekken van bv haarverf van je huid te verwijderen.
Die ga ik proberenquote:Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
En wie me niet gelooft moet maar even Googlen op 'vicks schimmel'.Ik kreeg de tip van de pedicure in de sauna waarna ik ging Googlen en verhip!
Ik ga het proberen!quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Het prikt wel behoorlijk. Maarja je moet er wat voor overhebben. Liever een half uurtje prik dan drie dagen zweten.quote:Op maandag 17 april 2017 20:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dit ja! WAAROM wordt er geen reclame gemaakt voor dit product? Het is geweldig en iedereen moet het weten <3
ja. Nogal logisch voor iemand die veel loopt en sport. wat is het probleem? Omdat een reclame op tv zegt dat het onverzorgd oogt?quote:
Dreft voor toilet en aanrecht? Afwasmiddel is een ontevetter toch desinfecteerd niet... beter schoonmaakazijnquote:Op dinsdag 18 april 2017 08:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dreft afwasmiddel gebruiken we dan. Ook voor toilet, vloer, ramen, aanrecht.
Sommige mensen hebben er zelf last van als het te hard wordt op bepaalde plekken. Als jij er geen last van hebt laat je het lekker zitten. Niemand dwingt je. Neem nog een augurk en een slokje azijn.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:21 schreef Prego het volgende:
[..]
ja. Nogal logisch voor iemand die veel loopt en sport. wat is het probleem? Omdat een reclame op tv zegt dat het onverzorgd oogt?
Ik moet altijd ff trekken danquote:Op donderdag 20 april 2017 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er zelf last van als het te hard wordt op bepaalde plekken. Als jij er geen last van hebt laat je het lekker zitten. Niemand dwingt je. Neem nog een augurk en een slokje azijn.
Voor in het toilet zelf (de pot) gebruik ik chloor en azijn inderdaad. Maar het hok zelf gebeurt met een sopje van Dreft.quote:Op woensdag 19 april 2017 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dreft voor toilet en aanrecht? Afwasmiddel is een ontevetter toch desinfecteerd niet... beter schoonmaakazijn
Die ga ik eens proberen. Ik heb last van een hardnekkige kalknagel die nooit helemaal weg wil. Maar meuren je voeten dan de volgende dag niet de hele dag naar die lucht?quote:Op dinsdag 18 april 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Er zit kamfer, eucalyptus en menthol in, verpakt in terpentijn-olie. Schimmels kunnen er niet tegen en worden erdoor uitgeroeid, je voeten worden poezelig zacht. Was 's avonds je voeten voor het naar bed gaan, smeer je hele voeten ermee in (dus ook OP je nagels, vooral als je een kalknagel hebt) en trek sokken aan, anders zit je bed vol Vicks. Doe dat een tijdje een paar keer per week.
Dan was je ze in de ochtend toch even? Je moet toch schone sokken aan. En dan 's avonds weer opnieuw. Of om de dag, hoeft niet per se elke dag maar wel vaak.quote:Op donderdag 20 april 2017 18:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die ga ik eens proberen. Ik heb last van een hardnekkige kalknagel die nooit helemaal weg wil. Maar meuren je voeten dan de volgende dag niet de hele dag naar die lucht?
Thanx ik ga het zeker eens proberenquote:Op donderdag 20 april 2017 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was je ze in de ochtend toch even? Je moet toch schone sokken aan. En dan 's avonds weer opnieuw. Of om de dag, hoeft niet per se elke dag maar wel vaak.
Als het maar om één nagel gaat in jouw geval kan je het ook met een wattenstaafje er goed dik op en omheen smeren en dan bv een grote pleister erop ofzo.Als je het goed bijhoudt groeit ie helemaal schoon en goed uit zonder opnieuw te 'besmetten'. Vooral ook op je nagelriem smeren. En vaak kort knippen.
quote:Op donderdag 20 april 2017 18:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Thanx ik ga het zeker eens proberen
Met babydoekjes gaat dat veel beter. Gewoon direct als het rooster genoeg afgekoeld is.quote:Op vrijdag 21 april 2017 12:49 schreef avotar het volgende:
Na de BBQ / Gourmet het rooster of de plaat in het gras leggen. De volgende ochtend haal je demeeste aangekookte meuk er zo weer af.
Inderdaad, doen wij ook.quote:Op vrijdag 21 april 2017 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
Over Vicks Vaporub op je voeten gesproken...
Het helpt ook ontzettend goed tegen hoesten.
Ja, op je voeten, niet op je borst of rug, gewoon je zolen flink dik insmeren en sokken aan.![]()
(En dan heb je ook nog eens heerlijk zachte voetjes de volgende ochtend.)
Yakult is volgens mij gewoon onzin. Zit een bacterie in die ook in je buik zit, terwijl er enorm veel andere soorten bacteriën in je buik zitten.quote:Op vrijdag 21 april 2017 17:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou het echt helpen of meer een placebo effect
Ja volgens mij zit die zooi ook in gewone yoghurt alles voor de verkoop.quote:Op vrijdag 21 april 2017 17:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Yakult is volgens mij gewoon onzin. Zit een bacterie in die ook in je buik zit, terwijl er enorm veel andere soorten bacteriën in je buik zitten.
Yakult is wat anders dan Activia of andere shit. Die bacterie zit niet in je buik en in tegenstelling tot andere probiotica overleeft deze je maagzuur, zodat hij in je darmen kan komen.quote:Op vrijdag 21 april 2017 17:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Yakult is volgens mij gewoon onzin. Zit een bacterie in die ook in je buik zit, terwijl er enorm veel andere soorten bacteriën in je buik zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |