quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:26 schreef kree het volgende:
ja weet ik veel, ben voor huis tuin keuken middeltje
quote:Op donderdag 3 september 2026 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een week lang vicks of dampo erop smeren
Verschimmeld en verrot.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:28 schreef kree het volgende:
geen last van, maar het ziet er verrot uit
Je rot nu al??quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:28 schreef kree het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon smeren met gestampte Japanse duizendknoop
denk die, hmmm mss moet ik er ff foto van doen voor jullie, t valt wel mee, maar zie niet normale teen nagel LOLquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:29 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-kalknagelpen/p/3612575?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_18572521642&gad_source=1&gad_campaignid=18572521642&gbraid=0AAAAACnuMon767qCvtEfVL0ctVStcr1Sa&gclid=Cj0KCQjw--7UBhCpARIsAGJBpthBu86jMbIL-0hFHbwPQZaD4T4XZuF6OTVVsY-oUpz-uoqw7Dr5QRYaAkUpEALw_wcB
Wel eerst pittig laten koken door die Somalische Nigeriaanse Afrikaanse buren he!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:30 schreef hemarookworst het volgende:
Gewoon smeren met gestampte Japanse duizendknoop
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eerst pittig laten koken door die Somalische Nigeriaanse Afrikaanse buren he!
Gast, ik heb net gegeten. Ik wil niet straks m'n vloer moeten moppen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
denk die, hmmm mss moet ik er ff foto van doen voor jullie, t valt wel mee, maar zie niet normale teen nagel LOL
quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel eerst pittig laten koken door die Somalische Nigeriaanse Afrikaanse buren he!
gehele. naja die teen nagel is laatste waar ik me zorgen over maak natuurlijk. maar vroeg me af is er wat huis tuin een keuken mee voor dat. vast wel.quote:
En dat op schimmeltenenkaas!quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
Wel ultieme fusion kitchen hoor, Japanse duizendknoop in Somalische kruiden
In chloor bak met zout wekenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehele. naja die teen nagel is laatste waar ik me zorgen over maak natuurlijk. maar vroeg me af is er wat huis tuin een keuken mee voor dat. vast wel.
nee dat heb je van de week al gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:24 schreef kree het volgende:
weten jullie trouwens wat je met schimmel teen nagel moet doen?
geen idee ik, maar zie het nu?
maar hij zit er nog wel aan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:28 schreef kree het volgende:
reageert goed met azijnquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewone soda. Ik snap die hype van baking soda niet; dat is half zo sterk.
hehehehe. naja vond ik die schimmel serie wel oke, maar gestopt al,quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:37 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
kree over een maandje of 2.
Heb ik laatst aan Mini-ToT laten zien. (Althans met normale en dus sterkere soda.)quote:
geen zin in joh om weer helemaal over te beginnen, zeg het hier gewoon ff.quote:Op zaterdag 5 september 2026 22:38 schreef ToT het volgende:
Verder gewoon in [LIF] vragen, en die verwijzen je als het goed is weer naar je huisarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |