quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is weer laat.Prettige voortplanting hier, mensen!
Trusten ToT!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
Maar goed, het is weer laat.Prettige voortplanting hier, mensen!
mag ie toch? hier online vind ik het anders als in het echt.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij voelt je het mannetje om overal op in te gaan.
Nee hoor dat wordt al snel geroepen als iemand niet tegen de waarheid kan. Het is zooooo makkelijk om iemand neer te sabelen die eigenlijk geen kwaads in zin heeft.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij bent deze avond weer helemaal op en top in zure bitch modus, merk ik!
Ik bijna!quote:
nog last van je wond?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
effe laatste biertje doen hier hoor
Last niet echt, probeer er wel nog voorzichtig mee te zijn. Maar heb wel al echt veel gezopen vanavond, dat mag dus eigenlijk niet, zegt ChatGPT.quote:
misschien voel je het dan minder omdat je beetje verdoofd bentquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Last niet echt, probeer er wel nog voorzichtig mee te zijn. Maar heb wel al echt veel gezopen vanavond, dat mag dus eigenlijk niet, zegt ChatGPT.
Och, het zal soberso wel goed komen denk ikquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien voel je het dan minder omdat je beetje verdoofd bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |