Zal me eens aanmelden kijken of het wat isquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
KPD zou nooit meer het zelfde zijn dan!
over mijn schimmel grote teen. of kalk. weet ik veelquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Over die challenge?Veel succes en plezier!
Gewoon mee in de zout weken met warm waterquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:10 schreef kree het volgende:
[..]
over mijn schimmel grote teen. of kalk. weet ik veel
ik dacht aan azijn, maar oke huis tuin keuken tips ben ik voorstander van he?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:12 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gewoon mee in de zout weken met warm water
Wel ff dat topic aanklikken waarin kree het over z'n schimmelteennagelfetisj met de Japanse duizendknoop heeft terwijl hij de AI-kookdampen dan de Afrikaanse buren wiens waterkraan tijdelijk afgesoten is aan het inademen is terwijl hij over Trump en Poetin zit te kafferen!quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:10 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Zal me eens aanmelden kijken of het wat is
heet waterquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:12 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Gewoon mee in de zout weken met warm water
Koningswater, man. Heb ik net ook al gezegd.quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ik dacht aan azijn, maar oke huis tuin keuken tips ben ik voorstander van he?
haha tja, van alle markten thuisquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff dat topic aanklikken waarin kree het over z'n schimmelteennagelfetisj met de Japanse duizendknoop heeft terwijl hij de AI-kookdampen dan de Afrikaanse buren wiens waterkraan tijdelijk afgesoten is aan het inademen is terwijl hij over Trump en Poetin zit te kafferen!
waar moet je mee kappen dan?quote:Op zaterdag 5 september 2026 23:16 schreef kree het volgende:
vinden jullie t heel erg trouwens, want soms denk ik mss moet ik gewoon niet meer doen.
Maarja, denk zolang ik mensen niet direct zo kwets wel oke?
eerlijk zeggen. moet mss maar mee kappen dit en rechtstreeks alles zeggen wat in me opkomt?
een UI heeft rokkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 23:16 schreef Zucht. het volgende:
Is je Ui al ingericht? @:Doc-holliday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |