Adblock Plus, uBlock Origin, SponsorBlock Youtube, en TamperMonkeyquote:Op vrijdag 4 september 2026 23:32 schreef DoubleDip het volgende:
Die K reclame op YouTube middenin een video. Een video van 6 minuten en na 3 minuten al reclame in je mik. In tegenstelling tot vroeger zie je het niet meer aankomen en kun je ze niet doorspoelen of wegklikken zonder de video kwijt te zijn.
En nee ik ga niet betalen.
Zit op mobiel in de app of Chrome browser dus dat lukt niet helaasquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Adblock Plus, uBlock Origin, SponsorBlock Youtube, en TamperMonkey
Brave browser een optie?quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:31 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zit op mobiel in de app of Chrome browser dus dat lukt niet helaas
Denk dat dat een automaat is en de bestuurder de voet nčt iets van de rem haalt (en de handrem niet aangetrokken heeft)quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ergeren is een groter woord, maar ik zie dit de laatste tijd regelmatig. Auto staat voor een rood licht en schuift elke keer een beetje naar voren, net zolang de auto halverwege of ze zelfs voor de witte streep staat. Stoplicht staat nog steeds op rood uiteraard, het gaat niet eerder op groen. Zijn mensen die dit doen zo ongeduldig?
Ik heb echt al jaren geen ads meer op YouTube. uBlock Origin Lite heb ik nu. Heel enkel komt er eens één door, maar laatste tijd bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat, en ook altijd nog een sponsorblok midden in de video waarin de content creator iets aanprijst. Ook zo irritant.quote:Op vrijdag 4 september 2026 23:32 schreef DoubleDip het volgende:
Die K reclame op YouTube middenin een video. Een video van 6 minuten en na 3 minuten al reclame in je mik. In tegenstelling tot vroeger zie je het niet meer aankomen en kun je ze niet doorspoelen of wegklikken zonder de video kwijt te zijn.
Idem voor podcasts.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat, en ook altijd nog een sponsorblok midden in de video waarin de content creator iets aanprijst. Ook zo irritant.
Maar wel logisch.quote:Op zaterdag 5 september 2026 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat, en ook altijd nog een sponsorblok midden in de video waarin de content creator iets aanprijst. Ook zo irritant.
SponsorBlock Youtubequote:Op zaterdag 5 september 2026 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zou je halverwege stoppen? Is het heel veel werk en bewerkelijk, die formulieren invullen?quote:Op zondag 6 september 2026 10:27 schreef heywoodu het volgende:
Dat je bij de IND tijdens het invullen van een formulier een optie 'Opslaan' hebt, waarmee een bestandje wordt gedownload. Die kun je dan later weer uploaden om verder te gaan waar je gebleven was.
In theorie.
In de praktijk upload je dat bestand...en kun je alsnog weer helemaal bij nul beginnen, kennelijk
Uh nee. Mensen willen gewoon hun weekend rekken, of de week doormidden breken, of op woensdagmiddag bij hun kinderen zijn.quote:Maar gedrag veranderen is niet eenvoudig, zegt Liza Luesink van gedragsbureau Duwtje. "Het is net als overstappen van bank: we houden iets het liefst zoals het nu is. En het is de norm om op dinsdag naar kantoor te komen. We zijn echt kuddedieren en willen er graag bij horen."
Precies dat inderdaad. Mensen hebben een leven. Van werkgevers mag dat niet en maken ze er zo'n stropop van.quote:Op maandag 7 september 2026 15:51 schreef lbosse het volgende:
Experts die er niks van snappen. Meestal gedragswetenschappers.
We werken massaal op dinsdag en donderdag op kantoor
https://nos.nl/artikel/26(...)vers-op-kamelenjacht
[..]
Uh nee. Mensen willen gewoon hun weekend rekken, of de week doormidden breken, of op woensdagmiddag bij hun kinderen zijn.
Met je kuddedieren.
Wat de gedragswetenschapper in deze ook finaal mist is dat mensen doorgaans naar kantoor gaan om collega's te ontmoeten. Ze gaan dus niet vrijdags naar kantoor om lekker 'van de norm af te wijken', om daar vervolgens geen hond tegen te komen omdat 75% op vrijdag vrij is.quote:Op maandag 7 september 2026 15:51 schreef lbosse het volgende:
Experts die er niks van snappen. Meestal gedragswetenschappers.
We werken massaal op dinsdag en donderdag op kantoor
https://nos.nl/artikel/26(...)vers-op-kamelenjacht
[..]
Uh nee. Mensen willen gewoon hun weekend rekken, of de week doormidden breken, of op woensdagmiddag bij hun kinderen zijn.
Met je kuddedieren.
Ja en omdat veel mensen op maandag/woensdag/vrijdag roostervrije dagen hebben heb je dinsdag en donderdag de meeste kans dat het hele team op kantoor aanwezig kan zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:34 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Wat de gedragswetenschapper in deze ook finaal mist is dat mensen doorgaans naar kantoor gaan om collega's te ontmoeten. Ze gaan dus niet vrijdags naar kantoor om lekker 'van de norm af te wijken', om daar vervolgens geen hond tegen te komen omdat 75% op vrijdag vrij is.
Brave browserquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook hiervoor de Brave browserquote:Op zaterdag 5 september 2026 12:31 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zit op mobiel in de app of Chrome browser dus dat lukt niet helaas
Dit.quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:49 schreef littlemindy het volgende:
Mensen die totaal niet in contact staan met hun directe omgeving. Vandaag ook weer zo'n stel in de supermarkt. Lopen voor me in de volle breedte van het pad in een slakkengang, want je zou maar ruimte maken voor iemand die erlangs wil. Even verderop staat een vakkenvuller met een kar, dus het pad is daar nauwer. Stopt het stel uiteraard precies op dat punt om vervolgens een beetje suf voor zich uit te staan staren in plaats van daadwerkelijk in het betreffende schap op zoek te gaan naar een product. Loop #$%^@& door als je hier niets te zoeken hebt!![]()
Vooral op een rotonde is dit super irritant. Kleine moeite om even aan te geven wat je gaat doen, kan de rest ook doorstromen.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:17 schreef Prego het volgende:
Mensen die geen richting aangeven in het verkeer
De mensen die - op het moment dat het stoplicht op groen springt - achter je gelijk aan de claxon hangen mogen ze ook wel opknopen van mij.....quote:Op zaterdag 5 september 2026 13:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ergeren is een groter woord, maar ik zie dit de laatste tijd regelmatig. Auto staat voor een rood licht en schuift elke keer een beetje naar voren, net zolang de auto halverwege of ze zelfs voor de witte streep staat. Stoplicht staat nog steeds op rood uiteraard, het gaat niet eerder op groen. Zijn mensen die dit doen zo ongeduldig?
maar dan worden ze in iedergeval door de figuurtjes geen dikkertjesquote:Op woensdag 9 september 2026 10:52 schreef vencodark het volgende:
Dat alles, ALLES, beschikbaar is in Stitch uitvoering.
Alles is Stitch, Stitch en Stitch.![]()
Tandenborstels, tandpasta, oordopjes, kleding ofc, broodtrommels, alles wat je verder kan bedenken.
Maar God verboden dat er koekjes of snoepjes met een figuurtje te vinden zijn want kinderen kunnen er zomaar trek in krijgen.
Ga toch weg.
Ze doen ook vaak medewerkers van de omroep.quote:Op donderdag 10 september 2026 20:07 schreef TLC het volgende:
De MAX Geheugentrainer op tv, waar de oorspronkelijke doelgroep -de oudere kandidaten- blijkbaar helemaal zijn vervangen door jonge studenten
Tuig is hetquote:Op woensdag 2 september 2026 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Users waar je het goed mee kunt vinden die ineens op #ANONIEM gaan.
Nou idd.quote:Op maandag 14 september 2026 21:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Tuig is het![]()
Of niet @:Pisces
Gr gr Mo & Samir
Jaquote:Op woensdag 2 september 2026 09:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Users waar je het goed mee kunt vinden die ineens op #ANONIEM gaan.
Die bedoelde ik iddquote:Op maandag 14 september 2026 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
@:StateOfMind bijvoorbeeld .....
Veel mee gelachen
Had er toch spijt vanquote:Op maandag 14 september 2026 21:19 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou idd.Van die users waar je bij elke hont aan denkt maar ze zijn dan weg.
Goeie Nederlandse zin maar je snapt me![]()
Ah, daar issiequote:Op maandag 14 september 2026 21:16 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Tuig is het![]()
Of niet @:Pisces
Gr gr Mo & Samir
whut?!quote:Op maandag 14 september 2026 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah, daar issie
Hoe ist met de hont?
Goeie gozer was datquote:Op maandag 14 september 2026 21:20 schreef maily het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
@:StateOfMind bijvoorbeeld .....
Veel mee gelachen
quote:
Mis hem al wat weken, maar nooit meer gezien.quote:
Kom, laten we over hem gaan roddelen, hij is er toch niet meer.quote:Op maandag 14 september 2026 21:22 schreef Pisces het volgende:
[..]
Mis hem al wat weken, maar nooit meer gezien.
Ja soms een beetje een hufter, maar hield er stiekem veel van.quote:Op maandag 14 september 2026 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom, laten we over hem gaan roddelen, hij is er toch niet meer.
wij kwamen elkaar vaak tegen in nieuwsberichtenquote:Op maandag 14 september 2026 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk maar een eikelquote:Op maandag 14 september 2026 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat het hele gezin in de woonkamer zat om TV te kijkenquote:Op maandag 14 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Klacht: wanneer je na eeuwen een film op tv gaat kijken en dit helemaal niet meer klopt met de eindtijd en je leven.Wat zijn we verwende streamingmensen geworden
Ja maar dan mis ik meteen en gewoon m’n zorgeloze kindertijd.quote:Op maandag 14 september 2026 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat het hele gezin in de woonkamer zat om TV te kijken
Streaming is klachtwaardig
Ik kan me nog herinneren dat wij zo'n loodzware Aristona tv hadden, mét bedrade afstandsbediening, en houtfineer aan de zijkanten en de bovenkantquote:Op maandag 14 september 2026 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh jij bent idd écht oud.quote:Op maandag 14 september 2026 21:31 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat wij zo'n loodzware Aristona tv hadden, mét bedrade afstandsbediening, en houtfineer aan de zijkanten en de bovenkant![]()
Ik was nog dienstweigeraar tijdens de 80 Jarige oorlogquote:
Ķf ze waren hele vroege hipstersquote:
Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 14 september 2026 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ķf ze waren hele vroege hipsters
Over streaming gesproken. Het is totaal klacht waardig dat heel veel (oude) films serieus niet (gratis) op betaalde streamingsdiensten staat.quote:Op maandag 14 september 2026 21:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yo ho ho and a bottle of rumquote:Op maandag 14 september 2026 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over streaming gesproken. Het is totaal klacht waardig dat heel veel (oude) films serieus niet (gratis) op betaalde streamingsdiensten staat.
Op Threads komen daar regelmatig posts over langs.
U wilt deze film uit 1993 kijken?
Netflix: Helaas, die is nét uit de collectie.
Videoland: nee.
Disney: neeee.
Paramount: ja, maar betalen.
HBO Max: nee, maar we hebben wel het slechte deel 2.
Het houdt niet op.
Dit had ik zelf ook kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan mezelf. Ik ben zo hopeloos chaotisch. Ik dacht dat ik mijn bril had afgedaan om mezelf aan te kleden en mijn haar te doen. Ik wist niet meer waar ik mijn bril had gelaten dus snel overal gezocht, niet gevonden. Het was tijd om jongste naar school te brengen, dus zonder bril kind naar school gebracht (godzijdank kan ik gewoon lopend naar school en niet met auto/fiets). Terug thuis weer gezocht en toen dacht ik, laat ik op mijn nachtkastje kijken. Yep, daar lag hij nog. Bleek dat ik hem niet eens op had gedaan die dag![]()
![]()
![]()
![]()
En ikquote:Op donderdag 17 september 2026 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit had ik zelf ook kunnen zijn.
Vergeet dat maar want jij bent nog laaaang niet aan de beurt.quote:Op maandag 14 september 2026 21:36 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik was nog dienstweigeraar tijdens de 80 Jarige oorlog
Eind juli 50 geworden, dus binnenkort een proefwandeling maken met wat rollators, en alvast proefliggen in een mooie vurenhouten kist.
Mét WiFi.
Speedpedelecs mogen ook op de weg rijdenquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:00 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wielrenners, en cocaīne speedpedelecs, die zich blijkbaar te goed voelen voor het fietspad, en daarom maar op de weg gaan rijden![]()
Oķk buiten de bebouwde kom waar je 80 mag![]()
Je zou ze het liefst een flinke beuk willen geven, maar helaas stonden er alleen eiken langs de weg![]()
![]()
ZIEDEND![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2026 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vergeet dat maar want jij bent nog laaaang niet aan de beurt.Ik lig 25 jaar op je voor, dus eerst ik.
![]()
Die ai bots zijn echt pure aids.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ten eerst ai bits bij klantenservice. Ten eerste moet je paar hoepels door heen om telefoonnummer te krijgen. Dan bel je de klantenservice en dan moet een ai stem jouw postcode en vraag snappen. Dan eindelijk word je door verbonden met een medewerker en dan zegt ie niks en hangt op. Dit is me vanochtend 2x overkomen.
Ik moet nog tot januari bij kpn voor internet. Ik weet wel dat ik door deze actie bij kpn weg ga. Rot op met die ai en ten tweede gewoon onbeschoft ophangen.
En wat krijg je er voor terug?quote:Op maandag 14 september 2026 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over streaming gesproken. Het is totaal klacht waardig dat heel veel (oude) films serieus niet (gratis) op betaalde streamingsdiensten staat.
Op Threads komen daar regelmatig posts over langs.
U wilt deze film uit 1993 kijken?
Netflix: Helaas, die is nét uit de collectie.
Videoland: nee.
Disney: neeee.
Paramount: ja, maar betalen.
HBO Max: nee, maar we hebben wel het slechte deel 2.
Het houdt niet op.
Pas maar op, klinkt als een samenzwering 😱quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:08 schreef spapaars het volgende:
Vuile teringlijers.
Smartphone en laptop communiceren met elkaar achter mijn rug om.
jajaquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:08 schreef spapaars het volgende:
Vuile teringlijers.
Smartphone en laptop communiceren met elkaar achter mijn rug om.
quote:Op donderdag 17 september 2026 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan mezelf. Ik ben zo hopeloos chaotisch. Ik dacht dat ik mijn bril had afgedaan om mezelf aan te kleden en mijn haar te doen. Ik wist niet meer waar ik mijn bril had gelaten dus snel overal gezocht, niet gevonden. Het was tijd om jongste naar school te brengen, dus zonder bril kind naar school gebracht (godzijdank kan ik gewoon lopend naar school en niet met auto/fiets). Terug thuis weer gezocht en toen dacht ik, laat ik op mijn nachtkastje kijken. Yep, daar lag hij nog. Bleek dat ik hem niet eens op had gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
#metooquote:Op donderdag 17 september 2026 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit had ik zelf ook kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ergenis 1; gratis prullaria in supermarkten en Kruidvat-achtigen. Hamster, buddies, flippies, pollies, spaaralbums, stickers, weet ik veel wat ze je allemaal aanbieden. Stop met die meuk!
Ergernis 2; dat de gezellige oranje gloeilamp in de straatlantaarn voor mijn huis, vervangen is door een kille ledlamp.
Mijn nachtelijke wc-bezoekjes zijn gewoonweg verpest door dat koude helle licht
Och man, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een afspraak laat in de middag hebben waardoor je eigenlijk de hele dag niks doet want stel je voor dat je de tijd uit het oog verliest en te laat komt, en je je dus de hele tijd de tering verveelt.
maar... waarom deden ze dat dan?quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:04 schreef Managarm het volgende:
Van die vreemde mensen die in Portugal een kaars aansteken op hun kurkdroge land.
Het gevolg was de inzet van 60 brandweerlieden en twee blushelikopters/vliegtuigen. Ze waren verbaasd dat mensen niet aardig waren in de Whatsappgroep.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:08 schreef Managarm het volgende:
[..]
Voor een gebedsding (allemaal van die vage hippies hier).
Ik lees zulke moods op Instagram maar nooit live gelezen hier.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een afspraak laat in de middag hebben waardoor je eigenlijk de hele dag niks doet want stel je voor dat je de tijd uit het oog verliest en te laat komt, en je je dus de hele tijd de tering verveelt.
Dat is wel grappig want ik ergerde mij ook laatst aan mezelf en toen dacht ik aan dit topic en of het een post waardig zou zijn.quote:
Vertel verderquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel grappig want ik ergerde mij ook laatst aan mezelf en toen dacht ik aan dit topic en of het een post waardig zou zijn.
Ken je dan ook bijna iedereen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sluipverkeer![]()
![]()
Ik woon in een piepklein dorpje van nog geen 800 inwoners, en als ik het buitengebied niet mee tel, heeft mijn dorpje 8 straatjes.
Ja bijna iedereen.quote:
Mo en Samirquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ja bijna iedereen.
Niet allemaal bij naam, want ik ben echt heel slecht in namen.
En de een wat beter dan de ander natuurlijk.
In dat soort onschuldige dorpjes.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Voor al uw feestversnaperingen.
Eerste gratis wollah.
Ik erger met juist dood aan de term "sluipverkeer"quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sluipverkeer![]()
![]()
Ik woon in een piepklein dorpje van nog geen 800 inwoners, en als ik het buitengebied niet mee tel, heeft mijn dorpje 8 straatjes.
Het dorpje zelf meet ongeveer 600 meter bij 300 meter, om een indruk te geven.
En blijkbaar was vandaag een stuk van de A73 afgesloten, én zijn er wegwerkzaamheden aan de grote doorgaande weg, én is een groot kruispunt verderop deels afgesloten.
En denkt iedereen sneller te zijn door via mijn dorpje te rijden![]()
Niet dus![]()
![]()
Waardoor al sinds het middaguur 6 straten volledig vast staan door en met sluipverkeer![]()
![]()
![]()
Heb er straks godnondeju![]()
![]()
![]()
een half uur over gedaan om het dorp uit te komen
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot op uit mijn dorp, zemmels
Zo, nu bier
Er zijn van die woorden die 'mensen weinig gunnen' ademen: scheefwonen, snoepreisje, enzovoort. 'Sluipverkeer' zit er niet eens zo gek ver vandaan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger met juist dood aan de term "sluipverkeer"
Het verdomme openbare weg en ik maak zelf wel uit waar ik rijd. "Nee je mag daar niet door want je moet over de snelweg".
Zoek het uit.
En dat doet me dan weer denken aan volgend artikel onder het kopje ‘alles laten doen’,quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
De NPO die prikkelende tv wegbezuinigt, maar wel geld vrijmaakt voor o.a. dit:
[ link | afbeelding ]
...dezelfde reactie had ik btw ook (o.a.) op de zoveelste serie van Beste Zangers, op bijna dagelijkse uitzendingen van Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw, op Beestenboel, en op de zoveelste serie in dat bootje van André en Janny.
Hou het volk dom en verslaafd aan troep.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
...dezelfde reactie had ik btw ook (o.a.) op de zoveelste serie van Beste Zangers, op bijna dagelijkse uitzendingen van Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw, op Beestenboel, en op de zoveelste serie in dat bootje van André en Janny.
Aangezien A73 eerder Sjefke en Sjeng.quote:
Ik vind Frans en Maris leuke mensen maar dit is zo’n uitgemolken concept.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn me onderhand wat te uitgekookt. Het 'lekker normale' werd een doorzichtig trucje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind Frans en Maris leuke mensen maar dit is zo'n uitgemolken concept.
Had ik al eerder gedaan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat doet me dan weer denken aan volgend artikel onder het kopje ‘alles laten doen’,. Misschien kan je bij de poll onderaan even stemmen,
.
https://www.mediacourant.(...)-vi-het-is-too-much/
Bij Sjefke denk ik aan den Sjefquote:Op zaterdag 19 september 2026 10:57 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Aangezien A73 eerder Sjefke en Sjeng.
Ik mis hem nog steeds. Heb ook nog steeds een foto van hem hierquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
Bij Sjefke denk ik aan den Sjefvan @:bomenverzameling
Ja het gemist blijft.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis hem nog steeds. Heb ook nog steeds een foto van hem hier
"Een praatje maakt je dag"quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de supermarkt pas beslissen wat ze eens gaan kopen of willen gaan eten en dan een uur voor het schap staan en elke soort kaas 16 keer aanraken voordat ze een keuze maken.
Je bedenkt je thuis wat je gaat halen en dan hoor je gewoon naar de supermarkt te gaan en je producten te pakken en weg te wezen.
Soms doe ik dan eerst de rest van mijn boodschappen en dan kom je terug voor de kaas staan ze er nog.quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de supermarkt pas beslissen wat ze eens gaan kopen of willen gaan eten en dan een uur voor het schap staan en elke soort kaas 16 keer aanraken voordat ze een keuze maken.
Je bedenkt je thuis wat je gaat halen en dan hoor je gewoon naar de supermarkt te gaan en je producten te pakken en weg te wezen.
dit doe ikquote:Op zaterdag 19 september 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de supermarkt pas beslissen wat ze eens gaan kopen of willen gaan eten
ik zou niet weten waarom je dat zou doenquote:en dan een uur voor het schap staan en elke soort kaas 16 keer aanraken voordat ze een keuze maken.
doe jij dat, dan heeft de rest geen last van jouquote:Je bedenkt je thuis wat je gaat halen en dan hoor je gewoon naar de supermarkt te gaan en je producten te pakken en weg te wezen.
Gezien de prijzen van eten en drinken, hebben ze daar juist gráág dat je het koopt.quote:Op zondag 20 september 2026 13:40 schreef kalinhos het volgende:
FAQ’s die helemaal geen FAQ zijn.
Check de gemiddelde FAQ bij bijvoorbeeld een festival (zijn er kluisjes? Kan je drinken kopen? Kan je eten kopen?) en ik geloof er niks van dat dit veelgestelde vragen zijn: mensen zijn toch niet compleet achterlijk
quote:Op zondag 20 september 2026 13:40 schreef kalinhos het volgende:
mensen zijn toch niet compleet achterlijk
Nee oke goed puntquote:Op zondag 20 september 2026 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]je hebt echt werkelijk geen idee.....
Er staan bij zoveel websites dingen die echt vrij logisch en bekend zijn, alsnog staat het er.quote:Op zondag 20 september 2026 22:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee oke goed punt
Alsnog geloof ik er niks van dat bij festivals mensen aan de organisatie vragen of er eten of drinken te koop is en (want het is immers frequently asked) dat die vraag ook vaak gesteld wordt.
terecht wel, anders kan elke jandoedel shit uit een ARCHIEF halenquote:Op dinsdag 22 september 2026 09:27 schreef Eightyone het volgende:
De hoeveelheid informatie die het web-archief nodig heeft om ouwe troep te kunnen verwijderen, om maar te kunnen bevestigen dat je het echt zelf bent; van een of ander domein dat oorspronkelijk in 2003 is geregistreerd. Nog net niet in de prehistorie, eigenlijk.
M'n oudste nog werkende e-mail-adres is helaas pas later in hetzelfde jaar aangemaakt.
Gewoon ACHTUNG ACHTUNG PARDON roepen en ze tegelijkertijd in een vloeiende beweging wegduwen zonder ze aan te raken, je eigen product pakken en verder winkelen. Opgelost.quote:Op zondag 20 september 2026 12:58 schreef GGMM het volgende:
Dat doe ik al uiteraard.
Niemand zal mij 17 minuten lang besluiteloos bij de bietjes zien staan.
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Maar hier kun je toch omheen manoeuvreren?quote:Op zondag 20 september 2026 12:58 schreef GGMM het volgende:
Dat doe ik al uiteraard.
Niemand zal mij 17 minuten lang besluiteloos bij de bietjes zien staan.
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Damn it feels good to be a gangstahquote:Op woensdag 23 september 2026 18:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar hier kun je toch omheen manoeuvreren?
Deed ik vandaag toen een vrouw niet wilde vertrekken en bleef dubben.
Even de deur open (op een kier) gedaan om kaas te pakken en toen was ik weer weg.
@GGMM heeft me dat extra zetje gegevenquote:Op woensdag 23 september 2026 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn it feels good to be a gangstah
Kramp in de nacht is wel killing ja.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Midden in de nacht kramp hebben in beide bovenbenen![]()
Werd op een onmenselijk tijdstip wakker omdat ik moest plassen, en al tijdens de beweging richting bed rand schoot het erin.
Gruwelijk veel pijn en kon eigenlijk en niet gaan zitten en niet lopen
Pas na een minuut of 20 voorzichtig strekken en bewegen en masseren was het voorbij.
Niet fijn
De overige dagdelen is het ook vrij onprettigquote:Op woensdag 23 september 2026 20:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Kramp in de nacht is wel killing ja.
Als zoiets vaker gebeurt: misschien helpt magnesiumcitraat.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Midden in de nacht kramp hebben in beide bovenbenen![]()
Werd op een onmenselijk tijdstip wakker omdat ik moest plassen, en al tijdens de beweging richting bed rand schoot het erin.
Gruwelijk veel pijn en kon eigenlijk en niet gaan zitten en niet lopen
Pas na een minuut of 20 voorzichtig strekken en bewegen en masseren was het voorbij.
Niet fijn
Gebeurt gelukkig vrij zelden.quote:Op woensdag 23 september 2026 21:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als zoiets vaker gebeurt: misschien helpt magnesiumcitraat.
(Bij mezelf iig wel.)
Je had het moeten roepenquote:Op donderdag 24 september 2026 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van die fietsers die schijt hebben aan het zebrapad wat over een fietspad loopt. Vanmorgen weer zo één. Ik dacht fuck it, ik loop gewoon door want ik heb voorrang. Nee hoor, mevrouw kwam aan fietsen zonder ook maar een klein beetje af te remmen waardoor ik het niet meer durfde. Heb haar dus maar voor laten gaan.
Ik vind dit dus echt bloed irritant en ik hoop dat karma haar komt halen vandaag. Eigenlijk had ik moeten roepen, 'Mevrouw, ík had voorrang!'.
Had ik ook moeten doen inderdaad. Deze mevrouw is niet de enige, het gebeurd vaker. Zelfs wanneer ik daar mijn mijn 6 jarige aan de hand staquote:Op donderdag 24 september 2026 09:42 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je had het moeten roepen
En dat is met de e-bikes alleen maar erger geworden want no way dat ze stoppen als ze met volle snelheid onderweg zijn.
Ik heb geen zin in een grote smoel en/of in de kreukels te liggen. Het is gewoon stom dat er teveel mensen zijn die denken dat de wereld rond m hun draait in plaats eens te denken aan andere mensen.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:17 schreef kalinhos het volgende:
Als het iemand is die alleen op de fiets zit gewoon die zebra overlopen. Ze kijken maar ff hoe ze afremmen.
Als het iemand is met een kind achterop gewoon de verstandigste zijn en wachten.
Exact wat ik ook doe.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:17 schreef kalinhos het volgende:
Als het iemand is die alleen op de fiets zit gewoon die zebra overlopen. Ze kijken maar ff hoe ze afremmen.
Als het iemand is met een kind achterop gewoon de verstandigste zijn en wachten.
Echt: gooi jezelf weg.quote:
Dat kun je toch aan het personeel vragen? Om je te helpen met de zware koffer?quote:Op donderdag 24 september 2026 22:21 schreef Eightyone het volgende:
Een (binnen een bepaalde termijn verplicht) bevestigingsbericht aan een hotel sturen, dat ik er over een aantal dagen aan kom, met ook wat vragen over de check-in erbij; die anders is dan bij een doorsnee Ibis. En daar vervolgens geen reactie op krijgen. Het is, na Expedia, ook nog via het formulier op de site van het hotel geprobeerd.
Ernaar afreizen gaat steeds meer als een gok voelen. Hopelijk ben ik niet in een scam getrapt.![]()
Die doorsnee Ibis van een paar honderd meter verderop was qua boekingsproces vast handiger, maar die vertrouwde ik niet qua trappen (lijkt veel gedoe te zijn) en liften (blijkbaar niet naar elke verdieping). Zware koffer en zo.
Dan wordt dit de eerste keer.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:25 schreef Eightyone het volgende:
Tja. Dat heb ik nog nooit gedaan.
- Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 24 september 2026 22:25 schreef Eightyone het volgende:
Tja. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Opengeklapt natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2026 14:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dat je net een lekker broodje gezond voor jezelf hebt gemaakt, met alles erop en eraan
En het broodje dan op de grond valt 😱![]()
Ik mis het mountainbiken welquote:Op zondag 27 september 2026 16:59 schreef Pisces het volgende:
Wat een heerlijk weer voor op de mountainbike.Alleen eet ik onderweg weer mugjes op.
![]()
combiquote:Op maandag 28 september 2026 09:52 schreef Eightyone het volgende:
Te weinig geld, tijd en/of zin bij de spoorwegen, asovolk, of een combinatie ervan.
[ link | afbeelding ]
Bij die bankjes op het 18 Septemberplein in Eindhoven, pal voor de Bijenkorf, is het heel erg.quote:Op maandag 28 september 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso, mensen die in vuilnisbakken gaan grabbelen voor een leeg blikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hebben ze geholpen met je koffer(s)?quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:20 schreef Eightyone het volgende:
Grofmazig OV. Moet ik de volgende keer wat beter op letten als ik een vakantie boek.
(Ik ben uiteindelijk wel in het hotel binnen gekomen, ondanks berichten van beide kanten die veel te laat of zelfs níet aankwamen - Expedia-probleem?)
Die Ibis had ik dus niet geboekt (teveel risico om op de verkeerde verdieping geplaatst te worden), het is een onbekende naam met een volledige lift.quote:Op dinsdag 29 september 2026 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben ze geholpen met je koffer(s)?
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 29 september 2026 18:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die Ibis had ik dus niet geboekt (teveel risico om op de verkeerde verdieping geplaatst te worden), het is een onbekende naam met een volledige lift.
En zelfs een keukentje in de kamer, zie je bij twee/drie-sterren-niveau ook niet vaak.
kwaliteit betaal je voor.. (en voor de verzending, en de mogelijkheid om gratis terug te sturen, en 10% commissie en winst)quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
De prijzen op bol.. eenvoudige pluchen hondenspeeltjes die 100 tot zelfs 190 Euro kosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je ze ergens anders bestelt?quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
De prijzen op bol.. eenvoudige pluchen hondenspeeltjes die 100 tot zelfs 190 Euro kosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gek is niet degene die het VERkoopt.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk vooral goed naar de zogenaamde verkoper.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bol is echt vernaggeld door de vele vage winkeltjes/dropshippers/etc. Zocht gisteren een roze (Pc-)muis van Logitech. 10,99 bij Logitech zelf (incl verzendkosten), 26 euro op Bol.com. Prima hoor, als je je platform zo wilt laten verneuken door malafide shopjes.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De term "singer/songwriter"quote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
De weeīge muziek van deze tijd. Zoals een Olivia Dean.
Net als die ontelbare singer songwriter ellende.
Daarom luister ik op uitzonderingen na alleen maar muziek uit de 70's, 80's en 90's. Af en toe wat van de vroege 00's, maar daar is ook echt de grens wel bereikt qua mainstream/populaire muziek. Momenteel staat de 80's zender op KPN (kanaal 926) op, heerlijkquote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
Niet alleen firefox. Al die digitale toestanden die ineens dingen """verbeteren""" die gewoon prima zijn.quote:Op woensdag 30 september 2026 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Firefox dat een update doet waardoor de tabbladen van vorm veranderen (ronde hoeken ipv strakke hoeken) en wit heel lichtjes roze was gewordenGelukkig had ik de oplossing al gauw weten te vinden, maar toch. Tief op met je "innovatieve" onzin.
en over 2 jaar gaan ze van ronde naar rechte hoeken..quote:Op woensdag 30 september 2026 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Firefox dat een update doet waardoor de tabbladen van vorm veranderen (ronde hoeken ipv strakke hoeken) en wit heel lichtjes roze was gewordenGelukkig had ik de oplossing al gauw weten te vinden, maar toch. Tief op met je "innovatieve" onzin.
daar is niks malafide aan..quote:Op woensdag 30 september 2026 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bol is echt vernaggeld door de vele vage winkeltjes/dropshippers/etc. Zocht gisteren een roze (Pc-)muis van Logitech. 10,99 bij Logitech zelf (incl verzendkosten), 26 euro op Bol.com. Prima hoor, als je je platform zo wilt laten verneuken door malafide shopjes.
Dat valt me dan weer minder op omdat ik zelf al kromme teksten in gecombineerd Nederlands/Engels typquote:Op woensdag 30 september 2026 14:37 schreef vencodark het volgende:
In aansluiting daarop: de automatisch naar Nederlands vertaalde comments of het bericht zelf.
Je wordt overspoeld met krom vertaalde teksten.
Mede door Spotify gestimuleerd.quote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
Idd, echt alleen om designers/programmeurs aan 't werk te houden. Vaak (altijd) is 't gevolg dat je minder info op je scherm heb en dus meer moet klikken. Markplaat had eerst een lijstview bij favorieten en dat moest een tegelview worden. Grotere foto's, minder direct zichtbare relevante info (zoals woonplaats verkoper, huidig bod)...bij site van NS is dat ook al langer een trend.quote:Op woensdag 30 september 2026 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Niet alleen firefox. Al die digitale toestanden die ineens dingen """verbeteren""" die gewoon prima zijn.
Zonder toestemming te vragen.
Alles lijkt ook op elkaar (inb4 OK boomer) maar ja wat wil je als een groot deel ook gewoon door vaak dezelfde groepjes mensen gemaakt wordt.quote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
Oei!quote:Op woensdag 30 september 2026 22:04 schreef Chandler het volgende:
Ik heb vandaag weer geleerd dat ik een schurft heb aan als mensen zich tig keer gaan herhalen in hun emotionele verhalen, heb al wel 30x het zelfde riedeltje gehoord..
En dat mensen er omheen draaien, van onderwerp veranderen om geen antwoord te willen geven ofzo. Zeg dat dan.
Heb ik dan ook heel erg duidelijk gemaakt, soms moet dat ff. Hopelijk leert ie er van!quote:
Websites die idd allemaal op elkaar lijken qua layout, lettertype, taalgebruik, etc. jaquote:Op woensdag 30 september 2026 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles lijkt ook op elkaar (inb4 OK boomer) maar ja wat wil je als een groot deel ook gewoon door vaak dezelfde groepjes mensen gemaakt wordt.
Ik heb ook het idee dat er allang AI muziek in de lijsten staat. Althans, mede bedacht door AI.
Weliswaar alsnog 'gearrangeerd' en 'ingespeeld' door mensen maar komt ergens wel uit een AI ding.
Wat dacht je van al die random AI afbeeldingen? Posters, enquętes, reclames, mededelingen in winkels, op markten, overal!quote:Op woensdag 30 september 2026 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haat het nieuwe internet dat zo stampvol AI slop zit.
Iddquote:Op woensdag 30 september 2026 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die random AI afbeeldingen? Posters, enquętes, reclames, mededelingen in winkels, op markten, overal!
https://www.instagram.com/ai__bagger/quote:Op woensdag 30 september 2026 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Websites die idd allemaal op elkaar lijken qua layout, lettertype, taalgebruik, etc. jaAllemaal net iets te makkelijk en gelikt, en het zal me niks verbazen als meer dan de helft "on the spot" door AI gegenereerd is, net als die totale troep tussen de zoekresultaten
![]()
Zit je keukenla vast en zoek je tips? Bovenaan zal vast de (verzonnen) site keukenlarepareren.nl staan, laatjekapot.nl, koopkeukenlades.nl en meer van die onzin.
Dead Internet Theory confirmed?
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2026 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haat het nieuwe internet dat zo stampvol AI slop zit.
En dit.quote:Op woensdag 30 september 2026 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die random AI afbeeldingen? Posters, enquętes, reclames, mededelingen in winkels, op markten, overal!
Och ja, die suburban trutjes met hun vocal fryquote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:36 schreef Prego het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dit.![]()
![]()
Eerlijk gezegd kan ik er zelfs een beetje verdrietig van worden![]()
Bonus klacht: voice-fry, ik kan er niet naar luisteren zonder agressief te worden![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och ja, die suburban trutjes met hun vocal fryDit is wel een goeie skit:
Bekijk deze YouTube-video
maar dat is ook gewoon een (semi) grappige opmerking onlinequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:00 schreef kalinhos het volgende:
Mensen die na een (semi) grappige opmerking online (dit forum, X voorheen Twitter, Insta) iets zeggen als “daar ging mn koffie”
Terwijl je weet dat ze gewoon met hun hand in hun zak op de bank liggen of gewoon in de trein zitten ofzo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:28 schreef maily het volgende:
Mensen die het deksel van hun koektrommel ondersteboven op tafel leggen, en dan daar de trommel op zetten. Op de binnenkant van het deksel dus ...
Hahaha ik ga echt stuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:00 schreef kalinhos het volgende:
Mensen die na een (semi) grappige opmerking online (dit forum, X voorheen Twitter, Insta) iets zeggen als “daar ging mn koffie”
Terwijl je weet dat ze gewoon met hun hand in hun zak op de bank liggen of gewoon in de trein zitten ofzo.
Raap me op!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:00 schreef kalinhos het volgende:
Dan heb je een oude telefoon en ben je toe aan een nieuwequote:Op zondag 4 oktober 2026 16:38 schreef lbosse het volgende:
Batterijen van mobiele telefoons en andere apparatuur waarbij het verloop van 80% naar 20% veel sneller gaat dan het verloop van 100% naar 80% en van 20% naar 0%. Bedrog.
Is van werk en ik krijg ook een nieuwe, maar daar wachten ze nog op of zo.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan heb je een oude telefoon en ben je toe aan een nieuwe
Of: 'waterafstotend'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:53 schreef Pisces het volgende:
Mooie nieuwe jas gekocht. Wil je hem ophangen aan de kapstok.
Zit er geen lus om hem op te hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |