Je had het moeten roepenquote:Op donderdag 24 september 2026 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van die fietsers die schijt hebben aan het zebrapad wat over een fietspad loopt. Vanmorgen weer zo één. Ik dacht fuck it, ik loop gewoon door want ik heb voorrang. Nee hoor, mevrouw kwam aan fietsen zonder ook maar een klein beetje af te remmen waardoor ik het niet meer durfde. Heb haar dus maar voor laten gaan.
Ik vind dit dus echt bloed irritant en ik hoop dat karma haar komt halen vandaag. Eigenlijk had ik moeten roepen, 'Mevrouw, ík had voorrang!'.
Had ik ook moeten doen inderdaad. Deze mevrouw is niet de enige, het gebeurd vaker. Zelfs wanneer ik daar mijn mijn 6 jarige aan de hand staquote:Op donderdag 24 september 2026 09:42 schreef Pisces het volgende:
[..]
Je had het moeten roepen
En dat is met de e-bikes alleen maar erger geworden want no way dat ze stoppen als ze met volle snelheid onderweg zijn.
Ik heb geen zin in een grote smoel en/of in de kreukels te liggen. Het is gewoon stom dat er teveel mensen zijn die denken dat de wereld rond m hun draait in plaats eens te denken aan andere mensen.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:17 schreef kalinhos het volgende:
Als het iemand is die alleen op de fiets zit gewoon die zebra overlopen. Ze kijken maar ff hoe ze afremmen.
Als het iemand is met een kind achterop gewoon de verstandigste zijn en wachten.
Exact wat ik ook doe.quote:Op donderdag 24 september 2026 12:17 schreef kalinhos het volgende:
Als het iemand is die alleen op de fiets zit gewoon die zebra overlopen. Ze kijken maar ff hoe ze afremmen.
Als het iemand is met een kind achterop gewoon de verstandigste zijn en wachten.
Echt: gooi jezelf weg.quote:
Dat kun je toch aan het personeel vragen? Om je te helpen met de zware koffer?quote:Op donderdag 24 september 2026 22:21 schreef Eightyone het volgende:
Een (binnen een bepaalde termijn verplicht) bevestigingsbericht aan een hotel sturen, dat ik er over een aantal dagen aan kom, met ook wat vragen over de check-in erbij; die anders is dan bij een doorsnee Ibis. En daar vervolgens geen reactie op krijgen. Het is, na Expedia, ook nog via het formulier op de site van het hotel geprobeerd.
Ernaar afreizen gaat steeds meer als een gok voelen. Hopelijk ben ik niet in een scam getrapt.![]()
Die doorsnee Ibis van een paar honderd meter verderop was qua boekingsproces vast handiger, maar die vertrouwde ik niet qua trappen (lijkt veel gedoe te zijn) en liften (blijkbaar niet naar elke verdieping). Zware koffer en zo.
Dan wordt dit de eerste keer.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:25 schreef Eightyone het volgende:
Tja. Dat heb ik nog nooit gedaan.
- Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 24 september 2026 22:25 schreef Eightyone het volgende:
Tja. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Opengeklapt natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2026 14:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dat je net een lekker broodje gezond voor jezelf hebt gemaakt, met alles erop en eraan
En het broodje dan op de grond valt 😱![]()
Ik mis het mountainbiken welquote:Op zondag 27 september 2026 16:59 schreef Pisces het volgende:
Wat een heerlijk weer voor op de mountainbike.Alleen eet ik onderweg weer mugjes op.
![]()
combiquote:Op maandag 28 september 2026 09:52 schreef Eightyone het volgende:
Te weinig geld, tijd en/of zin bij de spoorwegen, asovolk, of een combinatie ervan.
[ link | afbeelding ]
Bij die bankjes op het 18 Septemberplein in Eindhoven, pal voor de Bijenkorf, is het heel erg.quote:Op maandag 28 september 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso, mensen die in vuilnisbakken gaan grabbelen voor een leeg blikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hebben ze geholpen met je koffer(s)?quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:20 schreef Eightyone het volgende:
Grofmazig OV. Moet ik de volgende keer wat beter op letten als ik een vakantie boek.
(Ik ben uiteindelijk wel in het hotel binnen gekomen, ondanks berichten van beide kanten die veel te laat of zelfs níet aankwamen - Expedia-probleem?)
Die Ibis had ik dus niet geboekt (teveel risico om op de verkeerde verdieping geplaatst te worden), het is een onbekende naam met een volledige lift.quote:Op dinsdag 29 september 2026 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben ze geholpen met je koffer(s)?
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 29 september 2026 18:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die Ibis had ik dus niet geboekt (teveel risico om op de verkeerde verdieping geplaatst te worden), het is een onbekende naam met een volledige lift.
En zelfs een keukentje in de kamer, zie je bij twee/drie-sterren-niveau ook niet vaak.
kwaliteit betaal je voor.. (en voor de verzending, en de mogelijkheid om gratis terug te sturen, en 10% commissie en winst)quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
De prijzen op bol.. eenvoudige pluchen hondenspeeltjes die 100 tot zelfs 190 Euro kosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je ze ergens anders bestelt?quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
De prijzen op bol.. eenvoudige pluchen hondenspeeltjes die 100 tot zelfs 190 Euro kosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gek is niet degene die het VERkoopt.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |