Vertel verderquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel grappig want ik ergerde mij ook laatst aan mezelf en toen dacht ik aan dit topic en of het een post waardig zou zijn.
Ken je dan ook bijna iedereen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sluipverkeer![]()
![]()
Ik woon in een piepklein dorpje van nog geen 800 inwoners, en als ik het buitengebied niet mee tel, heeft mijn dorpje 8 straatjes.
Ja bijna iedereen.quote:
Mo en Samirquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ja bijna iedereen.
Niet allemaal bij naam, want ik ben echt heel slecht in namen.
En de een wat beter dan de ander natuurlijk.
In dat soort onschuldige dorpjes.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Voor al uw feestversnaperingen.
Eerste gratis wollah.
Ik erger met juist dood aan de term "sluipverkeer"quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sluipverkeer![]()
![]()
Ik woon in een piepklein dorpje van nog geen 800 inwoners, en als ik het buitengebied niet mee tel, heeft mijn dorpje 8 straatjes.
Het dorpje zelf meet ongeveer 600 meter bij 300 meter, om een indruk te geven.
En blijkbaar was vandaag een stuk van de A73 afgesloten, én zijn er wegwerkzaamheden aan de grote doorgaande weg, én is een groot kruispunt verderop deels afgesloten.
En denkt iedereen sneller te zijn door via mijn dorpje te rijden![]()
Niet dus![]()
![]()
Waardoor al sinds het middaguur 6 straten volledig vast staan door en met sluipverkeer![]()
![]()
![]()
Heb er straks godnondeju![]()
![]()
![]()
een half uur over gedaan om het dorp uit te komen
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot op uit mijn dorp, zemmels
Zo, nu bier
Er zijn van die woorden die 'mensen weinig gunnen' ademen: scheefwonen, snoepreisje, enzovoort. 'Sluipverkeer' zit er niet eens zo gek ver vandaan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger met juist dood aan de term "sluipverkeer"
Het verdomme openbare weg en ik maak zelf wel uit waar ik rijd. "Nee je mag daar niet door want je moet over de snelweg".
Zoek het uit.
En dat doet me dan weer denken aan volgend artikel onder het kopje ‘alles laten doen’,quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
De NPO die prikkelende tv wegbezuinigt, maar wel geld vrijmaakt voor o.a. dit:
[ link | afbeelding ]
...dezelfde reactie had ik btw ook (o.a.) op de zoveelste serie van Beste Zangers, op bijna dagelijkse uitzendingen van Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw, op Beestenboel, en op de zoveelste serie in dat bootje van André en Janny.
Hou het volk dom en verslaafd aan troep.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
...dezelfde reactie had ik btw ook (o.a.) op de zoveelste serie van Beste Zangers, op bijna dagelijkse uitzendingen van Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw, op Beestenboel, en op de zoveelste serie in dat bootje van André en Janny.
Aangezien A73 eerder Sjefke en Sjeng.quote:
Ik vind Frans en Maris leuke mensen maar dit is zo’n uitgemolken concept.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn me onderhand wat te uitgekookt. Het 'lekker normale' werd een doorzichtig trucje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind Frans en Maris leuke mensen maar dit is zo'n uitgemolken concept.
Had ik al eerder gedaan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat doet me dan weer denken aan volgend artikel onder het kopje ‘alles laten doen’,. Misschien kan je bij de poll onderaan even stemmen,
.
https://www.mediacourant.(...)-vi-het-is-too-much/
Bij Sjefke denk ik aan den Sjefquote:Op zaterdag 19 september 2026 10:57 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Aangezien A73 eerder Sjefke en Sjeng.
Ik mis hem nog steeds. Heb ook nog steeds een foto van hem hierquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
Bij Sjefke denk ik aan den Sjefvan @:bomenverzameling
Ja het gemist blijft.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis hem nog steeds. Heb ook nog steeds een foto van hem hier
"Een praatje maakt je dag"quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de supermarkt pas beslissen wat ze eens gaan kopen of willen gaan eten en dan een uur voor het schap staan en elke soort kaas 16 keer aanraken voordat ze een keuze maken.
Je bedenkt je thuis wat je gaat halen en dan hoor je gewoon naar de supermarkt te gaan en je producten te pakken en weg te wezen.
Soms doe ik dan eerst de rest van mijn boodschappen en dan kom je terug voor de kaas staan ze er nog.quote:Op zaterdag 19 september 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de supermarkt pas beslissen wat ze eens gaan kopen of willen gaan eten en dan een uur voor het schap staan en elke soort kaas 16 keer aanraken voordat ze een keuze maken.
Je bedenkt je thuis wat je gaat halen en dan hoor je gewoon naar de supermarkt te gaan en je producten te pakken en weg te wezen.
dit doe ikquote:Op zaterdag 19 september 2026 23:17 schreef GGMM het volgende:
Mensen die in de supermarkt pas beslissen wat ze eens gaan kopen of willen gaan eten
ik zou niet weten waarom je dat zou doenquote:en dan een uur voor het schap staan en elke soort kaas 16 keer aanraken voordat ze een keuze maken.
doe jij dat, dan heeft de rest geen last van jouquote:Je bedenkt je thuis wat je gaat halen en dan hoor je gewoon naar de supermarkt te gaan en je producten te pakken en weg te wezen.
Gezien de prijzen van eten en drinken, hebben ze daar juist gráág dat je het koopt.quote:Op zondag 20 september 2026 13:40 schreef kalinhos het volgende:
FAQ’s die helemaal geen FAQ zijn.
Check de gemiddelde FAQ bij bijvoorbeeld een festival (zijn er kluisjes? Kan je drinken kopen? Kan je eten kopen?) en ik geloof er niks van dat dit veelgestelde vragen zijn: mensen zijn toch niet compleet achterlijk
quote:Op zondag 20 september 2026 13:40 schreef kalinhos het volgende:
mensen zijn toch niet compleet achterlijk
Nee oke goed puntquote:Op zondag 20 september 2026 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]je hebt echt werkelijk geen idee.....
Er staan bij zoveel websites dingen die echt vrij logisch en bekend zijn, alsnog staat het er.quote:Op zondag 20 september 2026 22:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nee oke goed punt
Alsnog geloof ik er niks van dat bij festivals mensen aan de organisatie vragen of er eten of drinken te koop is en (want het is immers frequently asked) dat die vraag ook vaak gesteld wordt.
terecht wel, anders kan elke jandoedel shit uit een ARCHIEF halenquote:Op dinsdag 22 september 2026 09:27 schreef Eightyone het volgende:
De hoeveelheid informatie die het web-archief nodig heeft om ouwe troep te kunnen verwijderen, om maar te kunnen bevestigen dat je het echt zelf bent; van een of ander domein dat oorspronkelijk in 2003 is geregistreerd. Nog net niet in de prehistorie, eigenlijk.
M'n oudste nog werkende e-mail-adres is helaas pas later in hetzelfde jaar aangemaakt.
Gewoon ACHTUNG ACHTUNG PARDON roepen en ze tegelijkertijd in een vloeiende beweging wegduwen zonder ze aan te raken, je eigen product pakken en verder winkelen. Opgelost.quote:Op zondag 20 september 2026 12:58 schreef GGMM het volgende:
Dat doe ik al uiteraard.
Niemand zal mij 17 minuten lang besluiteloos bij de bietjes zien staan.
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Maar hier kun je toch omheen manoeuvreren?quote:Op zondag 20 september 2026 12:58 schreef GGMM het volgende:
Dat doe ik al uiteraard.
Niemand zal mij 17 minuten lang besluiteloos bij de bietjes zien staan.
Ter illustratie
[ afbeelding ]
Damn it feels good to be a gangstahquote:Op woensdag 23 september 2026 18:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar hier kun je toch omheen manoeuvreren?
Deed ik vandaag toen een vrouw niet wilde vertrekken en bleef dubben.
Even de deur open (op een kier) gedaan om kaas te pakken en toen was ik weer weg.
@GGMM heeft me dat extra zetje gegevenquote:Op woensdag 23 september 2026 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Damn it feels good to be a gangstah
Kramp in de nacht is wel killing ja.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Midden in de nacht kramp hebben in beide bovenbenen![]()
Werd op een onmenselijk tijdstip wakker omdat ik moest plassen, en al tijdens de beweging richting bed rand schoot het erin.
Gruwelijk veel pijn en kon eigenlijk en niet gaan zitten en niet lopen
Pas na een minuut of 20 voorzichtig strekken en bewegen en masseren was het voorbij.
Niet fijn
De overige dagdelen is het ook vrij onprettigquote:Op woensdag 23 september 2026 20:34 schreef Pisces het volgende:
[..]
Kramp in de nacht is wel killing ja.
Als zoiets vaker gebeurt: misschien helpt magnesiumcitraat.quote:Op woensdag 23 september 2026 20:26 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Midden in de nacht kramp hebben in beide bovenbenen![]()
Werd op een onmenselijk tijdstip wakker omdat ik moest plassen, en al tijdens de beweging richting bed rand schoot het erin.
Gruwelijk veel pijn en kon eigenlijk en niet gaan zitten en niet lopen
Pas na een minuut of 20 voorzichtig strekken en bewegen en masseren was het voorbij.
Niet fijn
Gebeurt gelukkig vrij zelden.quote:Op woensdag 23 september 2026 21:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Als zoiets vaker gebeurt: misschien helpt magnesiumcitraat.
(Bij mezelf iig wel.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |