Speedpedelecs mogen ook op de weg rijdenquote:Op dinsdag 15 september 2026 19:00 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Wielrenners, en cocaïne speedpedelecs, die zich blijkbaar te goed voelen voor het fietspad, en daarom maar op de weg gaan rijden![]()
Oók buiten de bebouwde kom waar je 80 mag![]()
Je zou ze het liefst een flinke beuk willen geven, maar helaas stonden er alleen eiken langs de weg![]()
![]()
ZIEDEND![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 september 2026 11:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vergeet dat maar want jij bent nog laaaang niet aan de beurt.Ik lig 25 jaar op je voor, dus eerst ik.
![]()
Die ai bots zijn echt pure aids.quote:Op donderdag 17 september 2026 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ten eerst ai bits bij klantenservice. Ten eerste moet je paar hoepels door heen om telefoonnummer te krijgen. Dan bel je de klantenservice en dan moet een ai stem jouw postcode en vraag snappen. Dan eindelijk word je door verbonden met een medewerker en dan zegt ie niks en hangt op. Dit is me vanochtend 2x overkomen.
Ik moet nog tot januari bij kpn voor internet. Ik weet wel dat ik door deze actie bij kpn weg ga. Rot op met die ai en ten tweede gewoon onbeschoft ophangen.
En wat krijg je er voor terug?quote:Op maandag 14 september 2026 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over streaming gesproken. Het is totaal klacht waardig dat heel veel (oude) films serieus niet (gratis) op betaalde streamingsdiensten staat.
Op Threads komen daar regelmatig posts over langs.
U wilt deze film uit 1993 kijken?
Netflix: Helaas, die is nét uit de collectie.
Videoland: nee.
Disney: neeee.
Paramount: ja, maar betalen.
HBO Max: nee, maar we hebben wel het slechte deel 2.
Het houdt niet op.
Pas maar op, klinkt als een samenzwering 😱quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:08 schreef spapaars het volgende:
Vuile teringlijers.
Smartphone en laptop communiceren met elkaar achter mijn rug om.
jajaquote:Op vrijdag 18 september 2026 11:08 schreef spapaars het volgende:
Vuile teringlijers.
Smartphone en laptop communiceren met elkaar achter mijn rug om.
quote:Op donderdag 17 september 2026 09:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Aan mezelf. Ik ben zo hopeloos chaotisch. Ik dacht dat ik mijn bril had afgedaan om mezelf aan te kleden en mijn haar te doen. Ik wist niet meer waar ik mijn bril had gelaten dus snel overal gezocht, niet gevonden. Het was tijd om jongste naar school te brengen, dus zonder bril kind naar school gebracht (godzijdank kan ik gewoon lopend naar school en niet met auto/fiets). Terug thuis weer gezocht en toen dacht ik, laat ik op mijn nachtkastje kijken. Yep, daar lag hij nog. Bleek dat ik hem niet eens op had gedaan![]()
![]()
![]()
![]()
#metooquote:Op donderdag 17 september 2026 09:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit had ik zelf ook kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 11:42 schreef Kanaroe het volgende:
Ergenis 1; gratis prullaria in supermarkten en Kruidvat-achtigen. Hamster, buddies, flippies, pollies, spaaralbums, stickers, weet ik veel wat ze je allemaal aanbieden. Stop met die meuk!
Ergernis 2; dat de gezellige oranje gloeilamp in de straatlantaarn voor mijn huis, vervangen is door een kille ledlamp.
Mijn nachtelijke wc-bezoekjes zijn gewoonweg verpest door dat koude helle licht
Och man, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 18 september 2026 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een afspraak laat in de middag hebben waardoor je eigenlijk de hele dag niks doet want stel je voor dat je de tijd uit het oog verliest en te laat komt, en je je dus de hele tijd de tering verveelt.
maar... waarom deden ze dat dan?quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:04 schreef Managarm het volgende:
Van die vreemde mensen die in Portugal een kaars aansteken op hun kurkdroge land.
Het gevolg was de inzet van 60 brandweerlieden en twee blushelikopters/vliegtuigen. Ze waren verbaasd dat mensen niet aardig waren in de Whatsappgroep.
quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:08 schreef Managarm het volgende:
[..]
Voor een gebedsding (allemaal van die vage hippies hier).
Ik lees zulke moods op Instagram maar nooit live gelezen hier.quote:Op vrijdag 18 september 2026 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een afspraak laat in de middag hebben waardoor je eigenlijk de hele dag niks doet want stel je voor dat je de tijd uit het oog verliest en te laat komt, en je je dus de hele tijd de tering verveelt.
Dat is wel grappig want ik ergerde mij ook laatst aan mezelf en toen dacht ik aan dit topic en of het een post waardig zou zijn.quote:
Vertel verderquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is wel grappig want ik ergerde mij ook laatst aan mezelf en toen dacht ik aan dit topic en of het een post waardig zou zijn.
Ken je dan ook bijna iedereen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sluipverkeer![]()
![]()
Ik woon in een piepklein dorpje van nog geen 800 inwoners, en als ik het buitengebied niet mee tel, heeft mijn dorpje 8 straatjes.
Ja bijna iedereen.quote:
Mo en Samirquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ja bijna iedereen.
Niet allemaal bij naam, want ik ben echt heel slecht in namen.
En de een wat beter dan de ander natuurlijk.
In dat soort onschuldige dorpjes.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Voor al uw feestversnaperingen.
Eerste gratis wollah.
Ik erger met juist dood aan de term "sluipverkeer"quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:44 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Sluipverkeer![]()
![]()
Ik woon in een piepklein dorpje van nog geen 800 inwoners, en als ik het buitengebied niet mee tel, heeft mijn dorpje 8 straatjes.
Het dorpje zelf meet ongeveer 600 meter bij 300 meter, om een indruk te geven.
En blijkbaar was vandaag een stuk van de A73 afgesloten, én zijn er wegwerkzaamheden aan de grote doorgaande weg, én is een groot kruispunt verderop deels afgesloten.
En denkt iedereen sneller te zijn door via mijn dorpje te rijden![]()
Niet dus![]()
![]()
Waardoor al sinds het middaguur 6 straten volledig vast staan door en met sluipverkeer![]()
![]()
![]()
Heb er straks godnondeju![]()
![]()
![]()
een half uur over gedaan om het dorp uit te komen
![]()
![]()
![]()
![]()
Rot op uit mijn dorp, zemmels
Zo, nu bier
Er zijn van die woorden die 'mensen weinig gunnen' ademen: scheefwonen, snoepreisje, enzovoort. 'Sluipverkeer' zit er niet eens zo gek ver vandaan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik erger met juist dood aan de term "sluipverkeer"
Het verdomme openbare weg en ik maak zelf wel uit waar ik rijd. "Nee je mag daar niet door want je moet over de snelweg".
Zoek het uit.
En dat doet me dan weer denken aan volgend artikel onder het kopje ‘alles laten doen’,quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
De NPO die prikkelende tv wegbezuinigt, maar wel geld vrijmaakt voor o.a. dit:
[ link | afbeelding ]
...dezelfde reactie had ik btw ook (o.a.) op de zoveelste serie van Beste Zangers, op bijna dagelijkse uitzendingen van Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw, op Beestenboel, en op de zoveelste serie in dat bootje van André en Janny.
Hou het volk dom en verslaafd aan troep.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
...dezelfde reactie had ik btw ook (o.a.) op de zoveelste serie van Beste Zangers, op bijna dagelijkse uitzendingen van Heel Holland Bakt en Boer Zoekt Vrouw, op Beestenboel, en op de zoveelste serie in dat bootje van André en Janny.
Aangezien A73 eerder Sjefke en Sjeng.quote:
Ik vind Frans en Maris leuke mensen maar dit is zo’n uitgemolken concept.quote:Op zaterdag 19 september 2026 09:31 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn me onderhand wat te uitgekookt. Het 'lekker normale' werd een doorzichtig trucje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind Frans en Maris leuke mensen maar dit is zo'n uitgemolken concept.
Had ik al eerder gedaan.quote:Op zaterdag 19 september 2026 10:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat doet me dan weer denken aan volgend artikel onder het kopje ‘alles laten doen’,. Misschien kan je bij de poll onderaan even stemmen,
.
https://www.mediacourant.(...)-vi-het-is-too-much/
Bij Sjefke denk ik aan den Sjefquote:Op zaterdag 19 september 2026 10:57 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Aangezien A73 eerder Sjefke en Sjeng.
Ik mis hem nog steeds. Heb ook nog steeds een foto van hem hierquote:Op zaterdag 19 september 2026 22:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
Bij Sjefke denk ik aan den Sjefvan @:bomenverzameling
Ja het gemist blijft.quote:Op zaterdag 19 september 2026 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik mis hem nog steeds. Heb ook nog steeds een foto van hem hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |