Dan wordt dit de eerste keer.quote:Op donderdag 24 september 2026 22:25 schreef Eightyone het volgende:
Tja. Dat heb ik nog nooit gedaan.
- Voor alles is een eerste keerquote:Op donderdag 24 september 2026 22:25 schreef Eightyone het volgende:
Tja. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Opengeklapt natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2026 14:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dat je net een lekker broodje gezond voor jezelf hebt gemaakt, met alles erop en eraan
En het broodje dan op de grond valt 😱![]()
Ik mis het mountainbiken welquote:Op zondag 27 september 2026 16:59 schreef Pisces het volgende:
Wat een heerlijk weer voor op de mountainbike.Alleen eet ik onderweg weer mugjes op.
![]()
combiquote:Op maandag 28 september 2026 09:52 schreef Eightyone het volgende:
Te weinig geld, tijd en/of zin bij de spoorwegen, asovolk, of een combinatie ervan.
[ link | afbeelding ]
Bij die bankjes op het 18 Septemberplein in Eindhoven, pal voor de Bijenkorf, is het heel erg.quote:Op maandag 28 september 2026 10:04 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso, mensen die in vuilnisbakken gaan grabbelen voor een leeg blikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Hebben ze geholpen met je koffer(s)?quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:20 schreef Eightyone het volgende:
Grofmazig OV. Moet ik de volgende keer wat beter op letten als ik een vakantie boek.
(Ik ben uiteindelijk wel in het hotel binnen gekomen, ondanks berichten van beide kanten die veel te laat of zelfs níet aankwamen - Expedia-probleem?)
Die Ibis had ik dus niet geboekt (teveel risico om op de verkeerde verdieping geplaatst te worden), het is een onbekende naam met een volledige lift.quote:Op dinsdag 29 september 2026 18:44 schreef maily het volgende:
[..]
Hebben ze geholpen met je koffer(s)?
Fijne vakantiequote:Op dinsdag 29 september 2026 18:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die Ibis had ik dus niet geboekt (teveel risico om op de verkeerde verdieping geplaatst te worden), het is een onbekende naam met een volledige lift.
En zelfs een keukentje in de kamer, zie je bij twee/drie-sterren-niveau ook niet vaak.
kwaliteit betaal je voor.. (en voor de verzending, en de mogelijkheid om gratis terug te sturen, en 10% commissie en winst)quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
De prijzen op bol.. eenvoudige pluchen hondenspeeltjes die 100 tot zelfs 190 Euro kosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als je ze ergens anders bestelt?quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
De prijzen op bol.. eenvoudige pluchen hondenspeeltjes die 100 tot zelfs 190 Euro kosten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De gek is niet degene die het VERkoopt.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk vooral goed naar de zogenaamde verkoper.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Bol is echt vernaggeld door de vele vage winkeltjes/dropshippers/etc. Zocht gisteren een roze (Pc-)muis van Logitech. 10,99 bij Logitech zelf (incl verzendkosten), 26 euro op Bol.com. Prima hoor, als je je platform zo wilt laten verneuken door malafide shopjes.quote:Op dinsdag 29 september 2026 22:25 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De term "singer/songwriter"quote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
De weeïge muziek van deze tijd. Zoals een Olivia Dean.
Net als die ontelbare singer songwriter ellende.
Daarom luister ik op uitzonderingen na alleen maar muziek uit de 70's, 80's en 90's. Af en toe wat van de vroege 00's, maar daar is ook echt de grens wel bereikt qua mainstream/populaire muziek. Momenteel staat de 80's zender op KPN (kanaal 926) op, heerlijkquote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
Niet alleen firefox. Al die digitale toestanden die ineens dingen """verbeteren""" die gewoon prima zijn.quote:Op woensdag 30 september 2026 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Firefox dat een update doet waardoor de tabbladen van vorm veranderen (ronde hoeken ipv strakke hoeken) en wit heel lichtjes roze was gewordenGelukkig had ik de oplossing al gauw weten te vinden, maar toch. Tief op met je "innovatieve" onzin.
en over 2 jaar gaan ze van ronde naar rechte hoeken..quote:Op woensdag 30 september 2026 12:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Firefox dat een update doet waardoor de tabbladen van vorm veranderen (ronde hoeken ipv strakke hoeken) en wit heel lichtjes roze was gewordenGelukkig had ik de oplossing al gauw weten te vinden, maar toch. Tief op met je "innovatieve" onzin.
daar is niks malafide aan..quote:Op woensdag 30 september 2026 10:51 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bol is echt vernaggeld door de vele vage winkeltjes/dropshippers/etc. Zocht gisteren een roze (Pc-)muis van Logitech. 10,99 bij Logitech zelf (incl verzendkosten), 26 euro op Bol.com. Prima hoor, als je je platform zo wilt laten verneuken door malafide shopjes.
Dat valt me dan weer minder op omdat ik zelf al kromme teksten in gecombineerd Nederlands/Engels typquote:Op woensdag 30 september 2026 14:37 schreef vencodark het volgende:
In aansluiting daarop: de automatisch naar Nederlands vertaalde comments of het bericht zelf.
Je wordt overspoeld met krom vertaalde teksten.
Mede door Spotify gestimuleerd.quote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
Idd, echt alleen om designers/programmeurs aan 't werk te houden. Vaak (altijd) is 't gevolg dat je minder info op je scherm heb en dus meer moet klikken. Markplaat had eerst een lijstview bij favorieten en dat moest een tegelview worden. Grotere foto's, minder direct zichtbare relevante info (zoals woonplaats verkoper, huidig bod)...bij site van NS is dat ook al langer een trend.quote:Op woensdag 30 september 2026 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Niet alleen firefox. Al die digitale toestanden die ineens dingen """verbeteren""" die gewoon prima zijn.
Zonder toestemming te vragen.
Alles lijkt ook op elkaar (inb4 OK boomer) maar ja wat wil je als een groot deel ook gewoon door vaak dezelfde groepjes mensen gemaakt wordt.quote:Op woensdag 30 september 2026 10:31 schreef Pisces het volgende:
Oei!quote:Op woensdag 30 september 2026 22:04 schreef Chandler het volgende:
Ik heb vandaag weer geleerd dat ik een schurft heb aan als mensen zich tig keer gaan herhalen in hun emotionele verhalen, heb al wel 30x het zelfde riedeltje gehoord..
En dat mensen er omheen draaien, van onderwerp veranderen om geen antwoord te willen geven ofzo. Zeg dat dan.
Heb ik dan ook heel erg duidelijk gemaakt, soms moet dat ff. Hopelijk leert ie er van!quote:
Websites die idd allemaal op elkaar lijken qua layout, lettertype, taalgebruik, etc. jaquote:Op woensdag 30 september 2026 21:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Alles lijkt ook op elkaar (inb4 OK boomer) maar ja wat wil je als een groot deel ook gewoon door vaak dezelfde groepjes mensen gemaakt wordt.
Ik heb ook het idee dat er allang AI muziek in de lijsten staat. Althans, mede bedacht door AI.
Weliswaar alsnog 'gearrangeerd' en 'ingespeeld' door mensen maar komt ergens wel uit een AI ding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |