Wat dacht je van al die random AI afbeeldingen? Posters, enquêtes, reclames, mededelingen in winkels, op markten, overal!quote:Op woensdag 30 september 2026 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haat het nieuwe internet dat zo stampvol AI slop zit.
Iddquote:Op woensdag 30 september 2026 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die random AI afbeeldingen? Posters, enquêtes, reclames, mededelingen in winkels, op markten, overal!
https://www.instagram.com/ai__bagger/quote:Op woensdag 30 september 2026 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Websites die idd allemaal op elkaar lijken qua layout, lettertype, taalgebruik, etc. jaAllemaal net iets te makkelijk en gelikt, en het zal me niks verbazen als meer dan de helft "on the spot" door AI gegenereerd is, net als die totale troep tussen de zoekresultaten
![]()
Zit je keukenla vast en zoek je tips? Bovenaan zal vast de (verzonnen) site keukenlarepareren.nl staan, laatjekapot.nl, koopkeukenlades.nl en meer van die onzin.
Dead Internet Theory confirmed?
Dit.quote:Op woensdag 30 september 2026 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haat het nieuwe internet dat zo stampvol AI slop zit.
En dit.quote:Op woensdag 30 september 2026 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat dacht je van al die random AI afbeeldingen? Posters, enquêtes, reclames, mededelingen in winkels, op markten, overal!
Och ja, die suburban trutjes met hun vocal fryquote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:36 schreef Prego het volgende:
[..]
Dit.
[..]
En dit.![]()
![]()
Eerlijk gezegd kan ik er zelfs een beetje verdrietig van worden![]()
Bonus klacht: voice-fry, ik kan er niet naar luisteren zonder agressief te worden![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och ja, die suburban trutjes met hun vocal fryDit is wel een goeie skit:
Bekijk deze YouTube-video
maar dat is ook gewoon een (semi) grappige opmerking onlinequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:00 schreef kalinhos het volgende:
Mensen die na een (semi) grappige opmerking online (dit forum, X voorheen Twitter, Insta) iets zeggen als “daar ging mn koffie”
Terwijl je weet dat ze gewoon met hun hand in hun zak op de bank liggen of gewoon in de trein zitten ofzo.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:28 schreef maily het volgende:
Mensen die het deksel van hun koektrommel ondersteboven op tafel leggen, en dan daar de trommel op zetten. Op de binnenkant van het deksel dus ...
Hahaha ik ga echt stuk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:00 schreef kalinhos het volgende:
Mensen die na een (semi) grappige opmerking online (dit forum, X voorheen Twitter, Insta) iets zeggen als “daar ging mn koffie”
Terwijl je weet dat ze gewoon met hun hand in hun zak op de bank liggen of gewoon in de trein zitten ofzo.
Raap me op!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 22:00 schreef kalinhos het volgende:
Dan heb je een oude telefoon en ben je toe aan een nieuwequote:Op zondag 4 oktober 2026 16:38 schreef lbosse het volgende:
Batterijen van mobiele telefoons en andere apparatuur waarbij het verloop van 80% naar 20% veel sneller gaat dan het verloop van 100% naar 80% en van 20% naar 0%. Bedrog.
Is van werk en ik krijg ook een nieuwe, maar daar wachten ze nog op of zo.quote:Op maandag 5 oktober 2026 15:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dan heb je een oude telefoon en ben je toe aan een nieuwe
Of: 'waterafstotend'.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 19:53 schreef Pisces het volgende:
Mooie nieuwe jas gekocht. Wil je hem ophangen aan de kapstok.
Zit er geen lus om hem op te hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |