'Ja volgens Johan moest dat zo!'quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Dat zangertje van gisteren hoeft niet meer te komen, was helemaal niks. Wat een kapsones had hij zeg, erg ongemakkelijk.
Die ging wel heel erg in zichzelf geloven.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Dat zangertje van gisteren hoeft niet meer te komen, was helemaal niks. Wat een kapsones had hij zeg, erg ongemakkelijk.
In de top 2000 quiz deed die exact hetzelfde, ontzettend zijn best doen om te laten zien dat die van serieuze muziek houdt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die ging wel heel erg in zichzelf geloven.
Kun je nagaan wat voor debiel het is.quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:27 schreef Remco het volgende:
[..]
In de top 2000 quiz deed die exact hetzelfde, ontzettend zijn best doen om te laten zien dat die van serieuze muziek houdt.
Dat proforto mannetje was ook zo een succesquote:Op donderdag 17 september 2026 21:48 schreef RipCity het volgende:
Dat lucky tv mannetje is wel met stille trom eruit gewerkt he
En brengt het pas om 22:20.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Chris met 'heet' nieuws vanavond..
Met Helene vanavond gaat dat record echt wel gebroken wordenquote:Op vrijdag 18 september 2026 20:57 schreef kibo het volgende:
De uitzending van gisterenavond paste naadloos in de afglijdende schaal van dit programma.
Telegraaf Inside.quote:Op maandag 21 september 2026 13:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond weer Valentijn en Tina..
Mooi kolommetje van Olcay:quote:Op dinsdag 22 september 2026 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gisteren deover Olcay
Vandaag dit![]()
https://www.shownieuws.nl(...)op-huwelijk-verkeerd
Nu neemt niemand haar meer serieus zover ze dat al deden
Maar zij heeft nooit meer geld zorgen en hij op late leeftijd alsnog getrouwd
Win win situatie
Hoe hard kan een mens door de mand vallen? Toch is Johan Derksen natuurlijk wel het hoertje van John de Mol.quote:Op woensdag 23 september 2026 03:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mooi kolommetje van Olcay:
[ afbeelding ]
Da's toch winst: haar eerdere stukjes waren zelfs 100% AI.
Ja heel erg chanant. Vond Olcay altijd best leuk eigenlijk. Wtf is er met haar gebeurd zegquote:Op woensdag 23 september 2026 12:07 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hoe hard kan een mens door de mand vallen? Toch is Johan Derksen natuurlijk wel het hoertje van John de Mol.
Ja, ze valt mij ook erg tegen.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja heel erg chanant. Vond Olcay altijd best leuk eigenlijk. Wtf is er met haar gebeurd zeg
Money talks Bullshit Walksquote:Op woensdag 23 september 2026 12:09 schreef Regilio_ het volgende:
Ja heel erg chanant. Vond Olcay altijd best leuk eigenlijk. Wtf is er met haar gebeurd zeg
Doe nou niet Donny, je staat toch boven zo'n kneus. Verlaag je niet tot dat niveau.quote:Op woensdag 23 september 2026 16:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Donny Roelvink haalt uit naar Valentijn Driessen na kritiek op Dave: 'Zoals altijd'
Donny Roelvink neemt het op voor zijn broer Dave na stevige kritiek van Valentijn Driessen. De journalist zette maandag bij Vandaag Inside vraagtekens bij Daves uitleg na zijn verloren profboksdebuut en noemde zijn tegenstander zelfs een "opgewarmd lijk". Donny laat die uitspraken niet zomaar aan zich voorbijgaan en deelt via Instagram een duidelijke sneer uit.
https://www.shownieuws.nl(...)n-na-kritiek-op-dave
Valentijn ligt te rillen in zijn bed nu
Als Donny een hersencel minder had zat hij te schijten in zijn bed en had hij een Wajong uitkeringquote:Op woensdag 23 september 2026 16:46 schreef Näsenbar het volgende:
Doe nou niet Donny, je staat toch boven zo'n kneus. Verlaag je niet tot dat niveau.
Dit sterkt ook weer de aardsconservatievelingen die totaal geen verandering willen en die alleen maar wijzen naar het gedrag van lui die roepen dat dingen anders moeten (kijk naar hen zelf, ze vliegen zelf de wereld rond blabla)quote:Op woensdag 23 september 2026 12:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een wat onbestemd raar gevoel bij gehad, dus echt verbaasd? Mwoah.quote:Op woensdag 23 september 2026 12:09 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ehhm. Rightttt.quote:Op donderdag 24 september 2026 07:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit sterkt ook weer de aardsconservatievelingen die totaal geen verandering willen en die alleen maar wijzen naar het gedrag van lui die roepen dat dingen anders moeten (kijk naar hen zelf, ze vliegen zelf de wereld rond blabla)
Volgens Johan is het kinderwetje van Van Houten nog de schuld van de woke gemeenschap. 7 dagen de fabriek in, niet zo aanstellen bitte.quote:Op donderdag 24 september 2026 08:57 schreef Näsenbar het volgende:
Het verbieden van de posters van wakker dier is de schuld van de woke gemeenschap
Waar is je vriendin?quote:Op vrijdag 25 september 2026 18:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrijdagavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma!
Wouter de Winther schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Dave Maasland en Martijn Krabbendam zitten aan de bar.
Tafeltje weer schoon geveegd en glas water klaar voor moeilijke vragen
Helene is druk met jurk uitzoeken voor televizier gala als ze de prijzen gaat ophalenquote:
Muziek is niet mijn smaak maar ze kan wel zingen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Wie luistert er nu serieus naar de kwaliteitspop van Davina Michelle
Ik probeerde de kat van de buren eens te verdrinken in ijskoud water, en toen kwamen er nog zuiverdere noten uit.quote:Op vrijdag 25 september 2026 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Goede stem, professioneel gemaakte maar weinig boeiende nummers, en een steeds gemaaktere uitstraling.quote:Op vrijdag 25 september 2026 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Erg chanant.quote:Op vrijdag 25 september 2026 21:53 schreef JanKlaassen1 het volgende:
Johan Derksen die het begrip dwangsom maar niet begrijpt
Snor vind het niet rullevant.quote:
ERG MOOI.quote:Op zondag 27 september 2026 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens even attentie alstublieft.
BREAKING NEWS
Estavana Polman stopt al na één uitzending als vaste gast bij Vandaag Inside
Oud-handbalster Estavana Polman is niet langer vaste gast bij Vandaag Inside. Ze zou één vrijdag per maand aan de talkshowtafel aanschuiven, maar het bleef slechts bij een uitzending in augustus.
De samenwerking tussen Polman en Vandaag Inside is beëindigd, bevestigt een woordvoerder van Talpa aan NU.nl na eerdere berichtgeving van De Telegraaf. Volgens Talpa is het besluit na gezamenlijk overleg genomen.
Polman werd in juli nog aangekondigd als maandelijkse tafelgast, nadat ze al vaker te gast was geweest. René van der Gijp zei in zijn podcast al snel dat hij weinig vertrouwen had dat haar rol een succes zou worden. Johan Derksen stond er optimistischer in en zei dat het programma Polman een kans moest geven.
Na de aankondiging verscheen Polman alleen eind augustus aan tafel. In september was de oud-handbalster niet te zien, waarna De Telegraaf aanklopte bij Derksen. Hij vertelde dat de samenwerking is mislukt.
"Estavana is een leuke meid die van het scherm afspat", zei Derksen. "Maar als het niet over haar leven met Rafael van der Vaart of handbal gaat, heeft ze weinig te vertellen."
Polman kan nog terugkeren aan de bar
Eindredacteur Robbie Boerboom vertelt aan de krant dat de redactie en Polman twijfelden over haar rol. Hij sluit niet uit dat ze in de toekomst nog wel als gast aan de bar te zien is. Talpa gaat tegen NU.nl niet in op vragen over de reden dat Polman niet terugkeert als maandelijkse gast.
Polman is op dit moment zwanger van haar tweede kind met Van der Vaart. Het wordt een jongen, onthulde ze eind augustus bij haar optreden in Vandaag
https://www.nu.nl/media/6(...)-vandaag-inside.html
quote:Op zondag 27 september 2026 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens even attentie alstublieft.
BREAKING NEWS
Estavana Polman stopt al na één uitzending als vaste gast bij Vandaag Inside
Oud-handbalster Estavana Polman is niet langer vaste gast bij Vandaag Inside. Ze zou één vrijdag per maand aan de talkshowtafel aanschuiven, maar het bleef slechts bij een uitzending in augustus.
De samenwerking tussen Polman en Vandaag Inside is beëindigd, bevestigt een woordvoerder van Talpa aan NU.nl na eerdere berichtgeving van De Telegraaf. Volgens Talpa is het besluit na gezamenlijk overleg genomen.
Polman werd in juli nog aangekondigd als maandelijkse tafelgast, nadat ze al vaker te gast was geweest. René van der Gijp zei in zijn podcast al snel dat hij weinig vertrouwen had dat haar rol een succes zou worden. Johan Derksen stond er optimistischer in en zei dat het programma Polman een kans moest geven.
Na de aankondiging verscheen Polman alleen eind augustus aan tafel. In september was de oud-handbalster niet te zien, waarna De Telegraaf aanklopte bij Derksen. Hij vertelde dat de samenwerking is mislukt.
"Estavana is een leuke meid die van het scherm afspat", zei Derksen. "Maar als het niet over haar leven met Rafael van der Vaart of handbal gaat, heeft ze weinig te vertellen."
Polman kan nog terugkeren aan de bar
Eindredacteur Robbie Boerboom vertelt aan de krant dat de redactie en Polman twijfelden over haar rol. Hij sluit niet uit dat ze in de toekomst nog wel als gast aan de bar te zien is. Talpa gaat tegen NU.nl niet in op vragen over de reden dat Polman niet terugkeert als maandelijkse gast.
Polman is op dit moment zwanger van haar tweede kind met Van der Vaart. Het wordt een jongen, onthulde ze eind augustus bij haar optreden in Vandaag
https://www.nu.nl/media/6(...)-vandaag-inside.html
Waar is dit vanquote:Op zondag 27 september 2026 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet wel een vrouw hebben die zichzelf kan vermaken. Isabelle is wat jonger en heeft in alles een andere smaak. Ze wil nog weleens heel hard Pink Floyd draaien, dat irriteert me mateloos.
Als je te oud bent voor Pink Floyd, dan ben je wel écht oud. Is toch de ultieme boomermuziek?
Je vergeetquote:Op zondag 27 september 2026 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Bij VI hemelen ze allerlei mensen op:
Frank van Leeuwen
Renze
Meisje Polman
Het is allemaal dikke rotzooi.
Gijp kan hier niet mee omgaan, dat zag je al de laatste keer toen ze er zat. Het lag aan de hele wereld behalve aan hem.quote:Op maandag 28 september 2026 09:14 schreef superniger het volgende:
Ach Estavana
https://www.mediacourant.(...)-zo-lullig-van-gijp/
Toch leek ze mij een leuke tafelgast.quote:Op maandag 28 september 2026 09:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gijp kan hier niet mee omgaan, dat zag je al de laatste keer toen ze er zat. Het lag aan de hele wereld behalve aan hem.
Wordt weer chanante tv vanavond.
Mij totaal niet dus, maar maakt Gijp zijn lompe opmerkingen niet minder debiel natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2026 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toch leek ze mij een leuke tafelgast.
Gijp heeft ze dan ook niet alle 7. Nooit gehad ook.quote:Op maandag 28 september 2026 09:50 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mij totaal niet dus, maar maakt Gijp zijn lompe opmerkingen niet minder debiel natuurlijk.
Volgens mij zijn de opmerkingen van Gijp volledig verkeerd geïnterpreteerd. Waar Derksen meteen iedereen neersabelt vanwege te weinig inhoud (alsof hij zelf onderwerpen inhoudelijk kan uiteenzetten...), probeerde Gijp juist te zeggen dat de verwachtingen - door de leuke eerdere optredens - veel te hoog lagen toen aangekondigd werd dat ze vaste gast zou worden; ze kon daar simpelweg nooit aan gaan voldoen en alleen daarom al zou het uitdraaien op een mislukking. En hij heeft daar gewoon gelijk in gekregen. De aandacht voor die eerste uitzending was ook echt absurd.quote:Op maandag 28 september 2026 09:50 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mij totaal niet dus, maar maakt Gijp zijn lompe opmerkingen niet minder debiel natuurlijk.
Was alleen niet zo slim om die uitspraken weer te ontkennen toen Polman naast hem zat en erover begon. Daar kwam hij niet goed uit..quote:Op maandag 28 september 2026 10:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opmerkingen van Gijp volledig verkeerd geïnterpreteerd. Waar Derksen meteen iedereen neersabelt vanwege te weinig inhoud (alsof hij zelf onderwerpen inhoudelijk kan uiteenzetten...), probeerde Gijp juist te zeggen dat de verwachtingen - door de leuke eerdere optredens - veel te hoog lagen toen aangekondigd werd dat ze vaste gast zou worden; ze kon daar simpelweg nooit aan gaan voldoen en alleen daarom al zou het uitdraaien op een mislukking. En hij heeft daar gewoon gelijk in gekregen. De aandacht voor die eerste uitzending was ook echt absurd.
Desalniettemin nog steeds enorm onhandig om dat op tv eruit te flappen nog voordat ze überhaupt aan tafel zat volgens mij.quote:Op maandag 28 september 2026 10:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opmerkingen van Gijp volledig verkeerd geïnterpreteerd. Waar Derksen meteen iedereen neersabelt vanwege te weinig inhoud (alsof hij zelf onderwerpen inhoudelijk kan uiteenzetten...), probeerde Gijp juist te zeggen dat de verwachtingen - door de leuke eerdere optredens - veel te hoog lagen toen aangekondigd werd dat ze vaste gast zou worden; ze kon daar simpelweg nooit aan gaan voldoen en alleen daarom al zou het uitdraaien op een mislukking. En hij heeft daar gewoon gelijk in gekregen. De aandacht voor die eerste uitzending was ook echt absurd.
Tja, weet niet.quote:Op maandag 28 september 2026 11:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Desalniettemin nog steeds enorm onhandig om dat op tv eruit te flappen nog voordat ze überhaupt aan tafel zat volgens mij.
Zo bedoelde hij het volgens mij ook zeker alleen als ie even ietsjes langer na had gedacht had ie kunnen bedenken dat het anders zou overkomen/uitpakken.quote:Op maandag 28 september 2026 12:09 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Tja, weet niet.
Vond het eerder beschermend dan aanvallend.
Dat zegt ook wel wat.quote:Op maandag 28 september 2026 13:00 schreef Radegast het volgende:
Estavana gaat er wel goed mee om, het werkt niet.. okee dan niet, even goede vrienden en dooorr..
De lat ligt te hoog, haha. Bij VI.
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.quote:Op maandag 28 september 2026 12:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het volgens mij ook zeker alleen als ie even ietsjes langer na had gedacht had ie kunnen bedenken dat het anders zou overkomen/uitpakken.
De kracht van het programma lag juist bij het voetbal. Dat merk je aan alles. Daarom pasten de oude VI tafelgasten er ook zo goed bij.quote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.
Derksen heeft haar meteen daadwerkelijk afgeslacht, Gijp niet.
Ik bekijk/beluister het programma trouwens minder en minder. Waar ik het in eerdere jaren altijd keek, ben ik na een tijdje over gegaan op het luisteren als podcast, maar daar sla ik de uitzendingen ook regelmatig over of kap het af.
Het is een continue herhaling van zetten geworden en sinds dat het minder en minder over voetbal gaat ook steeds minder interessant en leuk geworden. Jammer, want ik vond de maandag- en vrijdaguitzendingen om het voetbalweekend altijd goed weg te kijken.
Ja zo zit de wereld niet in elkaar hè. Was het maar zo, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.
Ik bekijk/beluister het programma trouwens minder en minder. Waar ik het in eerdere jaren altijd keek, ben ik na een tijdje over gegaan op het luisteren als podcast, maar daar sla ik de uitzendingen ook regelmatig over of kap het af.
Het is een continue herhaling van zetten geworden en sinds dat het minder en minder over voetbal gaat ook steeds minder interessant en leuk geworden. Jammer, want ik vond de maandag- en vrijdaguitzendingen om het voetbalweekend altijd goed weg te kijken.
Tis voor mn gevoel al 2 jaar ofzo hetzelfdequote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat nog zoveel mensen dit kijken. Af en toe zie ik een fragment op YouTube maar je weet precies wat ze gaan zeggen. Het valt ook enorm op dat ze nu gewoon met een draaiboek werkenquote:Op maandag 28 september 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De kracht van het programma lag juist bij het voetbal. Dat merk je aan alles. Daarom pasten de oude VI tafelgasten er ook zo goed bij.
Ze zijn te vaak op tv. Een te klein cirkeltje gasten. Allemaal te voorspelbaar ook. Ik vond het leuk toen het nog een of twee keer per week was en vooral over voetbal ging.quote:Op maandag 28 september 2026 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat nog zoveel mensen dit kijken. Af en toe zie ik een fragment op YouTube maar je weet precies wat ze gaan zeggen. Het valt ook enorm op dat ze nu gewoon met een draaiboek werken
Jep, het is niets meer dan een eindeloze herhaling geworden.quote:Op maandag 28 september 2026 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat nog zoveel mensen dit kijken. Af en toe zie ik een fragment op YouTube maar je weet precies wat ze gaan zeggen. Het valt ook enorm op dat ze nu gewoon met een draaiboek werken
Cash cow noemen ze ditquote:Op maandag 28 september 2026 18:39 schreef LordofLeaves het volgende:
Jep, het is niets meer dan een eindeloze herhaling geworden.
Sow ook goeiemorgen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 03:39 schreef dbgfan het volgende:
Wat VI de laatste jaren vooral doet is het neersabelen van andere programma's. Geen enkel programma is zo goed als hun eigen programma natuurlijk. Gijp lacht ook altijd neerbuigend over andere programma's terwijl hij zelf te zwakzinnig is om over serieuze onderwerpen mee te praten. Gijp wordt wakker als het over voetbal of seks gaat. Verder weet deze autist niets. Hij gooit er ook regelmatig een opmerking in die niets te maken heeft met het onderwerp waar ze op dat moment over praten. Het is eigenlijk een beetje triest. Genee begint dan ook vaak een beetje te lachen, maar ze vallen hem er nooit op aan. Gijp is echt een enorme autist met ook OCD. Hoe hij tijdens zijn 'preek' zijn drankjes op tafel verplaatst is echt een beetje zielig. Hij kan misschien beter onder behandeling gaan in een inrichting.
In grote lijnen klopt het wel.quote:Op dinsdag 29 september 2026 03:39 schreef dbgfan het volgende:
Wat VI de laatste jaren vooral doet is het neersabelen van andere programma's. Geen enkel programma is zo goed als hun eigen programma natuurlijk. Gijp lacht ook altijd neerbuigend over andere programma's terwijl hij zelf te zwakzinnig is om over serieuze onderwerpen mee te praten. Gijp wordt wakker als het over voetbal of seks gaat. Verder weet deze autist niets. Hij gooit er ook regelmatig een opmerking in die niets te maken heeft met het onderwerp waar ze op dat moment over praten. Het is eigenlijk een beetje triest. Genee begint dan ook vaak een beetje te lachen, maar ze vallen hem er nooit op aan. Gijp is echt een enorme autist met ook OCD. Hoe hij tijdens zijn 'preek' zijn drankjes op tafel verplaatst is echt een beetje zielig. Hij kan misschien beter onder behandeling gaan in een inrichting.
Wat dat betreft kun je je lol op met de gastenlijst voor het gloednieuwe interviewshowtje van Wilfred:quote:Op maandag 28 september 2026 14:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tis voor mn gevoel al 2 jaar ofzo hetzelfde
Maandag Valentijn
Dinsdag Job Knoester
Woensdag sla ik sowieso altijd over
Donderdag Wouter de Winter of soms een unieke eenmalige gast als die toevallig net bij Wilfred’s podcast of The Friday Move is geweest
Vrijdag Helene
Daarom is het zo suf dat de mensen nauwelijks met kritiek om kunnen gaan. Eus, Schimmelpenninck of nog wel wat gingen soms lekker er tegenin en zijn niet volledig achterlijk a la Nijhuis of Chris Woerts zodat het ook nog wel eens inhoudelijk werd.
quote:Met wie gaat Genee, die absoluut geen ervaren klusser is, zijn handen uit de mouwen steken? Met:
-Noa Vahle
-Jesse Klaver
-John en Kees de Bever
-Tina Nijkamp
-Bas Nijhuis
-Britt Dekker
-Heleen van Royen
Doe normaal. Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je je lol op met de gastenlijst voor het gloednieuwe interviewshowtje van Wilfred:
[..]____________
Dat is ook wel zo vergeleken met soortgelijke programma’s op de publieke omroep met de aantrekkingskracht van een overrijpe banaan.quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:46 schreef Breekfast het volgende:
De grootste grap is wel dat zowel Johan als René daadwerkelijk denken dat het inhoudelijke niveau en het tempo van het programma hoog liggen
Derksen zei gisteren dat ze eigenlijk tijd had moeten krijgen om met het niveau mee te kunnen/op niveau moet kunnen komen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:46 schreef Breekfast het volgende:
De grootste grap is wel dat zowel Johan als René daadwerkelijk denken dat het inhoudelijke niveau en het tempo van het programma hoog liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |