Snor vind het niet rullevant.quote:
ERG MOOI.quote:Op zondag 27 september 2026 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens even attentie alstublieft.
BREAKING NEWS
Estavana Polman stopt al na één uitzending als vaste gast bij Vandaag Inside
Oud-handbalster Estavana Polman is niet langer vaste gast bij Vandaag Inside. Ze zou één vrijdag per maand aan de talkshowtafel aanschuiven, maar het bleef slechts bij een uitzending in augustus.
De samenwerking tussen Polman en Vandaag Inside is beëindigd, bevestigt een woordvoerder van Talpa aan NU.nl na eerdere berichtgeving van De Telegraaf. Volgens Talpa is het besluit na gezamenlijk overleg genomen.
Polman werd in juli nog aangekondigd als maandelijkse tafelgast, nadat ze al vaker te gast was geweest. René van der Gijp zei in zijn podcast al snel dat hij weinig vertrouwen had dat haar rol een succes zou worden. Johan Derksen stond er optimistischer in en zei dat het programma Polman een kans moest geven.
Na de aankondiging verscheen Polman alleen eind augustus aan tafel. In september was de oud-handbalster niet te zien, waarna De Telegraaf aanklopte bij Derksen. Hij vertelde dat de samenwerking is mislukt.
"Estavana is een leuke meid die van het scherm afspat", zei Derksen. "Maar als het niet over haar leven met Rafael van der Vaart of handbal gaat, heeft ze weinig te vertellen."
Polman kan nog terugkeren aan de bar
Eindredacteur Robbie Boerboom vertelt aan de krant dat de redactie en Polman twijfelden over haar rol. Hij sluit niet uit dat ze in de toekomst nog wel als gast aan de bar te zien is. Talpa gaat tegen NU.nl niet in op vragen over de reden dat Polman niet terugkeert als maandelijkse gast.
Polman is op dit moment zwanger van haar tweede kind met Van der Vaart. Het wordt een jongen, onthulde ze eind augustus bij haar optreden in Vandaag
https://www.nu.nl/media/6(...)-vandaag-inside.html
quote:Op zondag 27 september 2026 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens even attentie alstublieft.
BREAKING NEWS
Estavana Polman stopt al na één uitzending als vaste gast bij Vandaag Inside
Oud-handbalster Estavana Polman is niet langer vaste gast bij Vandaag Inside. Ze zou één vrijdag per maand aan de talkshowtafel aanschuiven, maar het bleef slechts bij een uitzending in augustus.
De samenwerking tussen Polman en Vandaag Inside is beëindigd, bevestigt een woordvoerder van Talpa aan NU.nl na eerdere berichtgeving van De Telegraaf. Volgens Talpa is het besluit na gezamenlijk overleg genomen.
Polman werd in juli nog aangekondigd als maandelijkse tafelgast, nadat ze al vaker te gast was geweest. René van der Gijp zei in zijn podcast al snel dat hij weinig vertrouwen had dat haar rol een succes zou worden. Johan Derksen stond er optimistischer in en zei dat het programma Polman een kans moest geven.
Na de aankondiging verscheen Polman alleen eind augustus aan tafel. In september was de oud-handbalster niet te zien, waarna De Telegraaf aanklopte bij Derksen. Hij vertelde dat de samenwerking is mislukt.
"Estavana is een leuke meid die van het scherm afspat", zei Derksen. "Maar als het niet over haar leven met Rafael van der Vaart of handbal gaat, heeft ze weinig te vertellen."
Polman kan nog terugkeren aan de bar
Eindredacteur Robbie Boerboom vertelt aan de krant dat de redactie en Polman twijfelden over haar rol. Hij sluit niet uit dat ze in de toekomst nog wel als gast aan de bar te zien is. Talpa gaat tegen NU.nl niet in op vragen over de reden dat Polman niet terugkeert als maandelijkse gast.
Polman is op dit moment zwanger van haar tweede kind met Van der Vaart. Het wordt een jongen, onthulde ze eind augustus bij haar optreden in Vandaag
https://www.nu.nl/media/6(...)-vandaag-inside.html
Waar is dit vanquote:Op zondag 27 september 2026 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik moet wel een vrouw hebben die zichzelf kan vermaken. Isabelle is wat jonger en heeft in alles een andere smaak. Ze wil nog weleens heel hard Pink Floyd draaien, dat irriteert me mateloos.
Als je te oud bent voor Pink Floyd, dan ben je wel écht oud. Is toch de ultieme boomermuziek?
Je vergeetquote:Op zondag 27 september 2026 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Bij VI hemelen ze allerlei mensen op:
Frank van Leeuwen
Renze
Meisje Polman
Het is allemaal dikke rotzooi.
Gijp kan hier niet mee omgaan, dat zag je al de laatste keer toen ze er zat. Het lag aan de hele wereld behalve aan hem.quote:Op maandag 28 september 2026 09:14 schreef superniger het volgende:
Ach Estavana
https://www.mediacourant.(...)-zo-lullig-van-gijp/
Toch leek ze mij een leuke tafelgast.quote:Op maandag 28 september 2026 09:16 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Gijp kan hier niet mee omgaan, dat zag je al de laatste keer toen ze er zat. Het lag aan de hele wereld behalve aan hem.
Wordt weer chanante tv vanavond.
Mij totaal niet dus, maar maakt Gijp zijn lompe opmerkingen niet minder debiel natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2026 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toch leek ze mij een leuke tafelgast.
Gijp heeft ze dan ook niet alle 7. Nooit gehad ook.quote:Op maandag 28 september 2026 09:50 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mij totaal niet dus, maar maakt Gijp zijn lompe opmerkingen niet minder debiel natuurlijk.
Volgens mij zijn de opmerkingen van Gijp volledig verkeerd geïnterpreteerd. Waar Derksen meteen iedereen neersabelt vanwege te weinig inhoud (alsof hij zelf onderwerpen inhoudelijk kan uiteenzetten...), probeerde Gijp juist te zeggen dat de verwachtingen - door de leuke eerdere optredens - veel te hoog lagen toen aangekondigd werd dat ze vaste gast zou worden; ze kon daar simpelweg nooit aan gaan voldoen en alleen daarom al zou het uitdraaien op een mislukking. En hij heeft daar gewoon gelijk in gekregen. De aandacht voor die eerste uitzending was ook echt absurd.quote:Op maandag 28 september 2026 09:50 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mij totaal niet dus, maar maakt Gijp zijn lompe opmerkingen niet minder debiel natuurlijk.
Was alleen niet zo slim om die uitspraken weer te ontkennen toen Polman naast hem zat en erover begon. Daar kwam hij niet goed uit..quote:Op maandag 28 september 2026 10:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opmerkingen van Gijp volledig verkeerd geïnterpreteerd. Waar Derksen meteen iedereen neersabelt vanwege te weinig inhoud (alsof hij zelf onderwerpen inhoudelijk kan uiteenzetten...), probeerde Gijp juist te zeggen dat de verwachtingen - door de leuke eerdere optredens - veel te hoog lagen toen aangekondigd werd dat ze vaste gast zou worden; ze kon daar simpelweg nooit aan gaan voldoen en alleen daarom al zou het uitdraaien op een mislukking. En hij heeft daar gewoon gelijk in gekregen. De aandacht voor die eerste uitzending was ook echt absurd.
Desalniettemin nog steeds enorm onhandig om dat op tv eruit te flappen nog voordat ze überhaupt aan tafel zat volgens mij.quote:Op maandag 28 september 2026 10:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opmerkingen van Gijp volledig verkeerd geïnterpreteerd. Waar Derksen meteen iedereen neersabelt vanwege te weinig inhoud (alsof hij zelf onderwerpen inhoudelijk kan uiteenzetten...), probeerde Gijp juist te zeggen dat de verwachtingen - door de leuke eerdere optredens - veel te hoog lagen toen aangekondigd werd dat ze vaste gast zou worden; ze kon daar simpelweg nooit aan gaan voldoen en alleen daarom al zou het uitdraaien op een mislukking. En hij heeft daar gewoon gelijk in gekregen. De aandacht voor die eerste uitzending was ook echt absurd.
Tja, weet niet.quote:Op maandag 28 september 2026 11:10 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Desalniettemin nog steeds enorm onhandig om dat op tv eruit te flappen nog voordat ze überhaupt aan tafel zat volgens mij.
Zo bedoelde hij het volgens mij ook zeker alleen als ie even ietsjes langer na had gedacht had ie kunnen bedenken dat het anders zou overkomen/uitpakken.quote:Op maandag 28 september 2026 12:09 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Tja, weet niet.
Vond het eerder beschermend dan aanvallend.
Dat zegt ook wel wat.quote:Op maandag 28 september 2026 13:00 schreef Radegast het volgende:
Estavana gaat er wel goed mee om, het werkt niet.. okee dan niet, even goede vrienden en dooorr..
De lat ligt te hoog, haha. Bij VI.
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.quote:Op maandag 28 september 2026 12:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het volgens mij ook zeker alleen als ie even ietsjes langer na had gedacht had ie kunnen bedenken dat het anders zou overkomen/uitpakken.
De kracht van het programma lag juist bij het voetbal. Dat merk je aan alles. Daarom pasten de oude VI tafelgasten er ook zo goed bij.quote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.
Derksen heeft haar meteen daadwerkelijk afgeslacht, Gijp niet.
Ik bekijk/beluister het programma trouwens minder en minder. Waar ik het in eerdere jaren altijd keek, ben ik na een tijdje over gegaan op het luisteren als podcast, maar daar sla ik de uitzendingen ook regelmatig over of kap het af.
Het is een continue herhaling van zetten geworden en sinds dat het minder en minder over voetbal gaat ook steeds minder interessant en leuk geworden. Jammer, want ik vond de maandag- en vrijdaguitzendingen om het voetbalweekend altijd goed weg te kijken.
Ja zo zit de wereld niet in elkaar hè. Was het maar zo, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.
Ik bekijk/beluister het programma trouwens minder en minder. Waar ik het in eerdere jaren altijd keek, ben ik na een tijdje over gegaan op het luisteren als podcast, maar daar sla ik de uitzendingen ook regelmatig over of kap het af.
Het is een continue herhaling van zetten geworden en sinds dat het minder en minder over voetbal gaat ook steeds minder interessant en leuk geworden. Jammer, want ik vond de maandag- en vrijdaguitzendingen om het voetbalweekend altijd goed weg te kijken.
Tis voor mn gevoel al 2 jaar ofzo hetzelfdequote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat nog zoveel mensen dit kijken. Af en toe zie ik een fragment op YouTube maar je weet precies wat ze gaan zeggen. Het valt ook enorm op dat ze nu gewoon met een draaiboek werkenquote:Op maandag 28 september 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De kracht van het programma lag juist bij het voetbal. Dat merk je aan alles. Daarom pasten de oude VI tafelgasten er ook zo goed bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |