Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.quote:Op maandag 28 september 2026 12:52 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het volgens mij ook zeker alleen als ie even ietsjes langer na had gedacht had ie kunnen bedenken dat het anders zou overkomen/uitpakken.
De kracht van het programma lag juist bij het voetbal. Dat merk je aan alles. Daarom pasten de oude VI tafelgasten er ook zo goed bij.quote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.
Derksen heeft haar meteen daadwerkelijk afgeslacht, Gijp niet.
Ik bekijk/beluister het programma trouwens minder en minder. Waar ik het in eerdere jaren altijd keek, ben ik na een tijdje over gegaan op het luisteren als podcast, maar daar sla ik de uitzendingen ook regelmatig over of kap het af.
Het is een continue herhaling van zetten geworden en sinds dat het minder en minder over voetbal gaat ook steeds minder interessant en leuk geworden. Jammer, want ik vond de maandag- en vrijdaguitzendingen om het voetbalweekend altijd goed weg te kijken.
Ja zo zit de wereld niet in elkaar hè. Was het maar zo, maar dat is niet zo.quote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ja komop zeg. Dat anderen er een foutieve uitleg aan koppelen, maakt niet dat Gijp hier iets verkeerds heeft gezegd.
Ik bekijk/beluister het programma trouwens minder en minder. Waar ik het in eerdere jaren altijd keek, ben ik na een tijdje over gegaan op het luisteren als podcast, maar daar sla ik de uitzendingen ook regelmatig over of kap het af.
Het is een continue herhaling van zetten geworden en sinds dat het minder en minder over voetbal gaat ook steeds minder interessant en leuk geworden. Jammer, want ik vond de maandag- en vrijdaguitzendingen om het voetbalweekend altijd goed weg te kijken.
Tis voor mn gevoel al 2 jaar ofzo hetzelfdequote:Op maandag 28 september 2026 13:40 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat nog zoveel mensen dit kijken. Af en toe zie ik een fragment op YouTube maar je weet precies wat ze gaan zeggen. Het valt ook enorm op dat ze nu gewoon met een draaiboek werkenquote:Op maandag 28 september 2026 13:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De kracht van het programma lag juist bij het voetbal. Dat merk je aan alles. Daarom pasten de oude VI tafelgasten er ook zo goed bij.
Ze zijn te vaak op tv. Een te klein cirkeltje gasten. Allemaal te voorspelbaar ook. Ik vond het leuk toen het nog een of twee keer per week was en vooral over voetbal ging.quote:Op maandag 28 september 2026 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat nog zoveel mensen dit kijken. Af en toe zie ik een fragment op YouTube maar je weet precies wat ze gaan zeggen. Het valt ook enorm op dat ze nu gewoon met een draaiboek werken
Jep, het is niets meer dan een eindeloze herhaling geworden.quote:Op maandag 28 september 2026 14:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat nog zoveel mensen dit kijken. Af en toe zie ik een fragment op YouTube maar je weet precies wat ze gaan zeggen. Het valt ook enorm op dat ze nu gewoon met een draaiboek werken
Cash cow noemen ze ditquote:Op maandag 28 september 2026 18:39 schreef LordofLeaves het volgende:
Jep, het is niets meer dan een eindeloze herhaling geworden.
Sow ook goeiemorgen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 03:39 schreef dbgfan het volgende:
Wat VI de laatste jaren vooral doet is het neersabelen van andere programma's. Geen enkel programma is zo goed als hun eigen programma natuurlijk. Gijp lacht ook altijd neerbuigend over andere programma's terwijl hij zelf te zwakzinnig is om over serieuze onderwerpen mee te praten. Gijp wordt wakker als het over voetbal of seks gaat. Verder weet deze autist niets. Hij gooit er ook regelmatig een opmerking in die niets te maken heeft met het onderwerp waar ze op dat moment over praten. Het is eigenlijk een beetje triest. Genee begint dan ook vaak een beetje te lachen, maar ze vallen hem er nooit op aan. Gijp is echt een enorme autist met ook OCD. Hoe hij tijdens zijn 'preek' zijn drankjes op tafel verplaatst is echt een beetje zielig. Hij kan misschien beter onder behandeling gaan in een inrichting.
In grote lijnen klopt het wel.quote:Op dinsdag 29 september 2026 03:39 schreef dbgfan het volgende:
Wat VI de laatste jaren vooral doet is het neersabelen van andere programma's. Geen enkel programma is zo goed als hun eigen programma natuurlijk. Gijp lacht ook altijd neerbuigend over andere programma's terwijl hij zelf te zwakzinnig is om over serieuze onderwerpen mee te praten. Gijp wordt wakker als het over voetbal of seks gaat. Verder weet deze autist niets. Hij gooit er ook regelmatig een opmerking in die niets te maken heeft met het onderwerp waar ze op dat moment over praten. Het is eigenlijk een beetje triest. Genee begint dan ook vaak een beetje te lachen, maar ze vallen hem er nooit op aan. Gijp is echt een enorme autist met ook OCD. Hoe hij tijdens zijn 'preek' zijn drankjes op tafel verplaatst is echt een beetje zielig. Hij kan misschien beter onder behandeling gaan in een inrichting.
Wat dat betreft kun je je lol op met de gastenlijst voor het gloednieuwe interviewshowtje van Wilfred:quote:Op maandag 28 september 2026 14:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tis voor mn gevoel al 2 jaar ofzo hetzelfde
Maandag Valentijn
Dinsdag Job Knoester
Woensdag sla ik sowieso altijd over
Donderdag Wouter de Winter of soms een unieke eenmalige gast als die toevallig net bij Wilfred’s podcast of The Friday Move is geweest
Vrijdag Helene
Daarom is het zo suf dat de mensen nauwelijks met kritiek om kunnen gaan. Eus, Schimmelpenninck of nog wel wat gingen soms lekker er tegenin en zijn niet volledig achterlijk a la Nijhuis of Chris Woerts zodat het ook nog wel eens inhoudelijk werd.
quote:Met wie gaat Genee, die absoluut geen ervaren klusser is, zijn handen uit de mouwen steken? Met:
-Noa Vahle
-Jesse Klaver
-John en Kees de Bever
-Tina Nijkamp
-Bas Nijhuis
-Britt Dekker
-Heleen van Royen
Doe normaal. Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat dat betreft kun je je lol op met de gastenlijst voor het gloednieuwe interviewshowtje van Wilfred:
[..]____________
Dat is ook wel zo vergeleken met soortgelijke programma’s op de publieke omroep met de aantrekkingskracht van een overrijpe banaan.quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:46 schreef Breekfast het volgende:
De grootste grap is wel dat zowel Johan als René daadwerkelijk denken dat het inhoudelijke niveau en het tempo van het programma hoog liggen
Derksen zei gisteren dat ze eigenlijk tijd had moeten krijgen om met het niveau mee te kunnen/op niveau moet kunnen komen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:46 schreef Breekfast het volgende:
De grootste grap is wel dat zowel Johan als René daadwerkelijk denken dat het inhoudelijke niveau en het tempo van het programma hoog liggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |