abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221800724
Had Spekman nou de hele dag dat rode ding aan? _O-
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221800743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 08:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben normaliter geen fan van Spekman maar hij blies ze aardig omver, hulde.
Is ook niet heel lastig natuurlijk.

Iedereen die een beetje zijn verhaal voorbereidt en niet in de war raakt van “hihihaha maar is er ook geneukt [naam]??” komt er wel.

Spekman was vrijdag overigens al co-host van Wilfred voor 2,5u dus hij had alle vragen al gehad.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 16 september 2026 @ 09:46:53 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221800754
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 06:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Het overlijden van zo'n patjepeeër is niet zo rullevant
Ik kan de stem van Derksen gewoon horen. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  woensdag 16 september 2026 @ 09:48:40 #79
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221800762
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:44 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Is ook niet heel lastig natuurlijk.

Iedereen die een beetje zijn verhaal voorbereidt en niet in de war raakt van “hihihaha maar is er ook geneukt [naam]??” komt er wel.

Spekman was vrijdag overigens al co-host van Wilfred voor 2,5u dus hij had alle vragen al gehad.
Klopt maar de enige die niveau heeft, Knoester, stond ook aardig voor joker door Spekman.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221801400
Woensdagavond is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van Vandaag Inside!

Naast Wilfred Genee en Johan Derksen nemen Wierd Duk en Raymond Mens plaats aan tafel. Aan de bar zit Arend Jan Boekestijn.
pi_221803745
quote:
6s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Woensdagavond is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van Vandaag Inside!

Naast Wilfred Genee en Johan Derksen nemen Wierd Duk en Raymond Mens plaats aan tafel. Aan de bar zit Arend Jan Boekestijn.
Bruinhemd Inside godverdomme. :')
pi_221803766
Wierd _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 16 september 2026 @ 19:16:13 #83
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_221803973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:48 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Klopt maar de enige die niveau heeft, Knoester, stond ook aardig voor joker door Spekman.
Ik heb Knoester nog nooit op iets van niveau betrapt.
Laffe huichelaar
pi_221804280
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb Knoester nog nooit op iets van niveau betrapt.
Dat zal best, je moet immers niveau hebben om het te kunnen herkennen :7
pi_221804976
"In welke kinderen groeien mijn kinderen en kleinkinderen op?" - W.A. van Oranje
pi_221805004
Politiek Inside vandaag -O-
pi_221805461
twitter
pi_221807062
twitter
  donderdag 17 september 2026 @ 13:12:10 #89
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221807091
quote:
Liever niet.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221807154

Het huwelijk van Wilfred Genee en zijn vrouw Lili zou definitief voorbij zijn. Dat beweert Roddelpraat in de nieuwste uitzending. Volgens Jan Roos woont Lili inmiddels niet meer bij de presentator in Soest, maar heeft ze een eigen huis in Baarn. Daar zou ze zelfs al druk bezig zijn met het uitzoeken van nieuwe meubels.

Jan zegt de informatie te hebben gekregen van iemand uit de omgeving van Soest. ,,Iemand uit Soest, de woonplaats van Wilfred Genee, stuurde mij een bericht met: ‘Weet je het al? Lili, de vrouw van Wilfred Genee, die woont niet meer in Soest’. Zij is vertrokken. Ze schijnt in Baarn te wonen, ze is daar op zoek naar meubels voor haar huis. En Wilfred woont nog in Soest. Ze wonen niet meer samen”, onthult Jan Roos in de uitzending van Roddelpraat.

‘Vreemdgaan’
Het is niet de eerste keer dat er wordt gespeculeerd over problemen binnen het huwelijk van Wilfred en Lili. Afgelopen juli deelde Roddelpraat opvallende beelden van Wilfred in een café in Soest. Daarop was te zien hoe hij een onbekende vrouw dicht tegen zich aantrok en meerdere keren bij haar billen pakte. De vrouw gaf hem vervolgens een kus in zijn nek.

Roddelpraat sprak destijds van vreemdgaan en vroeg zich al hardop af of de beelden het einde van Wilfreds huwelijk zouden betekenen. Wie de vrouw op de beelden was en welke afspraken Wilfred en Lili binnen hun huwelijk hebben, was niet duidelijk.

Johan Derksen
Vandaag Inside-collega Johan Derksen nam het in zijn podcast Groeten uit Grolloo nadrukkelijk op voor Genee. Derksen deed de cafébeelden af als een gewone knuffel en stelde dat er veel te veel van werd gemaakt. Lili reageerde na de eerste beelden opvallend laconiek: zij zei precies te weten wat haar man die avond had gedaan en benadrukte dat zij en Wilfred van elkaar houden, maar op bepaalde gebieden verschillend zijn.

https://www.ditjesendatje(...)ft-al-een-ander-huis

Aiaiai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')