Hier stopte ik met lezen, niet serieus te nemenquote:Op donderdag 17 september 2026 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[b]Het huwelijk van Wilfred Genee en zijn vrouw Lili zou definitief voorbij zijn. Dat beweert Roddelpraat
Hebben ze het wel eens verkeerd gehad als het over Weereenfriet ging?quote:Op donderdag 17 september 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, niet serieus te nemen
Johan wil geen vrouwen met een mening aan tafel. Johan wil alleen Helene aan tafel. Een vrouw die nooit wat te melden heeft en niet wordt gehinderd door enige kennis van zaken. Maar wel grote tieten. Dat wil Johan.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen Helene en chris Woerts![]()
Man man neem die man nou eens de maat met zijn advies om bij knaken crypto te kopen![]()
Hartstikke pleitte tent
Inderdaad en Helene wil met haar charme offensief de kijkcijfers opkrikken van de staatsloterij showquote:Op donderdag 17 september 2026 23:28 schreef Martinello het volgende:
Johan wil geen vrouwen met een mening aan tafel. Johan wil alleen Helene aan tafel. Een vrouw die nooit wat te melden heeft en niet wordt gehinderd door enige kennis van zaken. Maar wel grote tieten. Dat wil Johan.
Ik heb geen idee ouwe reus, ik lees nooit iets van die waardeloze Jan Roos. Dat hou ik al sinds GeenStijl vol en alles wat ik ķver die beste man lees versterkt die keuze.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:29 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hebben ze het wel eens verkeerd gehad als het over Weereenfriet ging?
'Ja volgens Johan moest dat zo!'quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Dat zangertje van gisteren hoeft niet meer te komen, was helemaal niks. Wat een kapsones had hij zeg, erg ongemakkelijk.
Die ging wel heel erg in zichzelf geloven.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:15 schreef leolinedance het volgende:
Dat zangertje van gisteren hoeft niet meer te komen, was helemaal niks. Wat een kapsones had hij zeg, erg ongemakkelijk.
In de top 2000 quiz deed die exact hetzelfde, ontzettend zijn best doen om te laten zien dat die van serieuze muziek houdt.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die ging wel heel erg in zichzelf geloven.
Kun je nagaan wat voor debiel het is.quote:Op vrijdag 18 september 2026 19:27 schreef Remco het volgende:
[..]
In de top 2000 quiz deed die exact hetzelfde, ontzettend zijn best doen om te laten zien dat die van serieuze muziek houdt.
Dat proforto mannetje was ook zo een succesquote:Op donderdag 17 september 2026 21:48 schreef RipCity het volgende:
Dat lucky tv mannetje is wel met stille trom eruit gewerkt he
En brengt het pas om 22:20.quote:Op vrijdag 18 september 2026 20:59 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Chris met 'heet' nieuws vanavond..
Met Helene vanavond gaat dat record echt wel gebroken wordenquote:Op vrijdag 18 september 2026 20:57 schreef kibo het volgende:
De uitzending van gisterenavond paste naadloos in de afglijdende schaal van dit programma.
Telegraaf Inside.quote:Op maandag 21 september 2026 13:35 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Vanavond weer Valentijn en Tina..
Mooi kolommetje van Olcay:quote:Op dinsdag 22 september 2026 15:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gisteren deover Olcay
Vandaag dit![]()
https://www.shownieuws.nl(...)op-huwelijk-verkeerd
Nu neemt niemand haar meer serieus zover ze dat al deden
Maar zij heeft nooit meer geld zorgen en hij op late leeftijd alsnog getrouwd
Win win situatie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |