Weer geen koekoek!quote:Op maandag 14 september 2026 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandagavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma!
Valentijn Driessen schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Aan de bar zit Tina Nijkamp
Weer Tina Telraam.quote:Op maandag 14 september 2026 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
Maandagavond staat er weer een nieuwe uitzending van Vandaag Inside op het programma!
Valentijn Driessen schuift aan als tafelgast bij Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp. Aan de bar zit Tina Nijkamp
En terecht.quote:Op dinsdag 15 september 2026 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dominique Schreinemacher helemaal afgemaakt![]()
![]()
Het overlijden van zo'n patjepeeër is niet zo rullevantquote:Op woensdag 16 september 2026 00:20 schreef GwaiLow het volgende:
Hebben ze het nou over Ben Saunders gehad? Heb er niets over gehoord. Dat is wel vreemd...
Misschien zat ik net ff niet op te letten.
Is ook niet heel lastig natuurlijk.quote:Op woensdag 16 september 2026 08:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben normaliter geen fan van Spekman maar hij blies ze aardig omver, hulde.
Ik kan de stem van Derksen gewoon horen.quote:Op woensdag 16 september 2026 06:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het overlijden van zo'n patjepeeër is niet zo rullevant
Klopt maar de enige die niveau heeft, Knoester, stond ook aardig voor joker door Spekman.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:44 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Is ook niet heel lastig natuurlijk.
Iedereen die een beetje zijn verhaal voorbereidt en niet in de war raakt van “hihihaha maar is er ook geneukt [naam]??” komt er wel.
Spekman was vrijdag overigens al co-host van Wilfred voor 2,5u dus hij had alle vragen al gehad.
Bruinhemd Inside godverdomme.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Woensdagavond is het weer tijd voor een nieuwe aflevering van Vandaag Inside!
Naast Wilfred Genee en Johan Derksen nemen Wierd Duk en Raymond Mens plaats aan tafel. Aan de bar zit Arend Jan Boekestijn.
Ik heb Knoester nog nooit op iets van niveau betrapt.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt maar de enige die niveau heeft, Knoester, stond ook aardig voor joker door Spekman.
Dat zal best, je moet immers niveau hebben om het te kunnen herkennenquote:Op woensdag 16 september 2026 19:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb Knoester nog nooit op iets van niveau betrapt.
Liever niet.quote:
Hier stopte ik met lezen, niet serieus te nemenquote:Op donderdag 17 september 2026 13:26 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[b]Het huwelijk van Wilfred Genee en zijn vrouw Lili zou definitief voorbij zijn. Dat beweert Roddelpraat
Hebben ze het wel eens verkeerd gehad als het over Weereenfriet ging?quote:Op donderdag 17 september 2026 21:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, niet serieus te nemen
Johan wil geen vrouwen met een mening aan tafel. Johan wil alleen Helene aan tafel. Een vrouw die nooit wat te melden heeft en niet wordt gehinderd door enige kennis van zaken. Maar wel grote tieten. Dat wil Johan.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen Helene en chris Woerts![]()
Man man neem die man nou eens de maat met zijn advies om bij knaken crypto te kopen![]()
Hartstikke pleitte tent
Inderdaad en Helene wil met haar charme offensief de kijkcijfers opkrikken van de staatsloterij showquote:Op donderdag 17 september 2026 23:28 schreef Martinello het volgende:
Johan wil geen vrouwen met een mening aan tafel. Johan wil alleen Helene aan tafel. Een vrouw die nooit wat te melden heeft en niet wordt gehinderd door enige kennis van zaken. Maar wel grote tieten. Dat wil Johan.
Ik heb geen idee ouwe reus, ik lees nooit iets van die waardeloze Jan Roos. Dat hou ik al sinds GeenStijl vol en alles wat ik óver die beste man lees versterkt die keuze.quote:Op donderdag 17 september 2026 22:29 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hebben ze het wel eens verkeerd gehad als het over Weereenfriet ging?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |