Ook niet echt hoopgevend. Een paranoide gek met kernwapens...quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:48 schreef ExTec het volgende:
He probably believes that ending the war without achieving even his minimum goal, taking all of Ukraine’s eastern Donbas region, would put him physically at risk. (“They will hang me,” he told some of his cronies at one point during the war, according to an insider.)
Tot zover rationaliteit.
Voor meneer putin is dit allang existentieel. Voor rus zelf niet, maar voor hem wel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook niet echt hoopgevend. Een paranoide gek met kernwapens...
Hoe kan je nou Japan vergeten.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:12 schreef Korenfok het volgende:
wisten jullie ook dat Er maar 1 democratisch land naast rusland ligt, wat niet in de eu of shengen zit?
Mongolie. Nee Rusland is echt een goede buur.
En Amerikaquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Japan vergeten.
Toch raar dat zo'n dictator die met de harde hand regeert en een heel land onder de duim heeft dat denkt. Alsof zijn macht gebaseerd is op territoriale veroveringen of uberhaupt de waarheid. Hij zou prima de oorlog kunnen beïndigen en met een lulverhaal het als een overwinning kunnen spinnen. Lulverhalen en spinnen is daar de norm en de waarheid. Iedereen weet het maar speelt het mee. Zolang hij de juiste mensen beloont en de juiste mensen bedreigt/oppakt/doodt blijft hij gewoon lekker aan de macht ongeacht wel of geen Donbas/Oekraïne. Sterker nog, met doorgaan graaft hij zijn eigen graf alleen maar dieper.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:48 schreef ExTec het volgende:
He probably believes that ending the war without achieving even his minimum goal, taking all of Ukraine’s eastern Donbas region, would put him physically at risk. (“They will hang me,” he told some of his cronies at one point during the war, according to an insider.)
Tot zover rationaliteit.
Voor meneer putin is dit allang existentieel. Voor rus zelf niet, maar voor hem wel.
Ondertussen lijkt Trump-Amerika de droneontwikkelingen als irrelevant te beschouwen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:23 schreef TwenteFC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hoop dat wij hier een boel lessen uit trekken en we niet tegen onnodig veel doden aan lopen omdat wij de lessen van Oekraïne zelf gaan ondervinden wanneer rusland ons onder vuur neemt.
Dictaturen zijn zelden absoluut. Een zekere mate van "buy in" is vaak wel vereist.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Toch raar dat zo'n dictator die met de harde hand regeert en een heel land onder de duim heeft dat denkt. Alsof zijn macht gebaseerd is op territoriale veroveringen of uberhaupt de waarheid. Hij zou prima de oorlog kunnen beïndigen en met een lulverhaal het als een overwinning kunnen spinnen. Lulverhalen en spinnen is daar de norm en de waarheid. Iedereen weet het maar speelt het mee. Zolang hij de juiste mensen beloont en de juiste mensen bedreigt/oppakt/doodt blijft hij gewoon lekker aan de macht ongeacht wel of geen Donbas/Oekraïne. Sterker nog, met doorgaan graaft hij zijn eigen graf alleen maar dieper.
Het wordt tijd ook in Nederland om passende maatregelen te treffen. Het Russische ambassadepersoneel eruit schoppen en van de ambassade een varkensstal maken bijvoorbeeld.quote:
Rusland heeft het defensiebudget juist verlaagd en staat nu op 6,3% van het BBP. Oekraïne heeft dit jaar opgeschaald naar 43% van hun BBP met maarliefst 97 miljard dollar.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als hij instort. En hoe verder Poetin escaleert, hoe meer geld de oorlog kost en hoe sneller het breekpunt dichterbij komt.
Bewijs en link?quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Rusland heeft het defensiebudget juist verlaagd en staat nu op 6,3% van het BBP. Oekraïne heeft dit jaar opgeschaald naar 43% van hun BBP met maarliefst 97 miljard dollar.
Onzinverhaal, een groot deel van de Russische begroting is staatsgeheim. Als je 400k man wil mobiliseren, moet je die ook betalen, uitrusten en te eten geven plus de hele militaire structuur er omheen. Oorlog voeren is een dure liefhebberij. Er is een oorlogseconomie, de hele samenleving is gemilitariseerd. Het is niet dat het de side hustle van Poetin is en dat verder alles business as usual is in Rusland ofzo.quote:
Oekraïne verhoogt hun militaire uitgaven tot recordhoogte:quote:
Russen kunnen nog steeds auto's kopen, restaurants bezoeken, huizen bouwen, vakanties houden enzovoort. Een groot deel van de dienstensector en consumenteneconomie functioneert normaal.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:53 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Onzinverhaal, een groot deel van de Russische begroting is staatsgeheim. Als je 400k man wil mobiliseren, moet je die ook betalen, uitrusten en te eten geven plus de hele militaire structuur er omheen. Oorlog voeren is een dure liefhebberij. Er is een oorlogseconomie, de hele samenleving is gemilitariseerd. Het is niet dat het de side hustle van Poetin is en dat verder alles business as usual is in Rusland ofzo.
Klopt. En bevestigd ook door onder andere de wereldbank.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oekraïne verhoogt hun militaire uitgaven tot recordhoogte:
https://www.kyivpost.com/post/77928
Ukraine is increasing defense and security spending by Hr.1.56 trillion ($34.6 billion), bringing total 2026 security and defense expenditures to a record Hr.4.4 trillion ($97.6 billion), Prime Minister Yulia Svyrydenko said.
Rusland:
https://www.sipri.org/pub(...)-russias-budget-2026
Ja. World bank cijfers gaan wel alleen tot 2024. Het Stockholm instituut SIPRI heeft het budget afgewogen voor 2026 aan het bbp.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt. En bevestigd ook door onder andere de wereldbank.
*getallen wijken iets af. Maar het laat zien dat Rusland de uitgaven heeft verhoogd, maar niet extreem verder.
https://data.worldbank.or(...)D.GD.ZS?locations=RU
Uhu. Moet wel zeggen dat al die bronnetjes een beetje afwijken. De een zegt 6,1, de ander 5,8, weer een ander 7,9. Maar in elk geval niet 40 of 50 procent zoals sommigen dat zeggen. Dat is misinformatie en puur bedoeld voor EU propaganda doeleinden om te laten zien hoe erg Rusland is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. World bank cijfers gaan wel alleen tot 2024. Het Stockholm instituut SIPRI heeft heeft budget afgewogen voor 2026 aan het bbp.
Klopt. Zitten ook wel kleine verschillen in bbp tussen bijvoorbeeld IMF en Worldbank waardoor het percentage kan verschillen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Uhu. Moet wel zeggen dat al die bronnetjes een beetje afwijken. De een zegt 6,1, de ander 5,8, weer een ander 7,9. Maar in elk geval niet 40 of 50 procent zoals sommigen dat zeggen. Dat is misinformatie en puur bedoeld voor EU propaganda doeleinden om te laten zien hoe erg Rusland is.
Dat is in Oekraïne ook zo. Dat zegt niks over wel of geen oorlogseconomie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Russen kunnen nog steeds auto's kopen, restaurants bezoeken, huizen bouwen, vakanties houden enzovoort. Een groot deel van de dienstensector en consumenteneconomie functioneert normaal.
Dat kan de 1% van de 1% in noord-korea ook.quote:Op dinsdag 1 september 2026 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Russen kunnen nog steeds auto's kopen, restaurants bezoeken, huizen bouwen, vakanties houden enzovoort. Een groot deel van de dienstensector en consumenteneconomie functioneert normaal.
Dat valt allemaal wel mee.
alleen de landbouw zit zonder diesel, voor afvoer van de graanoogstquote:Op dinsdag 1 september 2026 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee.
Dan kun je je dus afvragen of oorlogseconomie de lading in zijn geheel dekt.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat is in Oekraïne ook zo. Dat zegt niks over wel of geen oorlogseconomie.
De rest kan er geen boodschappen doen?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat kan de 1% van de 1% in noord-korea ook.
Zegt nogal weinig.
Ga je toch terug naar ezels. Zijn ze bedreven in.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen de landbouw zit zonder diesel, voor afvoer van de graanoogst
Als ik jouw redeneertrant volg: blijkbaar wel, want ik kan filmpjes vinden van winkels in pyongjang en het ziet er allemaal heel normaal uit?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De rest kan er geen boodschappen doen?
Idd alle softpower in een paar jaar verspeeld.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie slechts een VS waar steeds minder mensen naar luisteren, welke steeds minder invloed heeft.
Dat land zelf gaat rap hard achteruit.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Duitsland gaat een keer terugslaan.
Ja. 40% is onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Zitten ook wel kleine verschillen in bbp tussen bijvoorbeeld IMF en Worldbank waardoor het percentage kan verschillen.
40% zou krankzinnig zijn.
Waarom? Duitsland stuurt ook allerhande wapens naar Oekraïne. Het is ook wachten tot Rusland -is niet bevestigd- zou kunnen terugslaan.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Duitsland gaat een keer terugslaan.
Nog meer kromme redeneringen?quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Duitsland stuurt ook allerhande wapens naar Oekraïne. Het is ook wachten tot Rusland -is niet bevestigd- zou kunnen terugslaan.
Wat mij betreft bemoeit Duitsland zich niet met Rusland, en Rusland zich niet met Duitsland. Veel eenvoudiger.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nog meer kromme redeneringen?
Of ben jij ook voorstander er van dat de Duitse geheime dienst zaken in Rusland gaat opblazen.
Ik zelf ondertussen wel maar ik twijfel aan jouw intenties.
Doet duitsland ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft bemoeit Duitsland zich niet met Rusland,
you are right.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doet duitsland ook niet.
Maar inb4 je hier gaat huichelen dat dat ook betekent dat ze oek niet mogen steunen, amirite?
Ja maar dat laatste gebeurt dus niet ze plegen zelfs aanslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft bemoeit Duitsland zich niet met Rusland, en Rusland zich niet met Duitsland. Veel eenvoudiger.
Ik ken voldoende Russische doelen in Nederland waar brandnetels of klaprozen mogen worden bezorgd bij verdere escalatie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste gebeurt dus niet ze plegen zelfs aanslagen.
Moet nietquote:Op dinsdag 1 september 2026 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..] Duitsland zou op enig moment haar wapenleveranties naar Oekraine moeten afbouwen
Voorkomen van oorlog en welvaartsverlies.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet niet
Van wie moet het en waarom zouden ze?
Leg uitquote:Op dinsdag 1 september 2026 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorkomen van oorlog en welvaartsverlies.
Oorlog leidt tot ellende, armoede, pijn, verdriet, slachtoffers. En Europa heeft daar al een lang en moeilijk verleden in.quote:
Toch roep je Rusland en Noord Korea niet op om hiermee te stoppen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oorlog leidt tot ellende, armoede, pijn, verdriet, slachtoffers. En Europa heeft daar al een lang en moeilijk verleden in.
Ja dat snap ik maar wapens leveren is niet helemaal hetzelfze als wapens gebruikenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oorlog leidt tot ellende, armoede, pijn, verdriet, slachtoffers. En Europa heeft daar al een lang en moeilijk verleden in.
Noord Korea heb ik mij nooit over uitgelaten. De oorlog in kinetische zin die Rusland is begonnen is te begrijpen, maar het stelt mij teleur dat het niet lukt om tussen partijen dit middels diplomatie op te lossen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch roep je Rusland en Noord Korea niet op om hiermee te stoppen.
Noord Korea faciliteert de oorlog in Europa met wapens en manschappen...quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord Korea heb ik mij nooit over uitgelaten. De oorlog in kinetische zin die Rusland is begonnen is te begrijpen, maar het stelt mij teleur dat het niet lukt om tussen partijen dit middels diplomatie op te lossen.
Ik ben Europeaan, dus ik kan alleen voor Europa spreken. Europa moet geen oorlog meer voeren.
Maar dat is heel goed te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:05 schreef sp3c het volgende:
Enige Europese land dat oorlog voert atm is Rusland gek genoeg
Vrij unieke situatie volgens mij
Die dragen op grotere schaal amper bij. Vooral nu de Russen naar verluidt willen mobiliseren en er een 'oorlogseconomie' is uitgerold.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noord Korea faciliteert de oorlog in Europa met wapens en manschappen...
Rusland heeft ook nooit een officiële oorlogsverklaring afgegeven.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:05 schreef sp3c het volgende:
Enige Europese land dat oorlog voert atm is Rusland gek genoeg
Vrij unieke situatie volgens mij
Het aantal dat Korea stuurt jaagt Rusland er binnen 1,5 maand er doorheen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die dragen op grotere schaal amper bij. Vooral nu de Russen naar verluidt willen mobiliseren en er een 'oorlogseconomie' is uitgerold.
Dat gebeurt al decennia niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland heeft ook nooit een officiële oorlogsverklaring afgegeven.
Noem eens een oorlog sinds 1945 waarbij dat wel is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland heeft ook nooit een officiële oorlogsverklaring afgegeven.
Naar mijn weten hebben die gevochten in Kursk (en verliezen geleden). Maar zijn ze nog niet betrouwbaar ingezet in Oekraïne zelf.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het aantal dat Korea stuurt jaagt Rusland er binnen 1,5 maand er doorheen.
Maar dat is toch weer 1,5 maand extra voor Rusland.
quote:
Dat is mijn punt ook.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog sinds 1945 waarbij dat wel is gebeurd.
Noord korea doing Noord korea things.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noord Korea faciliteert de oorlog in Europa met wapens en manschappen...
Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord korea doing Noord korea things.
Overigens doet N-K niks binnen Europa, zij zijn alleen actief geweest in Kursk.
Rusland.quote:
Dat is wel wat anders dan als Noord-Koreaanse strijders in Warsaw of Coevorden zouden staan hé.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
En welk continent ligt dat gedeelte van rusland?
Europese volkeren willen ook geen oorlog met Rusland. Maar Rusland wil wel oorlog met de Oekraine.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord Korea heb ik mij nooit over uitgelaten. De oorlog in kinetische zin die Rusland is begonnen is te begrijpen, maar het stelt mij teleur dat het niet lukt om tussen partijen dit middels diplomatie op te lossen.
Ik ben Europeaan, dus ik kan alleen voor Europa spreken. Europa moet geen oorlog meer voeren.
Was de vraag niet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan als Noord-Koreaanse strijders in Warsaw of Coevorden zouden staan hé.
Correct.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Maar dan kan Rusland zich toch gewoon terugtrekken? Die hebben helemaal niets te zoeken in Oekraïne.
Dan offert men daar toch een deel van het eigen territorium voor op?quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Broedervolk, willen bufferzone tussen Rusland en NAVO, tevens Boekarest memorandum.
Boedapest.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Broedervolk, willen bufferzone tussen Rusland en NAVO, tevens Boekarest memorandum.
Desinformatie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Broedervolk, willen bufferzone tussen Rusland en NAVO, tevens Boedapest memorandum.
Mwah, dat gaat met name over de inzet van nucleaire wapens en stelt dat de betrokken landen (VS, VK, Rusland en Noord-Ierland) meteen actie ondernemen via de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties mocht Oekraïne in gevaar komen. Een scenario dat juist Rusland even Oekraïne zou binnenvallen is daarin niet meegenomen,quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Boedapest.
En die heeft Rusland inderdaad geschonden.
To solidify security commitments to Ukraine, the United States, Russia, and the United Kingdom signed the Budapest Memorandum on Security Assurances on December 5, 1994. A political agreement in accordance with the principles of the Helsinki Accords, the memorandum included security assurances against the threat or use of force against Ukraine’s territory or political independence. The countries promised to respect the sovereignty and existing borders of Ukraine.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, dat gaat met name over de inzet van nucleaire wapens en stelt dat de betrokken landen (VS, VK, Rusland en Noord-Ierland) meteen actie ondernemen via de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties mocht Oekraïne in gevaar komen. Een scenario dat juist Rusland even Oekraïne zou binnenvallen is daarin niet meegenomen,
quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:01 schreef Adames het volgende:
Verder is dit natuurlijk weer een idiote langspeelplaat. Waarom doe ik deze moeite.
Ik ben al meerdere decennia mod hier en ik heb in die tijd 3 'flames' richting mij genote en 1x een ban gevraagd voor crewbash ik kan ze alle drie uit mijn hoofd quoten en de user komt hier al heel lang niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
Op Sp3C kan op vele manieren gereageerd worden. Ik doe het niet.
Hij zoekt natuurlijk naar een flame om deze te noten.
Het plan is of was (ik ken de status niet) dat Noord Korea 50.000 man gaat inzetten bij de grensbewaking van Rusland.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben die gevochten in Kursk (en verliezen geleden). Maar zijn ze nog niet betrouwbaar ingezet in Oekraïne zelf.
Wat Rusland ademruimte gaf in Oekraïne.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord korea doing Noord korea things.
Overigens doet N-K niks binnen Europa, zij zijn alleen actief geweest in Kursk.
Eens.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat Rusland ademruimte gaf in Oekraïne.
Daarnaast levert N Korea wapens.
Op het moment zijn beide landen bezig de infrastructuur tussen beiden te verbeteren zodat onder andere wapens sneller kunnen worden vervoerd.
Rusland heeft meerdere malen duidelijk gemaakt dat ze er op uit zijn de Oekraïense cultuur te wissen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:06 schreef MaxMark het volgende:
En hoe gaan we dit zo uitleggen dat het eigenlijk best wel logisch en redelijk is, want Oekraïne verdedigt zich te veel?
Russen bestoken massaal Oekraïense boekensector: 'Ze vernietigen mijn hele cultuur'
[ afbeelding ]
Als de DDR nou gewoon was gebleven had Rusland dit nooit hoeven doenquote:
Misschien goed voortaan ook een bron te geven, en wellicht zo een verdrag zelf te lezen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:00 schreef Adames het volgende:
[..]
To solidify security commitments to Ukraine, the United States, Russia, and the United Kingdom signed the Budapest Memorandum on Security Assurances on December 5, 1994. A political agreement in accordance with the principles of the Helsinki Accords, the memorandum included security assurances against the threat or use of force against Ukraine’s territory or political independence. The countries promised to respect the sovereignty and existing borders of Ukraine.
Je hebt het nu tegen mij? Ik post hier amper, dus dit raakt kant noch wal.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:01 schreef Adames het volgende:
Verder is dit natuurlijk weer een idiote langspeelplaat. Waarom doe ik deze moeite.
Ik vraag je al 2 jaar om een citaat uit de tekst van het memorandum waarin iets over uitbreiding staat. Je hebt het nooit geleverd en je zal het ook nooit leveren, omdat het niet bestaat. Je bent gewoon een nepnieuwsverspreidende clown.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Broedervolk, willen bufferzone tussen Rusland en NAVO, tevens Boedapest memorandum.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Als de DDR nou gewoon was gebleven had Rusland dit nooit hoeven doen
Weer een stukje eigen schuld
Waarvoor dank.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je hebt het nu tegen mij? Ik post hier amper, dus dit raakt kant noch wal.
Zeg het maar, wat we moeten doen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
De Wijk op BNR vandaag was weer eens heel zuur.
De EU zou meer moeten doen maar wat? De Taurus, ook geen gamechanger en voor de rest wist die het ook niet.
https://www.politico.eu/a(...)-thumann-donaustahl/quote:‘Germany and Russia are at war,’ says top defense exec
Lol, kijk eerst even naar jezelf in het Iran topic.quote:Op dinsdag 1 september 2026 19:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rare post. Ik begin inmiddels wel te begrijpen waarom het hier zo regelmatig ontspoord.
rusland valt al langere tijd een boel ook Europese landen aan. Alleen we laten het glijden omdat wij i.t.t. rusland voornamelijk de-escalerend werken en niet de confrontatie zoeken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:13 schreef byah het volgende:
[..]
https://www.politico.eu/a(...)-thumann-donaustahl/
De boekenmarkt in Kiev is ook al vernietigd. De vraag is wel of het bij fabrieken en opslag gaat om specifieke aanvallen. Het lijkt er sterker op dat de Russen simpelweg elke loods of opslagplaats pogen te vernietigen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 18:06 schreef MaxMark het volgende:
En hoe gaan we dit zo uitleggen dat het eigenlijk best wel logisch en redelijk is, want Oekraïne verdedigt zich te veel?
Russen bestoken massaal Oekraïense boekensector: 'Ze vernietigen mijn hele cultuur'
[ afbeelding ]
Ik zie niets mis met mijn bijdrages daar. Die zijn (net zoals elders) inhoudelijk bijna altijd goed onderbouwd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:22 schreef havanagila het volgende:
[..]
Lol, kijk eerst even naar jezelf in het Iran topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |