Ga je toch terug naar ezels. Zijn ze bedreven in.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alleen de landbouw zit zonder diesel, voor afvoer van de graanoogst
Als ik jouw redeneertrant volg: blijkbaar wel, want ik kan filmpjes vinden van winkels in pyongjang en het ziet er allemaal heel normaal uit?quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De rest kan er geen boodschappen doen?
Idd alle softpower in een paar jaar verspeeld.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie slechts een VS waar steeds minder mensen naar luisteren, welke steeds minder invloed heeft.
Dat land zelf gaat rap hard achteruit.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Duitsland gaat een keer terugslaan.
Ja. 40% is onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2026 13:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Zitten ook wel kleine verschillen in bbp tussen bijvoorbeeld IMF en Worldbank waardoor het percentage kan verschillen.
40% zou krankzinnig zijn.
Waarom? Duitsland stuurt ook allerhande wapens naar Oekraïne. Het is ook wachten tot Rusland -is niet bevestigd- zou kunnen terugslaan.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Duitsland gaat een keer terugslaan.
Nog meer kromme redeneringen?quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom? Duitsland stuurt ook allerhande wapens naar Oekraïne. Het is ook wachten tot Rusland -is niet bevestigd- zou kunnen terugslaan.
Wat mij betreft bemoeit Duitsland zich niet met Rusland, en Rusland zich niet met Duitsland. Veel eenvoudiger.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nog meer kromme redeneringen?
Of ben jij ook voorstander er van dat de Duitse geheime dienst zaken in Rusland gaat opblazen.
Ik zelf ondertussen wel maar ik twijfel aan jouw intenties.
Doet duitsland ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
Wat mij betreft bemoeit Duitsland zich niet met Rusland,
you are right.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Doet duitsland ook niet.
Maar inb4 je hier gaat huichelen dat dat ook betekent dat ze oek niet mogen steunen, amirite?
Ja maar dat laatste gebeurt dus niet ze plegen zelfs aanslagen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat mij betreft bemoeit Duitsland zich niet met Rusland, en Rusland zich niet met Duitsland. Veel eenvoudiger.
Ik ken voldoende Russische doelen in Nederland waar brandnetels of klaprozen mogen worden bezorgd bij verdere escalatie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 15:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste gebeurt dus niet ze plegen zelfs aanslagen.
Moet nietquote:Op dinsdag 1 september 2026 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..] Duitsland zou op enig moment haar wapenleveranties naar Oekraine moeten afbouwen
Voorkomen van oorlog en welvaartsverlies.quote:Op dinsdag 1 september 2026 16:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Moet niet
Van wie moet het en waarom zouden ze?
Leg uitquote:Op dinsdag 1 september 2026 16:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voorkomen van oorlog en welvaartsverlies.
Oorlog leidt tot ellende, armoede, pijn, verdriet, slachtoffers. En Europa heeft daar al een lang en moeilijk verleden in.quote:
Toch roep je Rusland en Noord Korea niet op om hiermee te stoppen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oorlog leidt tot ellende, armoede, pijn, verdriet, slachtoffers. En Europa heeft daar al een lang en moeilijk verleden in.
Ja dat snap ik maar wapens leveren is niet helemaal hetzelfze als wapens gebruikenquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oorlog leidt tot ellende, armoede, pijn, verdriet, slachtoffers. En Europa heeft daar al een lang en moeilijk verleden in.
Noord Korea heb ik mij nooit over uitgelaten. De oorlog in kinetische zin die Rusland is begonnen is te begrijpen, maar het stelt mij teleur dat het niet lukt om tussen partijen dit middels diplomatie op te lossen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch roep je Rusland en Noord Korea niet op om hiermee te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |