Gebeurd in Rusland evenwel.quote:
Populistisch gezwam. In Roemenië worden bijvoorbeeld ook massaal Aziaten geïmporteerd voor goedkope arbeid omdat een wezenlijk deel van hun eigen beroepsbevolking in het buitenland werkt.quote:
Oost-Europa heeft sowieso een dramatisch laag geboortecijfer. Ook daar worden steeds meer arbeidsmigranten ingezet. Het enige verschil is dat ze actief proberen de islam buiten de deur te houden - even los wat je daar verder van kan vinden. Het principe van een groep onaangepasten die allerlei zaken komt opeisen ligt daar simpelweg nogal gevoelig.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gebeurd in Rusland evenwel.
Dan heb je dus twee volkeren die ethnisch, cultureel, historisch enorm nauw verwant zijn met sowieso al een dramatische demografie, die elkaar wederzijds uitroeien en zichzelf vervangen met derde wereldbewoners.
Tot zover de hoop dat oost-Europa merendeels blank zou blijven.
En precies met die realiteit kan je van je land potentieel een heerlijk leefbare plek maken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oost-Europa heeft sowieso een dramatisch laag geboortecijfer. Ook daar worden steeds meer arbeidsmigranten ingezet. Het enige verschil is dat ze actief proberen de islam buiten de deur te houden - even los wat je daar verder van kan vinden. Het principe van een groep onaangepasten die allerlei zaken komt opeisen ligt daar simpelweg nogal gevoelig.
Niet dat ik je niet geloof, maar doe bij zo'n uitspraak even een bron ofzo, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:48 schreef theunderdog het volgende:
Rusland weer toegelaten tot de G7 door Amerika.
Kans is aanwezig, maar ik verwacht niet dat ze gaan regeren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zal de laatste keer zijn, aangezien AFD de grootste wordt.
https://www.france24.com/(...)a-g20-finance-invitequote:Op dinsdag 1 september 2026 09:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof, maar doe bij zo'n uitspraak even een bron ofzo, ben wel benieuwd.
Het is nog geen uitgemaakte zaak dat AfD ook daadwerkelijk een meerderheid weet te vormen. Bovendien komen de bruine randjes steeds duidelijker naar voren, Weidel wordt steeds extremer in haar retoriek.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zal de laatste keer zijn, aangezien AFD de grootste wordt.
Uiteraard is het geen 'uitgemaakte' zaak, maar het lijkt er wel sterk op. En zelfs als dat niet gebeurd, zit je nog steeds met een erg grote pro-Russische minderheid.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is nog geen uitgemaakte zaak dat AfD ook daadwerkelijk een meerderheid weet te vormen. Bovendien komen de bruine randjes steeds duidelijker naar voren, Weidel wordt steeds extremer in haar retoriek.
Dit in tegenstelling tot RN, waar de aanhang van Le Pen nog steeds groeiende is. Frankrijk is een presidentiële republiek en als Le Pen het tot president schopt kan ze potentieel een hoop ellende veroorzaken.
Dat zal het probleem niet minder maken. Integendeel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kans is aanwezig, maar ik verwacht niet dat ze gaan regeren.
Ze hebben het over "G20 finance", zal nog wel weer wat anders zijn. De echte G7 t/m20's zijn meestal wat groter. Maar wel weer typisch Trump om zijn handlers uit te nodigen, zonder dat de overige aanwezigen ervan af wisten van tevoren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://www.france24.com/(...)a-g20-finance-invite
excuus, G20.
Maar desalniettemin wat?quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard is het geen 'uitgemaakte' zaak, maar het lijkt er wel sterk op. En zelfs als dat niet gebeurd, zit je nog steeds met een erg grote pro-Russische minderheid.
En inderdaad, dan heb je ook nog Frankrijk. De partij van Le Pen is weliswaar niet zo open en bloot pro-Russisch als de AFD, maar desalniettemin....
Le Pen heeft vorige week nog gezegd dat Rusland geen bedreiging voor Europa is, dat Frankrijk uit de commandostructuur van de NAVO moet stappen en Frankrijk geen contributie meer aan de EU zal betalen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En inderdaad, dan heb je ook nog Frankrijk. De partij van Le Pen is weliswaar niet zo open en bloot pro-Russisch als de AFD, maar desalniettemin....
Ook hier zit rusland enorm te stoken (en te financiëren) en de AFD, net als "onze" FvD zijn uiteraard grote rusland-lovers. Zie deze video van gisteren:quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zal het probleem niet minder maken. Integendeel.
Nog steeds pro-Russische simps. Het is diep tragisch dat nationalisme in Europa samengaat met simpen voor deze communisten.quote:
Weet ik. Maar dat is ook gewoon deel van Franse arrogantie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Le Pen heeft vorige week nog gezegd dat Rusland geen bedreiging voor Europa is, dat Frankrijk uit de commandostructuur van de NAVO moet stappen en Frankrijk geen contributie meer aan de EU zal betalen.
En die Mélenchon is zo mogelijk een nog grotere randdebiel.
Ja, je hoeft mij niet te overtuigen. Gaat erom dat deze mensen populair zijn. En dus evident aan de knoppen gaan zitten. Of dit nu direct is of indirect (via de oppositie).quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ook hier zit rusland enorm te stoken (en te financiëren) en de AFD, net als "onze" FvD zijn uiteraard grote rusland-lovers. Zie deze video van gisteren:
[ x ]
In Nederland (en andere landen ook, wat dat betreft) was in de jaren 30/40 ook zo'n groepje dat riep dat Hitler niet de vijand was, maar de eigen regering. Dit is bijna 1 op 1 hetzelfde.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://www.france24.com/(...)a-g20-finance-invite
excuus, G20.
Trollen als president.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[ x ]
Ik kan niet meer met deze man
dit ligt aan het feit dat merkel zei , wir schaffen dasquote:Op dinsdag 1 september 2026 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, je hoeft mij niet te overtuigen. Gaat erom dat deze mensen populair zijn. En dus evident aan de knoppen gaan zitten. Of dit nu direct is of indirect (via de oppositie).
Zelfs een verbanning zou niet meer helpen. AFD is er, en zal niet verdwijnen. Rusland lacht zich rot.
Maar Trump isoleert zich tenminste niet zoals zoals Europa dat wel doet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[ x ]
Ik kan niet meer met deze man
We weten allemaal hoe dit populsime gaat aflopen, met een gigantische oorlog tussen de buurlanden binnen nu en 40 jaar. Dit is niet 1 keer gebeurt maar de europese geschiedenis staat er vol mee.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Le Pen heeft vorige week nog gezegd dat Rusland geen bedreiging voor Europa is, dat Frankrijk uit de commandostructuur van de NAVO moet stappen en Frankrijk geen contributie meer aan de EU zal betalen.
En die Mélenchon is zo mogelijk een nog grotere randdebiel.
Gelukkig niet meer afhankelijk van rusland. Lange termijn biedt dit veel meer welvaart de stagnatie van europa kwam nadat poetin ruimte kreeg.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar Trump isoleert zich tenminste niet zoals zoals Europa dat wel doet.
Europa verarmt.
Hij maakt ruzie met alles en iedereen, stoot iedereen van zich af en jij zegt dat hij niet isoleert? Wat voor bril heb je op?quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar Trump isoleert zich tenminste niet zoals zoals Europa dat wel doet.
Europa verarmt.
Zijn wereld beeld is zolang het maar goed gaat voor Rusland, De rest boeit niet,quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij maakt ruzie met alles en iedereen, stoot iedereen van zich af en jij zegt dat hij niet isoleert? Wat voor bril heb je op?
Ja, maar het is als de 2 meter lange vechtsporter, die meerdere mannen van 1.70 m van zich vervreemd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij maakt ruzie met alles en iedereen, stoot iedereen van zich af en jij zegt dat hij niet isoleert? Wat voor bril heb je op?
Zo heb ik het nog nooit bekeken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar het is als de 2 meter lange vechtsporter, die meerdere mannen van 1.70 m van zich vervreemd.
Als die 2 meter lange vechtsporter weer wat gaat matigen qua toon/retoriek, zullen al die mannen van 1.70 m weer vriendjes willen worden met de vechtsporter.
Aparte analogie, maar ok.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, maar het is als de 2 meter lange vechtsporter, die meerdere mannen van 1.70 m van zich vervreemd.
Als die 2 meter lange vechtsporter weer wat gaat matigen qua toon/retoriek, zullen al die mannen van 1.70 m weer vriendjes willen worden met de vechtsporter.
We kunnen niet zonder Amerika.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aparte analogie, maar ok.
Ik zie hem eerder als een dwerg die nog nooit in zijn leven een succes van iets heeft gemaakt en nu alleen durft, omdat hij het grootste leger van de wereld heeft. Alles gekregen door te liegen, bedriegen en bedreigen.
De 1.70 mensen wachten tot de dwerg is uitgespeeld.
Dat hoor ik vakerquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:13 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit bekeken.
Dat.quote:Op dinsdag 1 september 2026 07:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit gaat gewoon door, tenzij er iets groots veranderd in de tactiek van een van beiden.
Het boeit me ook geen reet welk warehouse nu weer geraakt is of welke steden over en weer, het is een neverending story.
Tot zover de isolatie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:48 schreef theunderdog het volgende:
Rusland weer toegelaten tot de G7 door Amerika.
Het probleem is natuurlijk niet die ene 2 meter lange vechter.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet per sé ontkennen. Wel zijn we in rap tempo onze afhankelijkheid aan het afbouwen. Eigen cloud services, eigen betaalsystemen (credit cards), eigen wapenproductie, etc.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We kunnen niet zonder Amerika.
Nee. Maar dat maakt het toch juist nog cynischer? we weten dat het straks niet allemaal koek en ei is, maar blijven ongelooflijk afhankelijk van Amerika.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het probleem is natuurlijk niet die ene 2 meter lange vechter.
Ik neem weinig mensen/partijen waar die denken dat het straks allemaal weer koek en ei is.
Vind je dat echt? ik vind het erg tegenvallen. Nu, ik begrijp dat er ook genoeg gaande is in de 'achterkamertjes', maar als ik moet oordelen op wat ik zie/hoor, vind ik dat we niet echt vaart maken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet per sé ontkennen. Wel zijn we in rap tempo onze afhankelijkheid aan het afbouwen. Eigen cloud services, eigen betaalsystemen (credit cards), eigen wapenproductie, etc.
En dat allemaal door het gedrag van Trump. Maar verder isoleert hij niet hoor.
Duurt allemaal even he.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee. Maar dat maakt het toch juist nog cynischer? we weten dat het straks niet allemaal koek en ei is, maar blijven ongelooflijk afhankelijk van Amerika.
Uiteraard niet. Maar dat gegeven is wel een 'probleem'. Althans, als je wens is om onafhankelijker van Amerika te worden.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Duurt allemaal even he.
Is niet binnen een weekje gedaan.
Ja waar blijft de bewaking vraag ik mij dan af.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:27 schreef skysherrif het volgende:
Gewoon zo teringveel sabotage aanvallen op allerlei militaire fabrieken in geheel europa
Tegenvallen doet het sowieso omdat het 1. te langzaam is en 2. te laat is.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vind je dat echt? ik vind het erg tegenvallen. Nu, ik begrijp dat er ook genoeg gaande is in de 'achterkamertjes', maar als ik moet oordelen op wat ik zie/hoor, vind ik dat we niet echt vaart maken.
Onze politici sparen zowel de geit als de kool.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar dat gegeven is wel een 'probleem'. Althans, als je wens is om onafhankelijker van Amerika te worden.
We gaan het allemaal zien. Ik ben 'bang' dat Amerika in de tussentijd teveel weet te frustreren, waardoor wij altijd achter de feiten zullen aanlopenquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Onze politici sparen zowel de geit als de kool.
En dat is voor de resp. bevolkingen wel zo prettig.
Ik zie slechts een VS waar steeds minder mensen naar luisteren, welke steeds minder invloed heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 11:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We gaan het allemaal zien. Ik ben 'bang' dat Amerika in de tussentijd teveel weet te frustreren, waardoor wij altijd achter de feiten zullen aanlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |