Gebeurd in Rusland evenwel.quote:
Populistisch gezwam. In Roemenië worden bijvoorbeeld ook massaal Aziaten geïmporteerd voor goedkope arbeid omdat een wezenlijk deel van hun eigen beroepsbevolking in het buitenland werkt.quote:
Oost-Europa heeft sowieso een dramatisch laag geboortecijfer. Ook daar worden steeds meer arbeidsmigranten ingezet. Het enige verschil is dat ze actief proberen de islam buiten de deur te houden - even los wat je daar verder van kan vinden. Het principe van een groep onaangepasten die allerlei zaken komt opeisen ligt daar simpelweg nogal gevoelig.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gebeurd in Rusland evenwel.
Dan heb je dus twee volkeren die ethnisch, cultureel, historisch enorm nauw verwant zijn met sowieso al een dramatische demografie, die elkaar wederzijds uitroeien en zichzelf vervangen met derde wereldbewoners.
Tot zover de hoop dat oost-Europa merendeels blank zou blijven.
En precies met die realiteit kan je van je land potentieel een heerlijk leefbare plek maken.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:49 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Oost-Europa heeft sowieso een dramatisch laag geboortecijfer. Ook daar worden steeds meer arbeidsmigranten ingezet. Het enige verschil is dat ze actief proberen de islam buiten de deur te houden - even los wat je daar verder van kan vinden. Het principe van een groep onaangepasten die allerlei zaken komt opeisen ligt daar simpelweg nogal gevoelig.
Niet dat ik je niet geloof, maar doe bij zo'n uitspraak even een bron ofzo, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:48 schreef theunderdog het volgende:
Rusland weer toegelaten tot de G7 door Amerika.
Kans is aanwezig, maar ik verwacht niet dat ze gaan regeren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zal de laatste keer zijn, aangezien AFD de grootste wordt.
https://www.france24.com/(...)a-g20-finance-invitequote:Op dinsdag 1 september 2026 09:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet dat ik je niet geloof, maar doe bij zo'n uitspraak even een bron ofzo, ben wel benieuwd.
Het is nog geen uitgemaakte zaak dat AfD ook daadwerkelijk een meerderheid weet te vormen. Bovendien komen de bruine randjes steeds duidelijker naar voren, Weidel wordt steeds extremer in haar retoriek.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het zal de laatste keer zijn, aangezien AFD de grootste wordt.
Uiteraard is het geen 'uitgemaakte' zaak, maar het lijkt er wel sterk op. En zelfs als dat niet gebeurd, zit je nog steeds met een erg grote pro-Russische minderheid.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is nog geen uitgemaakte zaak dat AfD ook daadwerkelijk een meerderheid weet te vormen. Bovendien komen de bruine randjes steeds duidelijker naar voren, Weidel wordt steeds extremer in haar retoriek.
Dit in tegenstelling tot RN, waar de aanhang van Le Pen nog steeds groeiende is. Frankrijk is een presidentiële republiek en als Le Pen het tot president schopt kan ze potentieel een hoop ellende veroorzaken.
Dat zal het probleem niet minder maken. Integendeel.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kans is aanwezig, maar ik verwacht niet dat ze gaan regeren.
Ze hebben het over "G20 finance", zal nog wel weer wat anders zijn. De echte G7 t/m20's zijn meestal wat groter. Maar wel weer typisch Trump om zijn handlers uit te nodigen, zonder dat de overige aanwezigen ervan af wisten van tevoren.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://www.france24.com/(...)a-g20-finance-invite
excuus, G20.
Maar desalniettemin wat?quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard is het geen 'uitgemaakte' zaak, maar het lijkt er wel sterk op. En zelfs als dat niet gebeurd, zit je nog steeds met een erg grote pro-Russische minderheid.
En inderdaad, dan heb je ook nog Frankrijk. De partij van Le Pen is weliswaar niet zo open en bloot pro-Russisch als de AFD, maar desalniettemin....
Le Pen heeft vorige week nog gezegd dat Rusland geen bedreiging voor Europa is, dat Frankrijk uit de commandostructuur van de NAVO moet stappen en Frankrijk geen contributie meer aan de EU zal betalen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En inderdaad, dan heb je ook nog Frankrijk. De partij van Le Pen is weliswaar niet zo open en bloot pro-Russisch als de AFD, maar desalniettemin....
Ook hier zit rusland enorm te stoken (en te financiëren) en de AFD, net als "onze" FvD zijn uiteraard grote rusland-lovers. Zie deze video van gisteren:quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zal het probleem niet minder maken. Integendeel.
Nog steeds pro-Russische simps. Het is diep tragisch dat nationalisme in Europa samengaat met simpen voor deze communisten.quote:
Weet ik. Maar dat is ook gewoon deel van Franse arrogantie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Le Pen heeft vorige week nog gezegd dat Rusland geen bedreiging voor Europa is, dat Frankrijk uit de commandostructuur van de NAVO moet stappen en Frankrijk geen contributie meer aan de EU zal betalen.
En die Mélenchon is zo mogelijk een nog grotere randdebiel.
Ja, je hoeft mij niet te overtuigen. Gaat erom dat deze mensen populair zijn. En dus evident aan de knoppen gaan zitten. Of dit nu direct is of indirect (via de oppositie).quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ook hier zit rusland enorm te stoken (en te financiëren) en de AFD, net als "onze" FvD zijn uiteraard grote rusland-lovers. Zie deze video van gisteren:
[ x ]
In Nederland (en andere landen ook, wat dat betreft) was in de jaren 30/40 ook zo'n groepje dat riep dat Hitler niet de vijand was, maar de eigen regering. Dit is bijna 1 op 1 hetzelfde.
quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://www.france24.com/(...)a-g20-finance-invite
excuus, G20.
Trollen als president.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[ x ]
Ik kan niet meer met deze man
dit ligt aan het feit dat merkel zei , wir schaffen dasquote:Op dinsdag 1 september 2026 10:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, je hoeft mij niet te overtuigen. Gaat erom dat deze mensen populair zijn. En dus evident aan de knoppen gaan zitten. Of dit nu direct is of indirect (via de oppositie).
Zelfs een verbanning zou niet meer helpen. AFD is er, en zal niet verdwijnen. Rusland lacht zich rot.
Maar Trump isoleert zich tenminste niet zoals zoals Europa dat wel doet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 10:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[ x ]
Ik kan niet meer met deze man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |