Noord Korea faciliteert de oorlog in Europa met wapens en manschappen...quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord Korea heb ik mij nooit over uitgelaten. De oorlog in kinetische zin die Rusland is begonnen is te begrijpen, maar het stelt mij teleur dat het niet lukt om tussen partijen dit middels diplomatie op te lossen.
Ik ben Europeaan, dus ik kan alleen voor Europa spreken. Europa moet geen oorlog meer voeren.
Maar dat is heel goed te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:05 schreef sp3c het volgende:
Enige Europese land dat oorlog voert atm is Rusland gek genoeg
Vrij unieke situatie volgens mij
Die dragen op grotere schaal amper bij. Vooral nu de Russen naar verluidt willen mobiliseren en er een 'oorlogseconomie' is uitgerold.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noord Korea faciliteert de oorlog in Europa met wapens en manschappen...
Rusland heeft ook nooit een officiële oorlogsverklaring afgegeven.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:05 schreef sp3c het volgende:
Enige Europese land dat oorlog voert atm is Rusland gek genoeg
Vrij unieke situatie volgens mij
Het aantal dat Korea stuurt jaagt Rusland er binnen 1,5 maand er doorheen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die dragen op grotere schaal amper bij. Vooral nu de Russen naar verluidt willen mobiliseren en er een 'oorlogseconomie' is uitgerold.
Dat gebeurt al decennia niet meerquote:Op dinsdag 1 september 2026 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland heeft ook nooit een officiële oorlogsverklaring afgegeven.
Noem eens een oorlog sinds 1945 waarbij dat wel is gebeurd.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Rusland heeft ook nooit een officiële oorlogsverklaring afgegeven.
Naar mijn weten hebben die gevochten in Kursk (en verliezen geleden). Maar zijn ze nog niet betrouwbaar ingezet in Oekraïne zelf.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het aantal dat Korea stuurt jaagt Rusland er binnen 1,5 maand er doorheen.
Maar dat is toch weer 1,5 maand extra voor Rusland.
quote:
Dat is mijn punt ook.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noem eens een oorlog sinds 1945 waarbij dat wel is gebeurd.
Noord korea doing Noord korea things.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Noord Korea faciliteert de oorlog in Europa met wapens en manschappen...
Waar ligt dat?quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord korea doing Noord korea things.
Overigens doet N-K niks binnen Europa, zij zijn alleen actief geweest in Kursk.
Rusland.quote:
Dat is wel wat anders dan als Noord-Koreaanse strijders in Warsaw of Coevorden zouden staan hé.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
En welk continent ligt dat gedeelte van rusland?
Europese volkeren willen ook geen oorlog met Rusland. Maar Rusland wil wel oorlog met de Oekraine.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Noord Korea heb ik mij nooit over uitgelaten. De oorlog in kinetische zin die Rusland is begonnen is te begrijpen, maar het stelt mij teleur dat het niet lukt om tussen partijen dit middels diplomatie op te lossen.
Ik ben Europeaan, dus ik kan alleen voor Europa spreken. Europa moet geen oorlog meer voeren.
Was de vraag niet.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders dan als Noord-Koreaanse strijders in Warsaw of Coevorden zouden staan hé.
Correct.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oorlog leidt tot ellende, armoede, pijn, verdriet, slachtoffers. En Europa heeft daar al een lang en moeilijk verleden in.
Lol.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Maar dan kan Rusland zich toch gewoon terugtrekken? Die hebben helemaal niets te zoeken in Oekraïne.
Dan offert men daar toch een deel van het eigen territorium voor op?quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Broedervolk, willen bufferzone tussen Rusland en NAVO, tevens Boekarest memorandum.
Boedapest.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Broedervolk, willen bufferzone tussen Rusland en NAVO, tevens Boekarest memorandum.
Desinformatie.quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Broedervolk, willen bufferzone tussen Rusland en NAVO, tevens Boedapest memorandum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |