Kees Smit gaat de meubelen redden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen ideale loting voor AZ, wel genoeg puntjes hier en daar
Dat was vorig jaar al geen succes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Priske komt naar Alkmaar. @:dombohetolifantje1
Mag ie wel wat aan zn vorm doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kees Smit gaat de meubelen redden.
Hoeveel rode kaarten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
Besiktas - Marseille heeft wel potentie.
BROBBEDquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sunderland v AZ is ook niet onmogelijk.
NEC mag gaan bidden voor pot 3 en geen Hoffenheim/Besiktasquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Palace blijft ook gewoon n Engelse ploeg. Daar winnen Nlse teams zelden vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC mag gaan bidden voor pot 3 en geen Hoffenheim/Besiktas
Op papier maar in de praktijk zal het wel weer zwoegen worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Sunderland toch wel gewoon prima geloot voor AZ zou ik zeggen. 5 potjes die je moet winnen. Als je dan verrast in 1 van die andere 3 potjes sta je top 8.
Als Sunderland zijn beste team opstelt lijkt mij dat vrij kansloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sunderland v AZ is ook niet onmogelijk.
Eens, maar ja het blijft een PL club. Denk wel verreweg de makkelijkste PL club die Europees speelt jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sunderland heeft vorig jaar behoorlijk overgepresteerd. Niet gegarandeerd dat ze dit seizoen net zo goed zullen zijn.
Rennes is wel lastig denk ik. Maar 3 potjes die wel haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Celje v NEC
NEC v Omonia
Prima prima
Kregen vorig jaar 12 goals minder tegen dan verwacht. Dat is best significant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Sunderland zijn beste team opstelt lijkt mij dat vrij kansloos eigenlijk.
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Sunderland toch wel gewoon prima geloot voor AZ zou ik zeggen. 5 potjes die je moet winnen. Als je dan verrast in 1 van die andere 3 potjes sta je top 8.
Dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.
Huh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.
Laat me raden, je komt uit Maastrichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
"The oldest city of The Netherlands, Nijmegen".![]()
Juventus uit is wel super voor NEC. Gaaf man, zo'n club qua geschiedenis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Celje v NEC
NEC v Omonia
Prima prima
Zeker niet. Maar ik vind het jammer dat een mening hier als feit gegeven wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat me raden, je komt uit Maastricht
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Levski Sofia en Ararat-Armenia
12 punten voor NEC
Het is nauwelijks een mening.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik vind het jammer dat een mening hier als feit gegeven wordt.
Eagles dat van Villa won genotquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval een betere loting voor Nederlandse clubs dan vorig seizoen
Eens ja, maar het ontloopt elkaar niet heel veel. AZ heeft Sunderland uit en NEC moet thuis tegen Rennes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou zeggen dat NEC een betere loting heeft dan AZ
Dinamo Zagrebquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:29 schreef RamboDirk het volgende:
Benfica
Juventus
Aramat
dubbele loting genot
Eagles was sowieso leuk om te volgen, NEC heb ik ook zin in. Het is altijd dat kututrecht dat vreselijk is Europees.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eagles dat van Villa won genot
Die EL is sowieso wel een stuk minder qua niveau sinds de nieuwe opzet natuurlijk. Maar dit is inderdaad een Conference leaque loting.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
N.E.C. heeft op Juventus/Benfica na gewoon een Conference loting.
Goed voor de puntjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
N.E.C. heeft op Juventus/Benfica na gewoon een Conference loting.
AZ sowieso. NEC eigenlijk ook als je ziet wat voor materiaal daar rondloopt en met deze pretloting. Dit is echt veel makkelijker dan wat Utrecht vorig jaar hadquote:
De kracht van deze opzet is nu net dat je in de laatste speeldagen geen extreem berekenend voetbal krijgt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie geen probleem in dubbellotingen.
Het poffertjessjoeltoernooi?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:31 schreef Dven het volgende:
Zo, last best. Nu tijd voor het toernooi dat er écht toe doet.
DE CONFETTI LIEKquote:
Godgod zorgt wel voor een goede loting bij Twente.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Twente en Ajax moeten sowieso door. Oftewel 4 uit 4 allen.
Tolu post ook elke dag over God.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Godgod zorgt wel voor een goede loting bij Twente.
Zolang Tolu blijft leveren mag het ook elke minuut.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tolu post ook elke dag over God.
Wout is doorgedraaid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Godgod zorgt wel voor een goede loting bij Twente.
Een van de leukste rubrieken ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel enorm vermakelijk om te volgen.
Die jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:37 schreef Saekerhett het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 2:36
Prima om die thuis te treffenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:41 schreef DobbyDobby het volgende:
Mooie test voor Ajax. Na Brighton misschien wel de favoriet.
Freiburgquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
Dan moet Kopenhagen tegen Twente toch?
edit: laat maarklopt niet
Mwah. 3 teams zijn wel echt Conference leaque. Maar inderdaad voor conference leaque een zware loting.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Conference loting dit, geen enkele obscure ploeg.
Nee, hier maar 1 uit iedere pot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ieder team tegen twee teams uit elke pot moest. Maar dat is niet zo
Als je Ajax tegen Shelbourne en Sion ziet. Dan is elke loting zwaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah. 3 teams zijn wel echt Conference leaque. Maar inderdaad voor conference leaque een zware loting.
In Peren Liek maar 1 per potquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ieder team tegen twee teams uit elke pot moest. Maar dat is niet zo
Ik wil daar in het najaar toevallig nog heen, zou leuk zijn om een Europees potje mee te pikken.quote:
Meer ook dat je niet de Oost-Europa ervaring krijgt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah. 3 teams zijn wel echt Conference leaque. Maar inderdaad voor conference leaque een zware loting.
Kunnen die er wat van?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sint Truiden is niet zo gek veel verder dan MVV Maastricht voor Ajax.
Dat terzijde
Die hebben het niet slecht getroffenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
De pretloting voor twente gaat nog ff door
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je Ajax tegen Shelbourne en Sion ziet. Dan is elke loting zwaar.
Ahhh zo, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Meer ook dat je niet de Oost-Europa ervaring krijgt.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk hecht Atalanta weinig waarde aan de Con League
Met moeite gewonnen van Hapoel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk hecht Atalanta weinig waarde aan de Con League
Is dat de enige die niet schopt en gaat liggen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste speler van Getafe ligt er het hele seizoen uit, overigens.
Brighton wint dit toch met 2 vingers in de neus zal je denken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met moeite gewonnen van Hapoel.
Atalanta is niet meer zo sterk. Scamaccagod wel leuk.
4x de hoogste 2x de eennahoogste. Objectief gezien heeft Ajax zeer zwaar geloot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel knap om uit iedere pot de hoogste of tweede hoogst geplaatste ploeg te loten
De immer vervelende Engelse clubs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Brighton wint dit toch met 2 vingers in de neus zal je denken.
Sulemana en Bakker. The ones that got awayquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met moeite gewonnen van Hapoel.
Atalanta is niet meer zo sterk. Scamaccagod wel leuk.
Bakker gaat nog wel weg geloof ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sulemana en Bakker. The ones that got away
Jan van Halst vooropquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
De extreem domme teeks vliegen je weer om de oren hier.
Dit is de zwaarste loting van alle 108 deelnemende teams in de Europese toernooien. Ongekend complot van de UEFA.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef Dven het volgende:
Ajax wel weer genaaid. Dit is haast CL-loting joh.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is de zwaarste loting van alle 108 deelnemende teams in de Europese toernooien. Ongekend complot van de UEFA.
CL wordt wel lastig voor PSV en Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al met al met name NEC en Twente gunstig, die moeten echt wel door kunnen. Ajax en AZ verre van ideaal, maar moeten nog steeds door kunnen.
Moet Europees een stuk beter gaan dan vorig jaar met 1 uit 6 waarbij alleen Feyenoord op basis van loting echt een wanprestatie leverde. Minimaal 5 mag ik hopen deze keer.
Sint Truiden draaide een uitzonderlijk goed seizoen en eindigde derde. Je kan het vergelijken met NEC zelfde verhaalquote:
Oktober is nog ver.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sint Truiden draaide een uitzonderlijk goed seizoen en eindigde derde. Je kan het vergelijken met NEC zelfde verhaal
Van Sint Truiden hoeft Ajax niet bang te zijn. Ondertussen zitten ze weer op hun oude niveau als ik de wedstrijden zie die Sint Truiden al heeft gespeeld dit seizoen.
Dat vind ik zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef Dven het volgende:
Ajax krijgt elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten tegen. Als Sint-Truiden een beetje verdedigt, halen ze makkelijk een resulaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sint Truiden draaide een uitzonderlijk goed seizoen en eindigde derde. Je kan het vergelijken met NEC zelfde verhaal
Van Sint Truiden hoeft Ajax niet bang te zijn. Ondertussen zitten ze weer op hun oude niveau als ik de wedstrijden zie die Sint Truiden al heeft gespeeld dit seizoen.
Gelukkig maar voor Ajax, boh.quote:
Misschien heeft Ajax tegen die tijd de verdediging op orde.quote:
In oktober ziet de wereld er weer heel anders uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax krijgt elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten tegen. Als Sint-Truiden een beetje verdedigt, halen ze makkelijk een resulaat.
Net zo goed scoort Ajax minstens twee keer per wedstrijd. Het is hoe je het wil framen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax krijgt elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten tegen. Als Sint-Truiden een beetje verdedigt, halen ze makkelijk een resulaat.
Ik noteer met potlood drie punten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
voor?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik noteer met potlood drie punten.
Sint Truiden is een degradatieclub normaal in de Belgische competitie. (steeds vechten tegen de degradatie)quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik noteer met potlood drie punten.
Hebben allebei een loting waarmee ze in een goed seizoen gewoon door gaan, en in een slecht seizoen vrij kansloos zullen zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
CL wordt wel lastig voor PSV en Feyenoord.
In die tijd gok ik altijd op Rosenbergquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Wie weet wie 2x scoorde tijdens Ajax - Thun (2005) krijgt van mij een sticker. 2-0 uitslag.
Anastasiouquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die tijd gok ik altijd op Rosenberg
Ik snap dat jullie een beetje vergeten zijn wie er in de CL spelen, maar toch is dit een wat domme take.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef Dven het volgende:
Matchday 1: 15 October 2026quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
In de League Phase zijn er opnieuw zes speeldagen: 15 oktober (1e), 22 oktober (2e), 5 november (3e), 26 november (4e), 10 december (5e)en de slotspeeldag vindt plaats op 27 december.
Prima Conference-toetje na Kerstmis
Jeetje. Sporza flikt mij danquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Matchday 1: 15 October 2026
Matchday 2: 22 October 2026
Matchday 3: 5 November 2026
Matchday 4: 26 November 2026
Matchday 5: 10 December 2026
Matchday 6: 17 December 2026
https://www.uefa.com/uefa(...)-draws-format-final/quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje. Sporza flikt mij dan
Whoop whoop is da sound of da police (8)quote:
Dat lijkt mij een TYPISCH NEDERLANDS bananenschilpotje ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Ararat-Armenia als uitwedstrijd wil je ook niet per se, los van dat ze er vast niks van kunnen.
Ik heb precies in die periode een vakantietje gepakt. Mooi dat de UEFA dit faciliteertquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie nu pas we inderdaad eind september/begin oktober in 1,5 week tijd 4(!) interlands krijgen wtf
Maar daardoor wel nog maar 1 periode daarna ipv 2quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie nu pas we inderdaad eind september/begin oktober in 1,5 week tijd 4(!) interlands krijgen wtf
Lijkt mij juist genot, vlakbij Iran met uitzicht op de berg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Ararat-Armenia als uitwedstrijd wil je ook niet per se, los van dat ze er vast niks van kunnen.
Gelukkig wel. Het is dat het nu met Xavi wellicht iets interessanter wordt, maar toch. Elke 3 dagen Oranje, mijn god.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar daardoor wel nog maar 1 periode daarna ipv 2
Anastasiouquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Wie weet wie 2x scoorde tijdens Ajax - Thun (2005) krijgt van mij een sticker. 2-0 uitslag.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef Dven het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |