Rennes is wel lastig denk ik. Maar 3 potjes die wel haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Celje v NEC
NEC v Omonia
Prima prima
Kregen vorig jaar 12 goals minder tegen dan verwacht. Dat is best significant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Sunderland zijn beste team opstelt lijkt mij dat vrij kansloos eigenlijk.
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Sunderland toch wel gewoon prima geloot voor AZ zou ik zeggen. 5 potjes die je moet winnen. Als je dan verrast in 1 van die andere 3 potjes sta je top 8.
Dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.
Huh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.
Laat me raden, je komt uit Maastrichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
"The oldest city of The Netherlands, Nijmegen".![]()
Juventus uit is wel super voor NEC. Gaaf man, zo'n club qua geschiedenis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Celje v NEC
NEC v Omonia
Prima prima
Zeker niet. Maar ik vind het jammer dat een mening hier als feit gegeven wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat me raden, je komt uit Maastricht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |