Kees Smit gaat de meubelen redden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen ideale loting voor AZ, wel genoeg puntjes hier en daar
Dat was vorig jaar al geen succes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
Priske komt naar Alkmaar. @:dombohetolifantje1
Mag ie wel wat aan zn vorm doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kees Smit gaat de meubelen redden.
Hoeveel rode kaarten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
Besiktas - Marseille heeft wel potentie.
BROBBEDquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sunderland v AZ is ook niet onmogelijk.
NEC mag gaan bidden voor pot 3 en geen Hoffenheim/Besiktasquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Palace blijft ook gewoon n Engelse ploeg. Daar winnen Nlse teams zelden vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC mag gaan bidden voor pot 3 en geen Hoffenheim/Besiktas
Op papier maar in de praktijk zal het wel weer zwoegen worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Sunderland toch wel gewoon prima geloot voor AZ zou ik zeggen. 5 potjes die je moet winnen. Als je dan verrast in 1 van die andere 3 potjes sta je top 8.
Als Sunderland zijn beste team opstelt lijkt mij dat vrij kansloos eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sunderland v AZ is ook niet onmogelijk.
Eens, maar ja het blijft een PL club. Denk wel verreweg de makkelijkste PL club die Europees speelt jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sunderland heeft vorig jaar behoorlijk overgepresteerd. Niet gegarandeerd dat ze dit seizoen net zo goed zullen zijn.
Rennes is wel lastig denk ik. Maar 3 potjes die wel haalbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Celje v NEC
NEC v Omonia
Prima prima
Kregen vorig jaar 12 goals minder tegen dan verwacht. Dat is best significant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als Sunderland zijn beste team opstelt lijkt mij dat vrij kansloos eigenlijk.
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buiten Sunderland toch wel gewoon prima geloot voor AZ zou ik zeggen. 5 potjes die je moet winnen. Als je dan verrast in 1 van die andere 3 potjes sta je top 8.
Dit is echt onzin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.
Huh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Ware het niet dat de laatste keer dat AZ in dit toernooi niet teleurstelde Barry van Galen nog op 10 stond.
Laat me raden, je komt uit Maastrichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
"The oldest city of The Netherlands, Nijmegen".![]()
Juventus uit is wel super voor NEC. Gaaf man, zo'n club qua geschiedenis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Juventus v NEC
NEC v Benfica
NEC v Rennes
Dinamo Zagreb v NEC
Celje v NEC
NEC v Omonia
Prima prima
Zeker niet. Maar ik vind het jammer dat een mening hier als feit gegeven wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat me raden, je komt uit Maastricht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |