Kunnen die er wat van?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sint Truiden is niet zo gek veel verder dan MVV Maastricht voor Ajax.
Dat terzijde
Die hebben het niet slecht getroffenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
De pretloting voor twente gaat nog ff door
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je Ajax tegen Shelbourne en Sion ziet. Dan is elke loting zwaar.
Ahhh zo, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Meer ook dat je niet de Oost-Europa ervaring krijgt.
Wat denk jezelf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk hecht Atalanta weinig waarde aan de Con League
Met moeite gewonnen van Hapoel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk hecht Atalanta weinig waarde aan de Con League
Is dat de enige die niet schopt en gaat liggen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Beste speler van Getafe ligt er het hele seizoen uit, overigens.
Brighton wint dit toch met 2 vingers in de neus zal je denken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met moeite gewonnen van Hapoel.
Atalanta is niet meer zo sterk. Scamaccagod wel leuk.
4x de hoogste 2x de eennahoogste. Objectief gezien heeft Ajax zeer zwaar geloot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel knap om uit iedere pot de hoogste of tweede hoogst geplaatste ploeg te loten
De immer vervelende Engelse clubs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Brighton wint dit toch met 2 vingers in de neus zal je denken.
Sulemana en Bakker. The ones that got awayquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met moeite gewonnen van Hapoel.
Atalanta is niet meer zo sterk. Scamaccagod wel leuk.
Bakker gaat nog wel weg geloof ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sulemana en Bakker. The ones that got away
Jan van Halst vooropquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
De extreem domme teeks vliegen je weer om de oren hier.
Dit is de zwaarste loting van alle 108 deelnemende teams in de Europese toernooien. Ongekend complot van de UEFA.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef Dven het volgende:
Ajax wel weer genaaid. Dit is haast CL-loting joh.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is de zwaarste loting van alle 108 deelnemende teams in de Europese toernooien. Ongekend complot van de UEFA.
CL wordt wel lastig voor PSV en Feyenoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Al met al met name NEC en Twente gunstig, die moeten echt wel door kunnen. Ajax en AZ verre van ideaal, maar moeten nog steeds door kunnen.
Moet Europees een stuk beter gaan dan vorig jaar met 1 uit 6 waarbij alleen Feyenoord op basis van loting echt een wanprestatie leverde. Minimaal 5 mag ik hopen deze keer.
Sint Truiden draaide een uitzonderlijk goed seizoen en eindigde derde. Je kan het vergelijken met NEC zelfde verhaalquote:
Oktober is nog ver.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sint Truiden draaide een uitzonderlijk goed seizoen en eindigde derde. Je kan het vergelijken met NEC zelfde verhaal
Van Sint Truiden hoeft Ajax niet bang te zijn. Ondertussen zitten ze weer op hun oude niveau als ik de wedstrijden zie die Sint Truiden al heeft gespeeld dit seizoen.
Dat vind ik zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:53 schreef Dven het volgende:
Ajax wel weer genaaid. Dit is haast CL-loting joh.
Ajax krijgt elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten tegen. Als Sint-Truiden een beetje verdedigt, halen ze makkelijk een resulaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sint Truiden draaide een uitzonderlijk goed seizoen en eindigde derde. Je kan het vergelijken met NEC zelfde verhaal
Van Sint Truiden hoeft Ajax niet bang te zijn. Ondertussen zitten ze weer op hun oude niveau als ik de wedstrijden zie die Sint Truiden al heeft gespeeld dit seizoen.
Gelukkig maar voor Ajax, boh.quote:
Misschien heeft Ajax tegen die tijd de verdediging op orde.quote:
In oktober ziet de wereld er weer heel anders uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax krijgt elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten tegen. Als Sint-Truiden een beetje verdedigt, halen ze makkelijk een resulaat.
Net zo goed scoort Ajax minstens twee keer per wedstrijd. Het is hoe je het wil framen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ajax krijgt elke wedstrijd minimaal 2 doelpunten tegen. Als Sint-Truiden een beetje verdedigt, halen ze makkelijk een resulaat.
Ik noteer met potlood drie punten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
voor?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik noteer met potlood drie punten.
Sint Truiden is een degradatieclub normaal in de Belgische competitie. (steeds vechten tegen de degradatie)quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik noteer met potlood drie punten.
Hebben allebei een loting waarmee ze in een goed seizoen gewoon door gaan, en in een slecht seizoen vrij kansloos zullen zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
CL wordt wel lastig voor PSV en Feyenoord.
In die tijd gok ik altijd op Rosenbergquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
Wie weet wie 2x scoorde tijdens Ajax - Thun (2005) krijgt van mij een sticker. 2-0 uitslag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |