Freiburgquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:43 schreef BillDauterive het volgende:
Dan moet Kopenhagen tegen Twente toch?
edit: laat maarklopt niet
Mwah. 3 teams zijn wel echt Conference leaque. Maar inderdaad voor conference leaque een zware loting.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen Conference loting dit, geen enkele obscure ploeg.
Nee, hier maar 1 uit iedere pot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ieder team tegen twee teams uit elke pot moest. Maar dat is niet zo
Als je Ajax tegen Shelbourne en Sion ziet. Dan is elke loting zwaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah. 3 teams zijn wel echt Conference leaque. Maar inderdaad voor conference leaque een zware loting.
In Peren Liek maar 1 per potquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat ieder team tegen twee teams uit elke pot moest. Maar dat is niet zo
Ik wil daar in het najaar toevallig nog heen, zou leuk zijn om een Europees potje mee te pikken.quote:
Meer ook dat je niet de Oost-Europa ervaring krijgt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:45 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mwah. 3 teams zijn wel echt Conference leaque. Maar inderdaad voor conference leaque een zware loting.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |