quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Levski Sofia en Ararat-Armenia
12 punten voor NEC
Het is nauwelijks een mening.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik vind het jammer dat een mening hier als feit gegeven wordt.
Eagles dat van Villa won genotquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef TheVulture het volgende:
In ieder geval een betere loting voor Nederlandse clubs dan vorig seizoen
Eens ja, maar het ontloopt elkaar niet heel veel. AZ heeft Sunderland uit en NEC moet thuis tegen Rennes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou zeggen dat NEC een betere loting heeft dan AZ
Dinamo Zagrebquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:29 schreef RamboDirk het volgende:
Benfica
Juventus
Aramat
dubbele loting genot
Eagles was sowieso leuk om te volgen, NEC heb ik ook zin in. Het is altijd dat kututrecht dat vreselijk is Europees.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eagles dat van Villa won genot
Die EL is sowieso wel een stuk minder qua niveau sinds de nieuwe opzet natuurlijk. Maar dit is inderdaad een Conference leaque loting.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
N.E.C. heeft op Juventus/Benfica na gewoon een Conference loting.
Goed voor de puntjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
N.E.C. heeft op Juventus/Benfica na gewoon een Conference loting.
AZ sowieso. NEC eigenlijk ook als je ziet wat voor materiaal daar rondloopt en met deze pretloting. Dit is echt veel makkelijker dan wat Utrecht vorig jaar hadquote:
De kracht van deze opzet is nu net dat je in de laatste speeldagen geen extreem berekenend voetbal krijgt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie geen probleem in dubbellotingen.
Het poffertjessjoeltoernooi?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:31 schreef Dven het volgende:
Zo, last best. Nu tijd voor het toernooi dat er écht toe doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |