Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Er zal wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
is dat het grapje waar Milan zo van uit z'n panty schiet?!
Ja ok maar als iemand besluit niet te eten kan je hem niet verwijten dat hij dat wel doet. Plus zie ik in Dilano een stiekemerd die als niemand kijkt iets in zijn huig propt (aannamequote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Milan is gewoon de omgekeerde Roma
"Pieterpeuterigmierengeneuk!"
Ik doelde vooral op de snelheid van sprekenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar als iemand besluit niet te eten kan je hem niet verwijten dat hij dat wel doet. Plus zie ik in Dilano een stiekemerd die als niemand kijkt iets in zijn huig propt (aanname)
Dat zag er creepy uit jaquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mocht er ooit een Nederlandse versie van The Blair Witch Project komen, kunnen ze de kaartenbak van FEBO vast wel even lenen...
[ afbeelding ]
Oh nou ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op de snelheid van spreken
Je voor zoiets willen inschrijven is al van de zotte.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:28 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik verbaas me er eigenlijk niet over. Echt best veel deelnemers hebben “iets” raars. Alleen het feit al dat je steeds weer opnieuw met je kop in een dergelijk programma wil zegt al wat. Het zijn niet allemaal killers ofzomaar een aantal zijn echt niet helemaal stabiel zeg maar. Sbs screent op “reuring” maar haalt daarmee ook mensen binnen die je beter kan laten gaan. Met enige ervaring in de ambulante hulp heb ik al wel wat vermoedelijke cluster b types zien rondlopen en sbs laat het vaak op z’n beloop en creëert niet altijd de beste sfeer voor iedereen.
Als dat geen nachtmerrie gaat worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mocht er ooit een Nederlandse versie van The Blair Witch Project komen, kunnen ze de kaartenbak van FEBO vast wel even lenen...
[ afbeelding ]
Omdat de andere helft van de punten wordt bepaald door de opdrachten van die twee legerkereltjes in de loods.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Waarom krijgen ze halve punten? Of krijgen ze punten voor iets anders van die proef.
Ja, belachelijk om met iets mee te doen waar je een redelijke kans maakt op 100.000 euro.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je voor zoiets willen inschrijven is al van de zotte.
Ah ok, gek dat dat nog niet gedaan is of gaat dat over de hele drie dagen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 02:55 schreef dbgfan het volgende:
De opdracht met die brug was trouwens eigenlijk sowieso al mislukt, aangezien Delano tips aan zijn twee bondgenoten gaf en dat mocht absoluut niet.
[..]
Omdat de andere helft van de punten wordt bepaald door de opdrachten van die twee legerkereltjes in de loods.
Ik hou ze niet tegen, het is grappig om naar te kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 02:58 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ja, belachelijk om met iets mee te doen waar je een redelijke kans maakt op 100.000 euro.
Hij besprak het met twee bondgenoten die zelf ook niet meededen aan het bruggen bouwen. 😉quote:Op donderdag 27 augustus 2026 02:55 schreef dbgfan het volgende:
De opdracht met die brug was trouwens eigenlijk sowieso al mislukt, aangezien Delano tips aan zijn twee bondgenoten gaf en dat mocht absoluut niet.
[..]
Haha ja, Jordy was zogenaamd reddingszwemmer met 10 diploma's.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
Valentijne eindelijk eruit. Die voelt zich opeens erg alleen nu haar broer eruit is en zij fittie heeft met die blauwe heks. Ook dat hele legergedoe zint haar niks, niet eens tijd om zich fatsoenlijk op te maken!![]()
Milan heeft weer punten gescoord bij mij, wat een eikel is dat zeg! Die zal ooit de verkeerde tegenkomen, nu is men denk ik bang om een gele kaart te krijgen. Hij loopt nog nét niet te stampvoeten. Die gozer offert zichzelf alsmaar op en geen dankbaarheid van de rest van het bondje.![]()
En Sayf, ach wat een aandoenlijke jongen is dat toch. In zijn hoofd kan hij eigenlijk alles wel maar in werkelijkheid komt daar niets van terecht en bezorgt hij zijn bondje - 25. Hij weet het altijd wel weer goed te praten en geloofd daar dan ook zelf nog in!
En dan hebben we Delano nog, de meest onderschatte van het geheel. Alleen erg jammer dat hij zijn medekandidaat bijna laat verzuipen maar ja, die had toch zoveel zwemdiploma?s?
Klopt, NLZiet begint nu bij aflevering 40 in seizoen 1.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:54 schreef edgarvh het volgende:
Volgens dit bericht zijn de eerste 39 afleveringen van De Bondgenoten gedeactiveerd en (voorlopig) niet te zien.
Dit wegens deelname van verdachte Jelle.
https://www.nu.nl/media/6(...)elnemer-jelle-d.html
Anders moeten ze in 40 afleveringen zwarte balkjes monterenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Klopt, NLZiet begint nu bij aflevering 40 in seizoen 1.
Dat wisten we toch eigenlijk al als trouwe DBG kijkersquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een achterlijk volk loopt er toch rond
Eigenlijk zodra ik 's morgens de badkamer op loop en mezelf in de spiegel tegenkom alquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:47 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat wisten we toch eigenlijk al als trouwe DBG kijkers
Ik kan mij die andere Jelle niet meer herinneren.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Er deed ook nog een andere Jelle mee aan De Bondgenoten, die krijgt nu haatreacties. Zelfs Roma -omdat die kennelijk geregeld met hem omgaat- krijgt er haatberichten over.
Wat een achterlijk volk loopt er toch rond
Die was er maar 3 maanden geloof ikquote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan mij die andere Jelle niet meer herinneren.
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was er maar 3 maanden geloof ik
En meteen vanaf het begin
Ze staan nog in deze link in de op, maar die is op een gegeven moment niet meer aangevuld. (Dries/Roy) is de laatste in die lijst)quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.
Edit: ik heb het opgezocht en ik weet inmiddels wie die nummer twee is. Die hele drukke uit cyclus 17.
Die ja, die verloor de finale van Djinty in hun eerste maand en vertrok toen ook meteen weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.
Edit: ik heb het opgezocht en ik weet inmiddels wie die nummer twee is. Die hele drukke uit cyclus 17.
Ja adhd on steroïdequote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze heeft van alles laten doenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Valentijne heeft beste oorlellen zeg, valt me nu pas op.
Ik zat al te kijken... zijn dat geen huidskleurige oorbellen?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Dan valt het nog meer op.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken... zijn dat geen huidskleurige oorbellen?
Ik zou daar zoveel gaatjes in laten schieten
Heeft ze vast van haar opaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Kan ze op haar neerkijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
Je mag gaan zitten hoor
Ik was zoooo niet gaan zitten
lellen??? het hele oor is enormquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Dat had ik wel gezien en dat vind ik persoonlijk wel cute.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon flaporen zie ik nu
Ook weer onzinnig inderdaad. Dat was de -50 bij opdrachten al maar denk dat ze het zo nog extra spannend kunnen maken. Maar niemand kan er iets aan doen als er iemand gaat dus onrealistische regelquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
Raar dat de groep met -100 wordt bestraft.
Julia had ook een afspraakquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Die seef is ook niet te vertrouwen, er wordt een afspraak met hem gemaakt maar zegt nu wel tegen Juul dat zij er als eerste uitgaat, valse hond die Seef.
Julia was zelf meteen van plan het eendenbandje steeds met Joshlyn te wisselen... Zij mag natuurlijk wel gewoon plannetjes smeden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia had ook een afspraak
Met Jordy
Sayf met Ian
ian met Jordy en sayf
Ze zijn allemaal even erg
Maar 3 voelen zich nu verheven
Dat dus, iedereen maakt afspraken maar owee als het bij iemand verkeerd valt dan gaan we vingertje wijzen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia had ook een afspraak
Met Jordy
Sayf met Ian
ian met Jordy en sayf
Ze zijn allemaal even erg
Maar 3 voelen zich nu verheven
Bij haar werkt dat met alles. Zij mag het wel een ander niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Julia was zelf meteen van plan het eendenbandje steeds met Joshlyn te wisselen... Zij mag natuurlijk wel gewoon plannetjes smeden.
Nou en, moet iedereen daar rekening mee houden danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
Tis gewoon mijn laatste maand
Mimimimi
Eigenlijk hebben die meer recht om boos te zijn dan Julia. Die twee zitten bij hem in het bondje en hebben door het plan ook minder kans om te eindigen als eend met garantie op de finale.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Waarom moeten Fabelulu en Simone zich daarmee bemoeien ??
Fab die zelf valsspeelde en er mee weg kwamen
Kan echt niet meerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Ik wil een opmerking maken over Fatima
Nou ja is wel makkelijker.quote:
Foeiquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:34 schreef spapaars het volgende:
Daar is er 1 die zich niet zwart hoeft te maken.
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Ik wil een opmerking maken over Fatima
quote:
Nou inderdaad, beetje flauw dit.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:
Gieren die niet samenwerken..
kijken die mannen echt ???
Dan hadden ze de haaien echt op 4 moeten zetten
Is dit hetquote:
Inderdaad, Bregje deed het in haar eentje beter dan 5 haaien.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:
Ja laatste dag, opdracht voorbij.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze willen weg bij die zachte eitjes
Eens zien hoe snel die boel weer een bende is en smerig
Ze hadden ook nog een kast met zooi minder van Valentijne.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:
sneu voor Brechjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:
Heel sneu voor haar, zij heeft echt gestreden, sterke meid hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, Bregje deed het in haar eentje beter dan 5 haaien.
Ik denk ook dat ze kijken naar Sayf die perse die zwemopdracht wilde doen terwijl hij het niet kon. Daar scoor je ook geen punten mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel sneu voor haar, zij heeft echt gestreden, sterke meid hoor.
Omdat ze allemaal in the picture willen staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze kijken naar Sayf die perse die zwemopdracht wilde doen terwijl hij het niet kon. Daar scoor je ook geen punten mee.
Ze hebben gewoon alles gezien natuurlijk ook hoe Lisanne aan de kant werd gezet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal in the picture willen staan.
Waarom? Hij vroeg aan Wesley om het stil te houden en die brieft het toch meteen door.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:59 schreef schetterklep het volgende:
Wanneer moet sayf weer terug naar de ggz? Man , die spoort echt steeds minder hoor
Ze zijn ernstig ondervoedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
Delano komt weer om van de honger ...
verschrikkelijke ventquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
Neen, het is Milan de pieterpeuterigmierenneukende chagrijnige hont
Sssttt...quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Verrek er is helemaal geen geklef meer.
Inderdaad, die speelde het spel ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
Dat gehak op Ian, er zijn valsere afspraken gemaakt o.a. door Wesley zelf.
Nou, dat kan ook in 3 woorden wat mij betreft. Hij maakt er zoals altijd weer een verhaal van van heb ik jou daar. En net als de manier hoe hij zichzelf neerzet als hij weer eens een opdracht gaat verknallen, heel verhaal resultaat =0 Hier loop ik meestal omheen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Hij vroeg aan Wesley om het stil te houden en die brieft het toch meteen door.
Was al bepaald, zoveel keus is er niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zag helemaal geen overleg bij de vossen, Julia gelijk: ik ga het doen
Ja maar Julia gaat oer 2 weken naar huisquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zag helemaal geen overleg bij de vossen, Julia gelijk: ik ga het doen
Ja daarom. Iedereen is klein vergeleken met hemquote:
Er zit nog een jongen in die ik echt totaal niet ken. Weet zijn naam niet eens. Heel apart.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:22 schreef Hagenesie het volgende:
Moest even zoeken. Er zit dus ook een Dylan in. Die is onzichtbaar.
Ben jij nou ook al van de complottheorien???quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dit het
Julia in de finale opzetje
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 00:18 schreef freaky40 het volgende:
Afscheid van 'oortje' Valentijne was tenenkrommend en eens en te meer weer duidelijk dat we in de maling genomen zijn als kijker. Ze heeft met Fabienne een heel toneelstukje opgevoerd aangestuurd door de FEBO.
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 02:44 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Er zit nog een jongen in die ik echt totaal niet ken. Weet zijn naam niet eens. Heel apart.
[..]
Ben jij nou ook al van de complottheorien???![]()
3 uurtjes livequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:32 schreef freaky40 het volgende:
JA!! Told you so!!!
https://lovereality.nl/de(...)lijk-een-livestream/
3 uurtjes maar en wordt waarschijnlijk een grote deceptie. Gewoon een camerahoek gefocust op een opgebouwde radio studio, waar af en toe bewoners en BN'ers aanschuiven, met hier en daar een glimp van de 'woonkamer'. Heeft niks met echte reality livestreams te maken denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:32 schreef freaky40 het volgende:
JA!! Told you so!!!
https://lovereality.nl/de(...)lijk-een-livestream/
Denk ik ook ja, gewoon in die media kamer, een prima ruimte ervoor zonder dat er 'spoilers' uitlekken..quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:42 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
3 uurtjes maar en wordt waarschijnlijk een grote deceptie. Gewoon een camerahoek gefocust op een opgebouwde radio studio, waar af en toe bewoners en BN'ers aanschuiven, met hier en daar een glimp van de 'woonkamer'. Heeft niks met echte reality livestreams te maken denk ik.
Ik ben ook zeeeer benieuwdquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:36 schreef LionHeart het volgende:
Laat ze dan maar de reden vertellen.
Allemaal in het witquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten ze daar nu 3uur op die bank blijven hangen ?
Ik ook niet.quote:
Ik zag nog iemand met een ander kleur shirt. Wit schijnbaar niet verplicht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal in het wit
Behalve Fatima
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:10 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we het officieel maken
Ding dong The witch is gone
Doe maar gewoon permanent met geluid van de bewoners.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:12 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze hier niet een maandelijks dingetje van maken ?
Zal vast wel niet en ik denk ook niet dat we veel van ze gaan horen, misschien af en toe een gesprekje tussen de muziek door en beelden van ze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:12 schreef greysbones het volgende:
Kunnen ze hier niet een maandelijks dingetje van maken ?
Ben wel benieuwd of Defano Holwijn los gaatquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel niet en ik denk ook niet dat we veel van ze gaan horen, misschien af en toe een gesprekje tussen de muziek door en beelden van ze.
Wie weet, we gaan het zien/horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of Defano Holwijn los gaat
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:15 schreef greysbones het volgende:
Als Milan niet stiekem hardtsikke gay is vreet ik mijn schoen op
Precies, radioprogamma op locatie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel niet en ik denk ook niet dat we veel van ze gaan horen, misschien af en toe een gesprekje tussen de muziek door en beelden van ze.
Ik vrees van wel en toch kijk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan ze alleen plaatjes draaien en mogen we naar een springende Simone kijken
Ik mis live streams, daarom kijk ik nu nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, radioprogamma op locatie.
Bonje kwam altijd na de feestjes, ik mis live streamen.quote:
Misschien straks na afloop wel de doop van de livestreams via KIJK mooi momentum.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bonje kwam altijd na de feestjes, ik mis live streamen.
Ik heb de hoop op live streams allang opgegeven. Gaat hem niet worden denk ik, te veel mensen die klagen over dingen die volgens hun dan niet kunnen op tv/streams.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien straks na afloop wel de doop van de livestreams via KIJK mooi momentum.
Of ze dat niet al doen zonder streams, maakt geen fuck uit dus. Het programma is dagelijks dus dat krijg je toch, met of zonder streams.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op live streams allang opgegeven. Gaat hem niet worden denk ik, te veel mensen die klagen over dingen die volgens hun dan niet kunnen op tv/streams.
Moet je dat wel in je pakket hebben, ik kan niet via TV538 kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:23 schreef edgarvh het volgende:
Voor de duidelijkheid: dit is ook op tv te zien bij TV 538. Leuk om te kijken. Fabelulu nog niet gezien, of heeft ze corvee in de keuken?
Klopt alleen maakt het de tv makers schijnbaar wel uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of ze dat niet al doen zonder streams, maakt geen fuck uit dus.
Nergens voor nodig, gewoon doen. Het zorgt nog meer voor het community gevoel en iets extra's wat je nergens ziet bij reality TV.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt alleen maakt het de tv makers schijnbaar wel uit.
quote:
Dat denk ik ook, dat dat de scoop is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:32 schreef Donna1000 het volgende:
Vanmiddag op 538 werd gezegd, tijdens de live hebben we een scoop, dat is natuurlijk dat de smurf weg is
Nog geen SL gehad, iemand?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:36 schreef LionHeart het volgende:
Eigenlijk wel een vrij saaie livestream
Muziekje erbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:36 schreef LionHeart het volgende:
inderdaad zit eigelijk gewoon naar muziek te luisteren. Had me er iets meer van voorgesteldquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:36 schreef LionHeart het volgende:
Zonder hapjes en nootjes op tafelquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:40 schreef freaky40 het volgende:
Oogt nu een beetje als een kring verjaardag.
Dat is dus geen script dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:41 schreef LionHeart het volgende:
Sommige dingen veranderen gelukkig niet. Milan kijkt al weer sjachie.
het is officieeellllquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:38 schreef LionHeart het volgende:
Ik tel er eigenlijk maar 17 op de bank. Oh, dat klopt natuurlijk, Died, Vaal en de scoop
Ik heb het gezien. Ik heb het aanstaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
Waar is @:Soury
Het interview met Jan missen
Nee hoor. VI won ook (2 keer)quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:49 schreef freaky40 het volgende:
Gaan natuurlijk never nooit die ring winnen. Dat is gewoon een publieke omroep incrowd feestje. DB is natuurlijk niet elitair en links genoeg...
Nou,.inderdaad, de honderdduizenden kijkers oproepen om te stemmen. Geen idee hoe ze zo'n slim idee hebben kunnen bedenken. Zou DBG iets mee moeten doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou dat heeft wat voeten in de aarde gehad.
Was een ander programma, zelfde studio, zelfde mensen aan tafel, maar andere naam en andere invulling van het programma, De afkorting was wel bij beide programma's VIquote:
Ja Defano, die commentaar geeft op filmpjes/gebeurtenissen in de loods en zijn staandaard opmerking: Kom naar buiten, we moeten pratenquote:
Vandaag Inside dus VIquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was een ander programma, zelfde studio, zelfde mensen aan tafel, maar andere naam en andere invulling van het programma, De afkorting was wel bij beide programma's VI
En een ScOoP!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf die radio niet kijken, vooral veel 'STEM OP BONDGENOTEN' en "LIVE VANUIT DE LOODS", maar veel meer is het eigenlijk niet.
Straks gewoon aflevering
Plus kut muziek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
Ik blijf die radio niet kijken, vooral veel 'STEM OP BONDGENOTEN' en "LIVE VANUIT DE LOODS", maar veel meer is het eigenlijk niet.
Straks gewoon aflevering
Defano Holwijnquote:
Die is al geweest, de blauwe smurf heeft gister de loods verlatenquote:
Nee, de eerste ring gewonnen met Voetbal Inside, de 2de keer met Vandaag Insidequote:
Voetbal Inside Veronica Inside Vandaag Inside, zelfde programma andere omroep. VIquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, de eerste ring gewonnen met Voetbal Inside, de 2de keer met Vandaag Inside
Omdat de ring vorig jaar een jubileum uitzending was, mochten ook de oud winnaars van vorige jaren meedingen naar de ring, vandaar heeft VI 2x de ring gewonnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was een ander programma, zelfde studio, zelfde mensen aan tafel, maar andere naam en andere invulling van het programma, De afkorting was wel bij beide programma's VI
Evaquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:07 schreef LionHeart het volgende:
Zwangere mevrouw krijgt een interview set om
Voetbal Inside ging alleen over voetbal, Vandaag Inside gaat over politiek, sport en alles wat er in het nieuws is, dus totaal andere inhoud. Maar wat jij wilt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Voetbal Inside Veronica Inside Vandaag Inside, zelfde programma andere omroep. VI
Exact 2x de ring voor VI bedanktquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voetval Inside ging alleen over voetbal, Vandaag Inside gaat over politiek, sport en alles wat er in het nieuws is, dus totaal andere inhoud. Maar wat jij wilt.
Ik had nog nooit van die man gehoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:11 schreef greysbones het volgende:
wel leuk dat ze Defano hebben gevraagd
die weet wel leuk commentaar te geven vaak
tis watquote:
Nu iig geen lamp kapot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wat
al die vallende vrouwen
Maar Julia mag en doet veel wat ze een ander verwijt. Hypocriet vrouwtjequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:25 schreef greysbones het volgende:
Julia die zegt
dan maak je het eerst uit
Peter had toch echt een scharrel
iets meer dan dat
Ah okayquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.538.nl/radio/(...)g-bij-de-bondgenoten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:56 schreef Puzzie het volgende:
Gaan we het vertrek van Fabje ook pas over 2 weken op tv zien?
Nee ruim een week toch geen twee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 19:56 schreef Puzzie het volgende:
Gaan we het vertrek van Fabje ook pas over 2 weken op tv zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |