Ze heeft van alles laten doenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Valentijne heeft beste oorlellen zeg, valt me nu pas op.
Ik zat al te kijken... zijn dat geen huidskleurige oorbellen?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Dan valt het nog meer op.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken... zijn dat geen huidskleurige oorbellen?
Ik zou daar zoveel gaatjes in laten schieten
Heeft ze vast van haar opaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Kan ze op haar neerkijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
Je mag gaan zitten hoor
Ik was zoooo niet gaan zitten
lellen??? het hele oor is enormquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Dat had ik wel gezien en dat vind ik persoonlijk wel cute.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon flaporen zie ik nu
Ook weer onzinnig inderdaad. Dat was de -50 bij opdrachten al maar denk dat ze het zo nog extra spannend kunnen maken. Maar niemand kan er iets aan doen als er iemand gaat dus onrealistische regelquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
Raar dat de groep met -100 wordt bestraft.
Julia had ook een afspraakquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Die seef is ook niet te vertrouwen, er wordt een afspraak met hem gemaakt maar zegt nu wel tegen Juul dat zij er als eerste uitgaat, valse hond die Seef.
Julia was zelf meteen van plan het eendenbandje steeds met Joshlyn te wisselen... Zij mag natuurlijk wel gewoon plannetjes smeden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia had ook een afspraak
Met Jordy
Sayf met Ian
ian met Jordy en sayf
Ze zijn allemaal even erg
Maar 3 voelen zich nu verheven
Dat dus, iedereen maakt afspraken maar owee als het bij iemand verkeerd valt dan gaan we vingertje wijzen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julia had ook een afspraak
Met Jordy
Sayf met Ian
ian met Jordy en sayf
Ze zijn allemaal even erg
Maar 3 voelen zich nu verheven
Bij haar werkt dat met alles. Zij mag het wel een ander niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Julia was zelf meteen van plan het eendenbandje steeds met Joshlyn te wisselen... Zij mag natuurlijk wel gewoon plannetjes smeden.
Nou en, moet iedereen daar rekening mee houden danquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:13 schreef greysbones het volgende:
Tis gewoon mijn laatste maand
Mimimimi
Eigenlijk hebben die meer recht om boos te zijn dan Julia. Die twee zitten bij hem in het bondje en hebben door het plan ook minder kans om te eindigen als eend met garantie op de finale.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:17 schreef greysbones het volgende:
Waarom moeten Fabelulu en Simone zich daarmee bemoeien ??
Fab die zelf valsspeelde en er mee weg kwamen
Kan echt niet meerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Ik wil een opmerking maken over Fatima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |