abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221665693
Ik vind het grappig hoe iedereen Delano blijft onderschatten terwijl hij nu al meerdere keren heeft bewezen fysiek zware proeven heel goed aan te kunnen.

Net zo grappig dat men constant vertrouwen heeft in Sayf. _O- Is er iets wat hij wél kan? :D Hij ziet er tenminste sexy uit in zn nieuwe coupe.

Milan is verschrikkelijk. Stronteigenwijs en koppig en totaal geen zelfreflectie. Hij zou met Julia moeten trouwen. Iedereen bij de haaien heeft een verschrikkelijk karakter eigenlijk. Stuk voor stuk egoïstisch.
Hotapnyc
pi_221665737
Valentijne eindelijk eruit. Die voelt zich opeens erg alleen nu haar broer eruit is en zij fittie heeft met die blauwe heks. Ook dat hele legergedoe zint haar niks, niet eens tijd om zich fatsoenlijk op te maken! _O-
Milan heeft weer punten gescoord bij mij, wat een eikel is dat zeg! Die zal ooit de verkeerde tegenkomen, nu is men denk ik bang om een gele kaart te krijgen. Hij loopt nog nét niet te stampvoeten. Die gozer offert zichzelf alsmaar op en geen dankbaarheid van de rest van het bondje. _O-
En Sayf, ach wat een aandoenlijke jongen is dat toch. In zijn hoofd kan hij eigenlijk alles wel maar in werkelijkheid komt daar niets van terecht en bezorgt hij zijn bondje - 25. Hij weet het altijd wel weer goed te praten en geloofd daar dan ook zelf nog in! _O-
En dan hebben we Delano nog, de meest onderschatte van het geheel. Alleen erg jammer dat hij zijn medekandidaat bijna laat verzuipen maar ja, die had toch zoveel zwemdiploma?s?
pi_221665824
De kijkcijfers van vorige week donderdag:

Kijkdichtheid: 3,9 Kijkcijfer: 645.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 8

Prachtige cijfers zo vlak voor weer een tijdstip verandering, namelijk naar het oude tijdstip van 19.30 uur. Wordt denk ik weer wennen en dat zal wellicht te zien zijn in de kijkcijfers.
Gisterenavond keken er 570.000 kijkers.

Dag Top 25 nr. 11
Allemaal cabaretteketet!
pi_221666055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 02:55 schreef dbgfan het volgende:
De opdracht met die brug was trouwens eigenlijk sowieso al mislukt, aangezien Delano tips aan zijn twee bondgenoten gaf en dat mocht absoluut niet.
[..]
Hij besprak het met twee bondgenoten die zelf ook niet meededen aan het bruggen bouwen. 😉
Hotapnyc
pi_221666199
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
Valentijne eindelijk eruit. Die voelt zich opeens erg alleen nu haar broer eruit is en zij fittie heeft met die blauwe heks. Ook dat hele legergedoe zint haar niks, niet eens tijd om zich fatsoenlijk op te maken! _O-
Milan heeft weer punten gescoord bij mij, wat een eikel is dat zeg! Die zal ooit de verkeerde tegenkomen, nu is men denk ik bang om een gele kaart te krijgen. Hij loopt nog nét niet te stampvoeten. Die gozer offert zichzelf alsmaar op en geen dankbaarheid van de rest van het bondje. _O-
En Sayf, ach wat een aandoenlijke jongen is dat toch. In zijn hoofd kan hij eigenlijk alles wel maar in werkelijkheid komt daar niets van terecht en bezorgt hij zijn bondje - 25. Hij weet het altijd wel weer goed te praten en geloofd daar dan ook zelf nog in! _O-
En dan hebben we Delano nog, de meest onderschatte van het geheel. Alleen erg jammer dat hij zijn medekandidaat bijna laat verzuipen maar ja, die had toch zoveel zwemdiploma?s?
Haha ja, Jordy was zogenaamd reddingszwemmer met 10 diploma's. _O-

En je ziet aan Milan dat hij zijn hele leven veel gejankt/gezeikt heeft, want hij heeft een permanente pruillip.

Verder snap ik niet dat men die rekensom zo moeilijk vond. Dit was basisschool groep 3 rekenen. :{
Daarnaast waren er maar 3 mogelijkheden. Zelfs zonder rekenen heb je binnen 30 seconden het juiste antwoord. :{
Hotapnyc
pi_221666322
Volgens dit bericht zijn de eerste 39 afleveringen van De Bondgenoten gedeactiveerd en (voorlopig) niet te zien.
Dit wegens deelname van verdachte Jelle.

https://www.nu.nl/media/6(...)elnemer-jelle-d.html
pi_221666451
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 11:54 schreef edgarvh het volgende:
Volgens dit bericht zijn de eerste 39 afleveringen van De Bondgenoten gedeactiveerd en (voorlopig) niet te zien.
Dit wegens deelname van verdachte Jelle.

https://www.nu.nl/media/6(...)elnemer-jelle-d.html
Klopt, NLZiet begint nu bij aflevering 40 in seizoen 1. :o
pi_221666888
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Klopt, NLZiet begint nu bij aflevering 40 in seizoen 1. :o
Anders moeten ze in 40 afleveringen zwarte balkjes monteren
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221667106
Er deed ook nog een andere Jelle mee aan De Bondgenoten, die krijgt nu haatreacties. Zelfs Roma -omdat die kennelijk geregeld met hem omgaat- krijgt er haatberichten over.

Wat een achterlijk volk loopt er toch rond 8)7
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221667169
Ik hoor sommigen in de loods zeggen, niet zeggen waar de militairen bij zijn, want we worden beoordeeld op ons gedrag en teamspirit.

Ik mag toch hopen dat die 2 ook zien wat en hoe ze tegen elkaar doen als ze er niet zijn, meekijken in de mediakamerop al die schermen. Echt, dat zou ik lachen vinden, dat ze dan zien hoe de haaimannen Lisanne buitensluiten en behandelen en wat ze allemaal over haar zeggen _O_
if it's meant to be, it will be
pi_221667172
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:

Dat wisten we toch eigenlijk al als trouwe DBG kijkers :D
pi_221667210
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:47 schreef LionHeart het volgende:

[..]
Dat wisten we toch eigenlijk al als trouwe DBG kijkers :D
Eigenlijk zodra ik 's morgens de badkamer op loop en mezelf in de spiegel tegenkom al :@
pi_221667345
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Er deed ook nog een andere Jelle mee aan De Bondgenoten, die krijgt nu haatreacties. Zelfs Roma -omdat die kennelijk geregeld met hem omgaat- krijgt er haatberichten over.

Ik kan mij die andere Jelle niet meer herinneren.
Hotapnyc
pi_221667369
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 14:30 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik kan mij die andere Jelle niet meer herinneren.
Die was er maar 3 maanden geloof ik
En meteen vanaf het begin
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221667486
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 14:33 schreef greysbones het volgende:

[..]
Die was er maar 3 maanden geloof ik
En meteen vanaf het begin
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.

Edit: ik heb het opgezocht en ik weet inmiddels wie die nummer twee is. Die hele drukke uit cyclus 17.
Hotapnyc
pi_221667575
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.

Edit: ik heb het opgezocht en ik weet inmiddels wie die nummer twee is. Die hele drukke uit cyclus 17.
Ze staan nog in deze link in de op, maar die is op een gegeven moment niet meer aangevuld. (Dries/Roy) is de laatste in die lijst)
https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenoten.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221667696
quote:

[..]

Die ja, die verloor de finale van Djinty in hun eerste maand en vertrok toen ook meteen weer.
pi_221667937
quote:

[..]

Ja adhd on steroïde
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221669768
:W
pi_221669871
:W
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221669888
:Y)
pi_221669892
In oktober weg met die overtreders, kunnen we weer prijzen raden *O*

|:)
pi_221669914
Nog wel even de wenkies gedaan voordat ze gaat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221669919
Valentijne heeft beste oorlellen zeg, valt me nu pas op.
pi_221669922
Ze lopen echt ver achter hè :@
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')