Hij besprak het met twee bondgenoten die zelf ook niet meededen aan het bruggen bouwen. 😉quote:Op donderdag 27 augustus 2026 02:55 schreef dbgfan het volgende:
De opdracht met die brug was trouwens eigenlijk sowieso al mislukt, aangezien Delano tips aan zijn twee bondgenoten gaf en dat mocht absoluut niet.
[..]
Haha ja, Jordy was zogenaamd reddingszwemmer met 10 diploma's.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:09 schreef Chea49 het volgende:
Valentijne eindelijk eruit. Die voelt zich opeens erg alleen nu haar broer eruit is en zij fittie heeft met die blauwe heks. Ook dat hele legergedoe zint haar niks, niet eens tijd om zich fatsoenlijk op te maken!![]()
Milan heeft weer punten gescoord bij mij, wat een eikel is dat zeg! Die zal ooit de verkeerde tegenkomen, nu is men denk ik bang om een gele kaart te krijgen. Hij loopt nog nét niet te stampvoeten. Die gozer offert zichzelf alsmaar op en geen dankbaarheid van de rest van het bondje.![]()
En Sayf, ach wat een aandoenlijke jongen is dat toch. In zijn hoofd kan hij eigenlijk alles wel maar in werkelijkheid komt daar niets van terecht en bezorgt hij zijn bondje - 25. Hij weet het altijd wel weer goed te praten en geloofd daar dan ook zelf nog in!
En dan hebben we Delano nog, de meest onderschatte van het geheel. Alleen erg jammer dat hij zijn medekandidaat bijna laat verzuipen maar ja, die had toch zoveel zwemdiploma?s?
Klopt, NLZiet begint nu bij aflevering 40 in seizoen 1.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:54 schreef edgarvh het volgende:
Volgens dit bericht zijn de eerste 39 afleveringen van De Bondgenoten gedeactiveerd en (voorlopig) niet te zien.
Dit wegens deelname van verdachte Jelle.
https://www.nu.nl/media/6(...)elnemer-jelle-d.html
Anders moeten ze in 40 afleveringen zwarte balkjes monterenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:19 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Klopt, NLZiet begint nu bij aflevering 40 in seizoen 1.
Dat wisten we toch eigenlijk al als trouwe DBG kijkersquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een achterlijk volk loopt er toch rond
Eigenlijk zodra ik 's morgens de badkamer op loop en mezelf in de spiegel tegenkom alquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:47 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat wisten we toch eigenlijk al als trouwe DBG kijkers
Ik kan mij die andere Jelle niet meer herinneren.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:32 schreef KinKiJan het volgende:
Er deed ook nog een andere Jelle mee aan De Bondgenoten, die krijgt nu haatreacties. Zelfs Roma -omdat die kennelijk geregeld met hem omgaat- krijgt er haatberichten over.
Wat een achterlijk volk loopt er toch rond
Die was er maar 3 maanden geloof ikquote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik kan mij die andere Jelle niet meer herinneren.
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was er maar 3 maanden geloof ik
En meteen vanaf het begin
Ze staan nog in deze link in de op, maar die is op een gegeven moment niet meer aangevuld. (Dries/Roy) is de laatste in die lijst)quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.
Edit: ik heb het opgezocht en ik weet inmiddels wie die nummer twee is. Die hele drukke uit cyclus 17.
Die ja, die verloor de finale van Djinty in hun eerste maand en vertrok toen ook meteen weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is de Jelle die nu verdacht wordt toch? Ik bedoelde de andere "tweede" Jelle.
Edit: ik heb het opgezocht en ik weet inmiddels wie die nummer twee is. Die hele drukke uit cyclus 17.
Ja adhd on steroïdequote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |