Ze heeft van alles laten doenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Valentijne heeft beste oorlellen zeg, valt me nu pas op.
Ik zat al te kijken... zijn dat geen huidskleurige oorbellen?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Dan valt het nog meer op.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken... zijn dat geen huidskleurige oorbellen?
Ik zou daar zoveel gaatjes in laten schieten
Heeft ze vast van haar opaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Kan ze op haar neerkijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
Je mag gaan zitten hoor
Ik was zoooo niet gaan zitten
lellen??? het hele oor is enormquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:04 schreef Soury het volgende:
Dat had ik wel gezien en dat vind ik persoonlijk wel cute.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon flaporen zie ik nu
Ook weer onzinnig inderdaad. Dat was de -50 bij opdrachten al maar denk dat ze het zo nog extra spannend kunnen maken. Maar niemand kan er iets aan doen als er iemand gaat dus onrealistische regelquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:08 schreef spapaars het volgende:
Raar dat de groep met -100 wordt bestraft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |