sneu voor Brechjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:42 schreef greysbones het volgende:
Gieren die niet samenwerken..
kijken die mannen echt ???
Dan hadden ze de haaien echt op 4 moeten zetten
Heel sneu voor haar, zij heeft echt gestreden, sterke meid hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, Bregje deed het in haar eentje beter dan 5 haaien.
Ik denk ook dat ze kijken naar Sayf die perse die zwemopdracht wilde doen terwijl hij het niet kon. Daar scoor je ook geen punten mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel sneu voor haar, zij heeft echt gestreden, sterke meid hoor.
Omdat ze allemaal in the picture willen staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze kijken naar Sayf die perse die zwemopdracht wilde doen terwijl hij het niet kon. Daar scoor je ook geen punten mee.
Ze hebben gewoon alles gezien natuurlijk ook hoe Lisanne aan de kant werd gezet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal in the picture willen staan.
Waarom? Hij vroeg aan Wesley om het stil te houden en die brieft het toch meteen door.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:59 schreef schetterklep het volgende:
Wanneer moet sayf weer terug naar de ggz? Man , die spoort echt steeds minder hoor
Ze zijn ernstig ondervoedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
Delano komt weer om van de honger ...
verschrikkelijke ventquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
Neen, het is Milan de pieterpeuterigmierenneukende chagrijnige hont
Sssttt...quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:04 schreef Chanel5 het volgende:
Verrek er is helemaal geen geklef meer.
Inderdaad, die speelde het spel ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
Dat gehak op Ian, er zijn valsere afspraken gemaakt o.a. door Wesley zelf.
Nou, dat kan ook in 3 woorden wat mij betreft. Hij maakt er zoals altijd weer een verhaal van van heb ik jou daar. En net als de manier hoe hij zichzelf neerzet als hij weer eens een opdracht gaat verknallen, heel verhaal resultaat =0 Hier loop ik meestal omheen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Hij vroeg aan Wesley om het stil te houden en die brieft het toch meteen door.
Was al bepaald, zoveel keus is er niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zag helemaal geen overleg bij de vossen, Julia gelijk: ik ga het doen
Ja maar Julia gaat oer 2 weken naar huisquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik zag helemaal geen overleg bij de vossen, Julia gelijk: ik ga het doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |