Ben wel benieuwd of Defano Holwijn los gaatquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel niet en ik denk ook niet dat we veel van ze gaan horen, misschien af en toe een gesprekje tussen de muziek door en beelden van ze.
Wie weet, we gaan het zien/horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of Defano Holwijn los gaat
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:15 schreef greysbones het volgende:
Als Milan niet stiekem hardtsikke gay is vreet ik mijn schoen op
Precies, radioprogamma op locatie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal vast wel niet en ik denk ook niet dat we veel van ze gaan horen, misschien af en toe een gesprekje tussen de muziek door en beelden van ze.
Ik vrees van wel en toch kijk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaan ze alleen plaatjes draaien en mogen we naar een springende Simone kijken
Ik mis live streams, daarom kijk ik nu nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, radioprogamma op locatie.
Bonje kwam altijd na de feestjes, ik mis live streamen.quote:
Misschien straks na afloop wel de doop van de livestreams via KIJK mooi momentum.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bonje kwam altijd na de feestjes, ik mis live streamen.
Ik heb de hoop op live streams allang opgegeven. Gaat hem niet worden denk ik, te veel mensen die klagen over dingen die volgens hun dan niet kunnen op tv/streams.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien straks na afloop wel de doop van de livestreams via KIJK mooi momentum.
Of ze dat niet al doen zonder streams, maakt geen fuck uit dus. Het programma is dagelijks dus dat krijg je toch, met of zonder streams.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb de hoop op live streams allang opgegeven. Gaat hem niet worden denk ik, te veel mensen die klagen over dingen die volgens hun dan niet kunnen op tv/streams.
Moet je dat wel in je pakket hebben, ik kan niet via TV538 kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:23 schreef edgarvh het volgende:
Voor de duidelijkheid: dit is ook op tv te zien bij TV 538. Leuk om te kijken. Fabelulu nog niet gezien, of heeft ze corvee in de keuken?
Klopt alleen maakt het de tv makers schijnbaar wel uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of ze dat niet al doen zonder streams, maakt geen fuck uit dus.
Nergens voor nodig, gewoon doen. Het zorgt nog meer voor het community gevoel en iets extra's wat je nergens ziet bij reality TV.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt alleen maakt het de tv makers schijnbaar wel uit.
quote:
Dat denk ik ook, dat dat de scoop is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:32 schreef Donna1000 het volgende:
Vanmiddag op 538 werd gezegd, tijdens de live hebben we een scoop, dat is natuurlijk dat de smurf weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |