Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Er zal wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:06 schreef KinKiJan het volgende:
is dat het grapje waar Milan zo van uit z'n panty schiet?!
Ja ok maar als iemand besluit niet te eten kan je hem niet verwijten dat hij dat wel doet. Plus zie ik in Dilano een stiekemerd die als niemand kijkt iets in zijn huig propt (aannamequote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Milan is gewoon de omgekeerde Roma
"Pieterpeuterigmierengeneuk!"
Ik doelde vooral op de snelheid van sprekenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar als iemand besluit niet te eten kan je hem niet verwijten dat hij dat wel doet. Plus zie ik in Dilano een stiekemerd die als niemand kijkt iets in zijn huig propt (aanname)
Dat zag er creepy uit jaquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mocht er ooit een Nederlandse versie van The Blair Witch Project komen, kunnen ze de kaartenbak van FEBO vast wel even lenen...
[ afbeelding ]
Oh nou ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op de snelheid van spreken
Je voor zoiets willen inschrijven is al van de zotte.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:28 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik verbaas me er eigenlijk niet over. Echt best veel deelnemers hebben “iets” raars. Alleen het feit al dat je steeds weer opnieuw met je kop in een dergelijk programma wil zegt al wat. Het zijn niet allemaal killers ofzomaar een aantal zijn echt niet helemaal stabiel zeg maar. Sbs screent op “reuring” maar haalt daarmee ook mensen binnen die je beter kan laten gaan. Met enige ervaring in de ambulante hulp heb ik al wel wat vermoedelijke cluster b types zien rondlopen en sbs laat het vaak op z’n beloop en creëert niet altijd de beste sfeer voor iedereen.
Als dat geen nachtmerrie gaat worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:13 schreef KinKiJan het volgende:
Mocht er ooit een Nederlandse versie van The Blair Witch Project komen, kunnen ze de kaartenbak van FEBO vast wel even lenen...
[ afbeelding ]
Omdat de andere helft van de punten wordt bepaald door de opdrachten van die twee legerkereltjes in de loods.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Waarom krijgen ze halve punten? Of krijgen ze punten voor iets anders van die proef.
Ja, belachelijk om met iets mee te doen waar je een redelijke kans maakt op 100.000 euro.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je voor zoiets willen inschrijven is al van de zotte.
Ah ok, gek dat dat nog niet gedaan is of gaat dat over de hele drie dagen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 02:55 schreef dbgfan het volgende:
De opdracht met die brug was trouwens eigenlijk sowieso al mislukt, aangezien Delano tips aan zijn twee bondgenoten gaf en dat mocht absoluut niet.
[..]
Omdat de andere helft van de punten wordt bepaald door de opdrachten van die twee legerkereltjes in de loods.
Ik hou ze niet tegen, het is grappig om naar te kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 02:58 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Ja, belachelijk om met iets mee te doen waar je een redelijke kans maakt op 100.000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |